–100 ekte ekte writers, 150 meter graff wand
–ille dj’s (oa Cutnice, DBS, Lepricon, Special O e.v.a)
–burger bboy battles
–BBQ
–live on stage o.a. Reggy Lines
Datum: 19 juli 2008
Lokatie: Bink36 / De Kazerne, Binckhorstlaan 36, Agganistan
Tijd: 12.00u tot BAM
Entree: GRATIS natuurlijk!!
de mensen die ertoe doen weten whattup ![]()
Tof!
Hier ben ik wel bij denk ik.
Is dat bij dat industrie terrein waar het haagse hiphophuis staat?
Tof!Hier ben ik wel bij denk ik.Is dat bij dat industrie terrein waar het haagse hiphophuis staat?
yup yup
Ongelooflijk dat ik deze party nog nooit heb kunnen bijwonen. Ben blijkbaar altijd op vakantie…
oke…maar ik heb ook al paar keer naar reggys huis gelopen, dus wat is haagse loopafstand dan hehe
moet die dag zowiezo werken en dat ding in Utrecht is ook nog dus eventjes kijken
ik ben altijd vet slecht in rekenen hoor maar 100 schrijvers, 150 meter graffwand.
volgens mijn berekeningen worden dat pieces van anderhalve meter , of is die muu hoog met een stijger ofzo
ik ben altijd vet slecht in rekenen hoor maar 100 schrijvers, 150 meter graffwand.volgens mijn berekeningen worden dat pieces van anderhalve meter , of is die muu hoog met een stijger ofzo
![]()
ik ben altijd vet slecht in rekenen hoor maar 100 schrijvers, 150 meter graffwand.volgens mijn berekeningen worden dat pieces van anderhalve meter , of is die muu hoog met een stijger ofzo
kan ook nog 2 zijdig zijn he
neem je rolmaat mee…bel pythagoras op en KOM GEWOON!!
binnenkort wat meer info over wie, wat en dat soort info…
Voorlopige “line up” (mensen die hun ding komen doen):
DJ’s: DBS, MistaSweet & Knowledge (Swotteam), Special Offer, LeTyer, Lepricon, Roop des Villes, D-Felic, United Styles Of BenenTon
MC’s: Reggy Lines, Scheme015, Lepricon, Cautious, Chinese Connector, Bleek, Flexxfit (Maastricht), Dennis T
Bboys: Benny Blanco, Tbone, David, Skippy, Vinnie Vega en veel meer
Graffcrews: BTP, FDL, FMA, CMF, KN, TSF, DRS, GAP, OAD, TPA, DNO, VOT, SMD, FX, CVS, INC, FT
Voor de rest is er weer een BBQ aanwezig, slideshow van het Bomb The Planet foto archief, Burger Bboy battles en wie weet ngo wel een open mic!
ps staat er nou ook een skateramp of nie?Nee, da’s dacht ik alleen bij evenementen georganiseerd door Steven van Lummel.