KAARTVERKOOP ROFFEST GESTART EN LINE-UP COMPLEET!
De Utrechtse Stichting Habek kondigde begin mei aan dat er na 2 jaar Rof! hiphop parties eindelijk een festival aankomt. De line-up van ROFFEST lijkt compleet en de kaartverkoop is door heel Nederland van start gegaan.
ROFFEST gaat op 19 juli van 12:00 tot 00:00 los op het festivalterrein Paperdome in Utrecht. De toch al indrukwekkende line-up is nu compleet. De organisatie heeft zowel zwaargewichten als gloednieuw talent een plek kunnen geven:
Sticks & Rico, Keynote Speakerz, DJ Danjah, DJ Krylon, DJ Bojcot, Diggy Dex, Manu, Kapabel, Stabiel, Verdomd, Risskant, Overtref, Polski en Leonardo.(check voor de volledige line-up www.roffest.com)
Last but not least: De ROFFEST kaartverkoop is gestart! Kom je wel eens in het hart van het land, haal dan je kaartje voor 10 euro (exclusief reserveringskosten) bij Tivoli, Plato of Boudisque. Kom je voor de 19de juli niet in de buurt, ga dan naar www.ticketservice.nl of loop naar de dichtsbijzijnde Postkantoor, Free Record Shop, GWK of VVV-kantoor om je kaartje te bemachtigen.
Kortom: Elke hiphophead, cultuurliefhebber en festivalganger moet voor 19 juli van 12:00 tot 00:00 met koeieletters in de agenda hebben staan: ROFFEST! Aan en al eenheid.

Line up:
RICO & STICKS
GMB,
BLAXTAR
LA MELODIA
UNORTHADOX
STROPSTRIKKERS
TIM BEUMERS
KEYNOTE SPEAKERZ
DIGGY DEX
KAPABEL
STABIEL
VERDOMD
RISSKANT
OVERTREF
POLSKI
LEONARDO
DJ DANJAH
DJ KRYLON
DJ BOJCOT
en nog veel meer!
Zomerfeesten idd: 12 t/m 18 juli Zomerfeesten
Wel jammer, naast de standaarnamen die ik toch echt iets te veel heb gezien toch enkele mooie namen op de line-up…
Zeker dope dat Overtref ook een kans krijgt daaro!
http://hiphopinjesmoel.com/forums/1/categories/…
daar ben ik ook, ga pendelen die dag beide dingen zijn dik dus!
Dope, ook maar voor 10 euro, goed geregeld! ![]()
Denk niet dat ik ga pendelen en maar voor Utrecht kies.
Vervoer en Routebeschrijving
Paperdome? Leidsche Rijn? Je denkt natuurlijk What the, Where the, en How the…
De Paperdome ligt net buiten de stad. Om je niet afhankelijk te maken van die stadsbussen vol met shoppende huisvrouwen hebben wij pendelbussen geregeld.
Vertrek vanaf Mineurslaan, tussen Jaarbeurs en Utrecht CS (volg de borden uitgang Jaarbeurs).
De ritten starten vanaf 12.00h heen
De laatste terugrit is om 00.30h
Kosten €3,–p.p voor een retourtje.
Vervoersbewijzen zijn verkrijgbaar bij onze medewerkers op het Jaarbeursplein.
Beter laat je die waggie en rock je trein, dat scheelt je een hoop gedonder!
Dope geregeld!
Ik ben erbij in Utrecht! Helaas voor Reggie gaat het me niet lukken om naar Den Haag te komen. Maar toch succes met die Malaise, dude!
krijg tot op heden niemand hier mee naar toe, moet nog even kijken.
Denk dat ik toch wel kom ja, te vette line-up vind ik.
Aanwezig samen met mn meissiej….gaat dope worden op papier lijkt het iig het vetste festival op hiphop gebied in NL
op papier lijkt het iig het vetste festival op hiphop gebied in NL
Ik denk dat je die eer toch aan Definitie van Dopeheid 15 moet laten.
op papier lijkt het iig het vetste festival op hiphop gebied in NLIk denk dat je die eer toch aan Definitie van Dopeheid 15 moet laten.
qua live acts wel maar dit festival heeft alle elementen dus is net effe iets anders, ben zeer benieuwd in ieder geval.
Ik vroeg me af waar iedereen was eigenlijk veel mensen zouden aanwezig zijn maar dat viel vies tegen ![]()
Het weer was in het begin echt verschrikkelijk, stortbuien en bliksem echt bizar ![]()
Uiteindelijk klaarde het op en de locatie was echt nice !!! heel dope gewoon mooi voor een festival als dit. Vond het geluid bij alle podia ook goed
en de meeste acts waren ook echt wel aan. Alleen zeer jammer dat de publieke belangstelling achterwege bleef, viel me vies tegen.
Big up naar de orga en ik ben benieuwd of het in de avond nog druk is geweest!
ja was DOPE
veel peoples tegengekomen, veel bier gedronken, ended up backstage met nog meer peoples en bier. yid was ook puur bezig daar ! jatoog
oftewel aan en al eenheid
Shit was wel aan, publiek bleef alleen massaal weg bij de show van Tim wat me een beetje tegen viel…
Tijdens Blaxtar en Sticks en Rico was het wel gekkenhuis shit ging los!!
Was weer een dope dag met alle elementen heb me geen minuut verveeld
doopste vond ik gek genoeg met Diggy Dex die het festival opende in de stromende regen inclusief bliksem waar hij steeds refereerde dat hij over een paar uur in Spanje zat waar het 30 graden was
heel dik.
mensen hebben het laten afweten dat is een feit en dat zijn vaak dezelfde mensen die roepen dat er te weinig festivals zijn, drama.
als t schijtweer is ga ik niet naar iets openluchts toe….en ik zal niet de enige zijn die er zo over denkt
maar ik moest gister werken dus k kon zowiezo niet
ik vond het zeker gezellig, de breakdance battle waren ook aan!
had alleen wel meer mensen verwacht