reviews interviews galleries videos forum members login signup
150 bezoekers en 3 leden online.
Borriegineel, geniuz, Lepricon
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
UrbanSound
UrbanSound

En ja iedereen zal er zijn! :D

13 Jun ’08 – 00:20
Paars
Paars

komen ook naar dour, big deal..

13 Jun ’08 – 00:26
Larixk
Larixk

wat zullen ze teleurgesteld zijn met het rookverbod in de horeca

13 Jun ’08 – 00:28
UrbanSound
UrbanSound

haha nog niet aan gedacht jah :p

13 Jun ’08 – 00:33
Yid
Yid

alsof zij zich daar wat van aan gaan trekken, kan nog leuk worden

13 Jun ’08 – 07:53
Nappie
Nappie

artiesten mogen op stage gewoon roken, mits het bij ‘de act’ hoort… wat natuurlijk makkelijk te verantwoorden is

13 Jun ’08 – 08:12
Christov
Christov

vette poster…misschien toch maar es proberen bij te zijn

Chris

13 Jun ’08 – 08:27
bleek
bleek

king support act ook weer

13 Jun ’08 – 09:54
Raynor
Raynor

Ik ben ook weer van de partij

3e keer Wu-Tang wordt dit haha.. hopelijk dit keer de clan compleet en ondanks dat het een 8 diagram tour is niet teveel tracks van de nieuwe plaat

13 Jun ’08 – 11:41
Neoray
Neoray

Ik ben ook weer van de partij3e keer Wu-Tang wordt dit haha.. hopelijk dit keer de clan compleet en ondanks dat het een 8 diagram tour is niet teveel tracks van de nieuwe plaat

ODB is schijnbaar niet bij

13 Jun ’08 – 16:29
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

U-God hahahaha

13 Jun ’08 – 17:17
Xwisit
Xwisit

hier ga ik zeker bij zijn

13 Jun ’08 – 17:22
Arie_Ribbens007
Volksheld

poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.

13 Jun ’08 – 18:01
Paars
Paars

is een poppodium geen horeca dan?

13 Jun ’08 – 21:00
KaRelax
Carlos

haha sluwe vosz kanker vet nu moeten we er heen, bel gelijk al me vrienden dit moeten ze weten

13 Jun ’08 – 21:39
SpoorlooZ
SpoorlooZ

met deze line up moeten ze alleen maar tracks van 36 chambers en wu forever gaan doen… fok al die nieuwe shit van hun… enter the wu en wu forever is die ekte ekte wu-tang shit!!! deze show ga ik overslaan.. want ook 8 diagrams vind ik weer een beetje jammer van deze o zo legendarische clan

ps mocht het nog zeker worden dat ze echt met ze allen komen en niet alleen 8 diagram shit gaan doen maar ook hun old skool shit.. dan staat deze man vooraan helemaal los te gaan

14 Jun ’08 – 01:50
bleek
bleek

poppodia zijn vrijgesteld van het rookverbod, dus plekken als de melkweg en tivoli mag nog gewoon gerookt worden als ik goed ben geïnformeerd.

volgens mij klopt dat niet want DVDMike zei dat ze in 013 twee aparte rookkamers gaan maken.

14 Jun ’08 – 15:29
Lepricon
Lepricon

Lijkt mij ook een broodje aap verhaal…

14 Jun ’08 – 15:55
Arie_Ribbens007
Volksheld

volgens mij klopt dat niet want DVDMike zei dat ze in 013 twee aparte rookkamers gaan maken.

dan mag je er toch nog roken?

14 Jun ’08 – 17:43
SpoorlooZ
SpoorlooZ

in elke horeca gelegenheid mag een rookruimte komen.. er mag alleen niet geserveerd worden en hij moet een bepaalde grote hebben ( weet niet precies meer wat)

14 Jun ’08 – 18:10
Yid
Yid

dan mag je er toch nog roken?

ja in die ruimtes maar niet op het podium of in de zaal

14 Jun ’08 – 19:21
elastiekje
elastiekje

zijn ze een beetje te pruimen onstage? heb geen zin om 37,50+ neer te leggen voor een kutconcert.

14 Jun ’08 – 19:45
Paars
Paars

ik zou dat er niet voor neerleggen. beter koop je kaartje voor dour, komen ze ook.

14 Jun ’08 – 21:49
Tystar
Tystar

die sluwe voszz heeft daar godver niks te zoeken

14 Jun ’08 – 22:24
warhead
warhead

Shit was superwack op Dour vorig jaar.

14 Jun ’08 – 22:44
NULDERTIENHIPHOP
013HIPHOP

er komt 1 rook ruimte in 013 igg !

14 Jun ’08 – 23:36
MistaSweet
MistaSweet

dope support act ook!!

15 Jun ’08 – 09:16
bleek
bleek

die sluwe voszz heeft daar godver niks te zoeken

hij heeft wel track(s) met wu-tang leden op zijn album staan dus op zich klopt het wel.

15 Jun ’08 – 12:52
dannymolle
knowledge-

voszz heeft weer dick gesuckt zo te zien

wel grappig dat ze op precies dezelfde datum in dezelfde venue optreden trouwens. maar fok et ik hoef et niet meer te zien. wu-tang forever maar niet live eigenlijk.

15 Jun ’08 – 13:02
ODB
ODB

om biz ff te quoten!

fuck the wu in the ’ 08

15 Jun ’08 – 14:14