reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
lorenzo_65
El Matador

www.hiphopinduketown.nl

Raar dat ik hier nog geen topic over zag.
Maar vandaag in Den Bosch dus.
Entree is gratis.
Dit is het tijdschema.

28 Jun ’08 – 13:27
Nappie
Nappie

Ik ga er iig heen!

28 Jun ’08 – 14:00
Rule
Rule

ben dur ook bij. zometeen cartes & kleine jay tjekken en extince ook ff. vnv guru. ben benieuwd of het wat is met dj solar. als ze maar veel classics doen. dan hoeven we die wacke beats van solar niet te horen hehe.

28 Jun ’08 – 19:54
Waldie
Waldie

vrienden lieten t af weten , toen was t laat en leit ik t af weten

29 Jun ’08 – 01:37
Waldie
Waldie

werd net gebelt , jeugd van tegenwoordig aan de telefoon of ik even hun haute cauture wil checken…

29 Jun ’08 – 02:00
Paars
Paars

enkelbanden gescheurd danwel enkel zwaar gekneusd bij cartes en kleine jay. foktopkutzooi, maar het was wel leuk

29 Jun ’08 – 02:05
Juroen
Juroen

Arme jij paars gelukkig was ik erbij om je te redden haha. Dat biertje smaakte nog wel?

was aardig leuk feestje. Had zo mn twijfels maar goed alles is goed gekomen! Ik vond Extince (ondanks wat iedereen ervan zegt) echt dope komen. Hij waagde zelf een sprongetje op het podium!

29 Jun ’08 – 10:19
Paars
Paars

ja nog bedankt voor het biertje
ik vond extince maar matig eigenlijk. maar ik was dan ook zwaar chagrijnig dat ik niet mee kon springen…

29 Jun ’08 – 12:34
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Iemand anders dan de Exter zal ’t niet zijn

29 Jun ’08 – 12:47
Juroen
Juroen

ja nog bedankt voor het biertje ik vond extince maar matig eigenlijk. maar ik was dan ook zwaar chagrijnig dat ik niet mee kon springen…

mwa iedereen zei dat hij super super wack was live. maar vond het toch redelijk leuk (was voor mij de eerste keer).
vooral viervoeters vond ik echt de bom!!!!

29 Jun ’08 – 16:21
lorenzo_65
El Matador

Extince was inderdaad gewoon standaard dope.
Ook leuk was dat de Keynote Speakerz nog een paar tracks kwamen doen.
Algeheel vond ik het gewoon een leuke dag.

Trouwens ook props naar die dj’s.
Draaide toffe nieuwe dingen zoals eMC, Black Milk & Akrobatik.
En allemaal vinyl als ik het goed heb gezien.

30 Jun ’08 – 01:06
Paars
Paars

waren idd fijne djs

30 Jun ’08 – 03:03
Christov
Christov

Ik run hoogvlied hahahahahahaha dat nummer

tot met gmb gebleven, wel gelachen maar meer door de vele bekenden dan dat t niveau nou zo hoog lag. Zoetermeer was toffer

30 Jun ’08 – 07:42
Juroen
Juroen

t was een fijne dag al met al… Keynotes Speakerz waren met DJ DNS mee voor zijn set. hebben 3 nummers gedaan.
en het weer viel mee dus dat maakt ook al een heel verschil

30 Jun ’08 – 08:39
Rule
Rule

Cartes & Kleine Jay kwamen dope. Strak en overtuigend. Extince kwam wack. Na elven en dus tijdens Extince moest het geluid kennelijk omlaag en dus kwam die show veel te zacht en ook ongeinspireerd over. Heb Extince nog nooit zo’n dramatisch slecht optreden zien geven. Hij was schor en het geheel kwam totaal niet over. Guru was wel tof, deed gelukkig aardig wat classics.

30 Jun ’08 – 09:37
dannymolle
knowledge-

jammer dat de laatste track acapella moest.. militia was dat toch? daar stond ik al de hele fokking show op te wachten..kut beveiliging

verder was het echt een toffe dag. den bosch is officieel verklaard tot dope stad met dope wiet en dope vrouwen, de sfeer was goed en de (meeste) optredens waren de shit!

30 Jun ’08 – 12:03
Paars
Paars

den bosch is echt wel een kutstad afgezien van dit festivalletje ieder jaar

30 Jun ’08 – 12:45
dannymolle
knowledge-

ja dunno ik vond het een riele stad zaterdag. kan natuurlijk ook door de doelgroep komen maar ik heb em wel hard gechilld daaro

30 Jun ’08 – 13:22
Juroen
Juroen

den bosch is echt wel een kutstad afgezien van dit festivalletje ieder jaar

mwa in het weekend is het redelijk aan soms

30 Jun ’08 – 13:37
Rule
Rule

ik vind den bosch wel een toffe stad. qua uitgaan niet zo heel veel te beleven maar ze hebben zeker wel een paar toffe tenten daaro zoals de verkadefabriek, w2 en cordes. daarnaast ook gewoon een mooie stad. beter dan het grauwe tilburg.

30 Jun ’08 – 15:11
Christov
Christov

tilburg is echt wel vetter als Den Bosch..bietje grimey is niks mis mee. Tilburg heeft ook mooie oude stukken, moet je alleen wel weten te vinden

30 Jun ’08 – 15:28
Rule
Rule

ben vaak genoeg in tilburg geweest en qua uitgaan is het wel ok maar ik vind den bosch als stad toffer.

30 Jun ’08 – 16:43
Paars
Paars

nah zit er op school en vind het echt een omhooggevallen yuppengezinsstad. soort van amsterdam maar dan miljoentje kutter.
maar verkadefabriek is idd wel tof, en knoflook ook.

30 Jun ’08 – 16:44
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

schône van Tilburg kunde oan d’n buitenkaant nie zien

deh voelde alleen als ge d’r vandaan komt

30 Jun ’08 – 16:54
Juroen
Juroen

haat op den bosch

en btw bij Verkade Fabriek en W2 kan je niet gewoon uitgaan ofzo Cordes en Plein 79!

30 Jun ’08 – 19:31