wat zullen ze teleurgesteld zijn met het rookverbod in de horeca
haha nog niet aan gedacht jah :p
wat zullen ze teleurgesteld zijn met het rookverbod in de horeca
alsof zij zich daar wat van aan gaan trekken, kan nog leuk worden
artiesten mogen op stage gewoon roken, mits het bij ‘de act’ hoort… wat natuurlijk makkelijk te verantwoorden is
Ik ben ook weer van de partij
3e keer Wu-Tang wordt dit haha.. hopelijk dit keer de clan compleet en ondanks dat het een 8 diagram tour is niet teveel tracks van de nieuwe plaat ![]()
Ik ben ook weer van de partij3e keer Wu-Tang wordt dit haha.. hopelijk dit keer de clan compleet en ondanks dat het een 8 diagram tour is niet teveel tracks van de nieuwe plaat
ODB is schijnbaar niet bij ![]()
poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.
haha sluwe vosz kanker vet nu moeten we er heen, bel gelijk al me vrienden dit moeten ze weten
met deze line up moeten ze alleen maar tracks van 36 chambers en wu forever gaan doen… fok al die nieuwe shit van hun… enter the wu en wu forever is die ekte ekte wu-tang shit!!! deze show ga ik overslaan.. want ook 8 diagrams vind ik weer een beetje jammer van deze o zo legendarische clan
ps mocht het nog zeker worden dat ze echt met ze allen komen en niet alleen 8 diagram shit gaan doen maar ook hun old skool shit.. dan staat deze man vooraan helemaal los te gaan
poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.
volgens mij klopt dat niet want DVDMike zei dat ze in 013 twee aparte rookkamers gaan maken.
poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.volgens mij klopt dat niet want DVDMike zei dat ze in 013 twee aparte rookkamers gaan maken.
dan mag je er toch nog roken?
in elke horeca gelegenheid mag een rookruimte komen.. er mag alleen niet geserveerd worden en hij moet een bepaalde grote hebben ( weet niet precies meer wat)
dan mag je er toch nog roken?poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.volgens mij klopt dat niet want DVDMike zei dat ze in 013 twee aparte rookkamers gaan maken.
ja in die ruimtes maar niet op het podium of in de zaal ![]()
zijn ze een beetje te pruimen onstage? heb geen zin om 37,50+ neer te leggen voor een kutconcert.
poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.volgens mij klopt dat niet want DVDMike zei dat ze in 013 twee aparte rookkamers gaan maken.
er komt 1 rook ruimte in 013 igg !
die sluwe voszz heeft daar godver niks te zoeken
hij heeft wel track(s) met wu-tang leden op zijn album staan dus op zich klopt het wel.
voszz heeft weer dick gesuckt zo te zien ![]()
wel grappig dat ze op precies dezelfde datum in dezelfde venue optreden trouwens. maar fok et ik hoef et niet meer te zien. wu-tang forever maar niet live eigenlijk.