reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Lepricon
Lepricon

Veel hiphop, reggae en andere fijne muziek dit jaar!

http://www.parkpop.nl/programma

GRATIS

28 Jun ’08 – 14:30
bleek
bleek

Kleine Jay is begrijpelijk. Snap Concrete niet zo. GMB zou daar beter passen maar wel dope dat ze hem boeken.

28 Jun ’08 – 14:55
MistaSweet
MistaSweet

winnaar GPZH he

ik mag ook wat plaatjes draaien op het vestia podium bij de young bboy league…feel free to drop by

28 Jun ’08 – 15:16
dannymolle
knowledge-

sweet draaide weer die dikke beats daaro!

en damn, wat ging die shit fokking los bij the opposites gek. tering dikke pit, bebloed terug gekomen haha. De rest van de optredens waren ook dope, jammer dat het publiek een beetje unwilling was.

30 Jun ’08 – 12:06
bleek
bleek

damn, wat ging die shit fokking los bij the opposites gek. tering dikke pit, bebloed terug gekomen haha.

serieus

30 Jun ’08 – 15:41
SpoorlooZ
SpoorlooZ

haha vraag me nog steeds af wie die bebloede boxer in z’n nek kreeg… shit was aan man had niet verwacht dat je bij de Opposites zo’n kk erge pit kreeg.. Kleine jay en cartes waren ook dik man

30 Jun ’08 – 20:15
Yid
Yid

haha vraag me nog steeds af wie die bebloede boxer in z’n nek kreeg… shit was aan man had niet verwacht dat je bij de Opposites zo’n kk erge pit kreeg.. Kleine jay en cartes waren ook dik man

het is tegenwoordig echt hip he die moshpits

30 Jun ’08 – 22:23
Opperjager
Opperjager

mag er dan alleen gepit worden bij undergroundshows? Staat iedereen lauwtjes te checke is het maar commercieel kutpubliek…gaat de hele crowd los zijn het trendhoppers….hehe puristestylo.

30 Jun ’08 – 22:55
Yid
Yid

mag er dan alleen gepit worden bij undergroundshows? Staat iedereen lauwtjes te checke is het maar commercieel kutpubliek…gaat de hele crowd los zijn het trendhoppers….hehe puristestylo.

een purist ben ik zeker hehe maar sinds Opgezwolle populair is bij een groter publiek is het ineens stoer ofzo (misschien niet het juiste woord) dus maar goed je hebt ook wel gelijk hoor met lauw en los vergelijking

1 Jul ’08 – 08:25
SpoorlooZ
SpoorlooZ

een purist ben ik zeker hehe maar sinds Opgezwolle populair is bij een groter publiek is het ineens stoer ofzo (misschien niet het juiste woord) dus maar goed je hebt ook wel gelijk hoor met lauw en los vergelijking

i don’t give a fuck wie er op het podium staat.. als ik erop los kan gaan dan ga ik er op los.. geloof dat je dat bij dvd 12 wel gezien heb ouwe.

5 Jul ’08 – 00:57