- juli:* 16.00u-22.00u North Sea Jam bboy battles met internationale deelnemers en jury, DJ’s MistaSweet & Lu-Chi’sz
22.00u tot einde: Jahvah Sound en Splendid (live) - juli: *12.00u-19.00u North Sea Jam bboy battles met internationale deelnemers en jury, DJ’s Knowledge, Chung en Rebel no1
- juli:* 12.00u-23.00u HAGUE HIPHOP met live Grijze Massa, Nedertoon, RMB & Dion, Perceptie, L4, Coup deVillz, Concrete, Kleine Jay, Sticks & Rico, bboy battles tussen Nederland, BelgiĆ«, Zwitserland en Bulgarije en Rocking Chairs oldschool bboy discussion en battles…
Gratis entree
zaterdag vanaf 2000.u ook nog Sparkplug met onder andere Typhoon
10 euro entree (alleen voor Sparkplug)
geen amerikaanse acts deze keer? jammer…
Vorige keer was Pack FM er toch?
Komt Coup de vilz nou elk jaar of ligt dat aan mij … ik ga nog ff zien of ik kom
Komt Coup de vilz nou elk jaar of ligt dat aan mij … ik ga nog ff zien of ik kom
hehe check voor de grap de laatste radio uitzending van HIJS radio en dan het eerste uur.. had daar nog een heel ding over ook
hee thnx post-aanpasser… ik gok op kleine ierse dwerg of zo maar bedankt!
Het was wel ff een ontdekking, sorry voor het vervuilen van de topic… ![]()
wist niet dat jij dat organiseerde.
maar goed, ik vind het idd jammer.. zo super veel is er niet uitgebracht laatste jaar wat
uit den haag komt en wat er dan uitkomt staat niet op hague hiphop.
ik ben ‘helaas’ op NSJ maar ik heb vrijdag Kleine Jay en Cartes gezien en volgens mij kan het dan niet fout gaan. Weer zit ook nog eens mee. Ben benieuwd!
was toch wel aardig dope ja, alleen ik werd zo rond 8en toch net iets te lam dus ben ik naar huis gegaan
Was er pas rond 18.30u. Concrete komt buiten in het zonnetje niet echt tot zijn recht; zo’n act moet je in een duistere dungeon zien of zo. Kleine Jay & Zwolle knalden als een malle!
Mooi weer ook. Geslaagd dus!
Was er pas rond 18.30u. Concrete komt buiten in het zonnetje niet echt tot zijn recht; zo’n act moet je in een duistere dungeon zien of zo. Kleine Jay & Zwolle knalden als een malle! Mooi weer ook. Geslaagd dus!