reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Jurian
Jurian

Zag er nog niets over, voor de mensen die niet naar Breda kunnen komende zaterdag en nu krijg je Guilty Simpson er ook nog bij.

6 juni 19.00-24.00 uur
Tropenmuseum, Amsterdam

Volledige lineup:

eMC: Masta Ace, Stricklin, Punchline en Wordsworth (VS)
Guilty Simpson (VS)
DJ Flo Fader (VS)
Torae & Marco Polo (VS)
Pan Africans (NL)
Superman Ivy (Korea)
Breakdancers IBE

27 May ’08 – 14:37
Tystar
Tystar

yes y’all, experts makin classicssss

27 May ’08 – 14:46
bleek
bleek

east & midwest champions

28 May ’08 – 07:55
Godsson
Godsson

gratis ?

29 May ’08 – 01:39
lorenzo_65
El Matador

Nee, €10 tot €15.
Check hier alle info.
http://www.hiphopessentials.nl/2008/#

29 May ’08 – 01:55
Cyclus
Cyclus

Nogsteeds cheap tho. Ik ben er bij als het OV rijdt (zal wel niet) of als ik ander vervoer kan regelen hehe, anders kan ik er jammer genoeg niet komen…

5 Jun ’08 – 08:47
LastDisciple
LastDisciple

ik ben hier gewoon bij yeah

5 Jun ’08 – 09:23
Zino
Z!no

Iemand specifieke tijden?!

5 Jun ’08 – 12:27
Cyclus
Cyclus

Ik heb vervoer geregeld, hehe. Ben met een aantal gasten al wat eerder op de middag in Amsterdam tho.
Kan nergens specifieke tijden vinden inderdaad, maar opzich zijn alle acts het wel waard om te zien dus ben er gewoon de hele avond.

5 Jun ’08 – 22:51
bleek
bleek

east & midwest champions

exceptional man collaberating

6 Jun ’08 – 07:55
Tystar
Tystar

east & midwest champions
exceptional man collaberating
evil motherless child

6 Jun ’08 – 10:32
Zino
Z!no

Ben fakking benieuwd

6 Jun ’08 – 14:20
The Biz
The Biz

Jammer, ik zit vanavond in de Bitterzoet.

6 Jun ’08 – 15:20
Cyclus
Cyclus

Aight ik ben ook weer thuis, hehe…
Viel tegen tot de laatste act kwam (emC)
Het voorprogramma met 2 bboy acts en toen een slecht getalenteerde koreaan was totaal niet de moeite waard.
Toen kwam Guilty Simpson, had hem al gezien bij splash waar ik hem wel dope vond maar in deze zaal kon hij totaal zn ding niet doen, het galmde veel te erg in zo een grote marmeren zaal. + er was iets mis met de monitoren en de mic of zoiets dus dat ging allemaal niet zo goed.
Toen Marco Polo was het verbazingwekkend rustig, toch vond ik Torae wel vet komen met waar lekkere klappers van Marco Polo erbij, was best lekker.
Absolote hoogtepunt was toch wel emc zoals een beetje verwacht natuurlijk, ze zetten een erg vette show neer vond ik ondanks het heel erg slechte geluid, maar deze gasten probeerden er als enige nog echt wat van te maken, shit ging best los nog en er was best veel creativiteit bij de show, vooral van Masta Ace en Stricklin.

Minpunt was toch zeker wel de locatie omdat het geluid echt slecht was met die galm erin. Daardoor konden de acts niet super presteren en ging het publiek ook niet super mee, sowieso was het erg rustig.
emc heeft de avond nog wel goed gemaakt tho.

7 Jun ’08 – 01:32
Cyrus
Cyrus

was vrijwel dezelfde show als in Breda en ook nu weer mochten ze het niet afmaken en dus wederom GEEN ‘what it stand for’ …

7 Jun ’08 – 08:32
Yid
Yid

was vrijwel dezelfde show als in Breda en ook nu weer mochten ze het niet afmaken en dus wederom GEEN ‘what it stand for’ …

damn

7 Jun ’08 – 09:48
Tystar
Tystar

ja dat was kutje, maar nostaligia maakte het wel een beetje goed.

7 Jun ’08 – 11:36
Rusp
Rusp

Weer geen What It Stand For? Shiiiit.

Maar wel Nostalgia, GRU-WE-LIJK! Die hebben wij in Breda moeten missen.

Bart, hoe was het?

7 Jun ’08 – 12:14
Zino
Z!no

Shit…vorig jaar was het geluid al het probleem!

maar ik dacht dat ze daar echt wat van hadden geleerd…
bij aankomst rond 20.15 stonden er zo’n 20 mensen in de zaal en zo’n 20 op het terras.
later werd dit 2 x zo veel, maar wat een aanfluiting!
helemaal geen sfeer, niets en dat was jammer!

eindelijk guilty simpson gezien!
check het filmpje morgen op youtube…

@ ODB & Koek!
Tnx for the evening yo!

7 Jun ’08 – 12:53
ODB
ODB

@ Zino

anytime yo!,

jammer dat het niet echt werkte inderdaad…Guilty was cool…toen torae begon maar richting huis gegoan

7 Jun ’08 – 13:14
MrKoek
K03K

eMC was het hoogtepunt van de avond wel, geluid was wat minder maar het blijft een museum Wel dope concept, om stipt 00.00 “Dames en heren over enkele minuten gaat het museum sluiten, wilt u zich naar de uitgang begeven.” en er stond ook de hele avond een gast met een dB meter in de hoek van de zaal :D

7 Jun ’08 – 13:44
LastDisciple
LastDisciple

Weer geen What It Stand For? Shiiiit.Maar wel Nostalgia, GRU-WE-LIJK! Die hebben wij in Breda moeten missen.Bart, hoe was het?

nou jah beetje wat hier gezegd wordt … guilty vond ik persoonlijk wel dope ondanks het slechte geluid!
maar eMC was FUCKIN hard gewoon Git Some doen en Once In A Lifetime (punch en words samen) dan boeit het mij echt niet of ze what it stand for wel of niet doen! ik moest helaas om 23.50 weg ivm laatste tram maar dan heb ik maar 10 minuten gemist

ik vond het een mooie avond!

7 Jun ’08 – 17:58
Cyclus
Cyclus

Ik vond het echt FUCKING hard toen ze iedereen introduceerden. WHATUP ACE WHATUP ACE WHATUP! en zo bij iedereen met die te erge beat eronder, hehe. Normaal zou zaal te los moeten gaan maar viel dit keer echt mee toch vet

7 Jun ’08 – 18:14
Yid
Yid

hoe waren Pan Afrikanz?

7 Jun ’08 – 18:51
Zino
Z!no

Pan Arikanz?!

Well…
Ik dacht dat het afrikanen waren, maar uiteindelijk is het een crew met een behoorlijk accent!
Vond het wel okey, alleen het kenkergeluid daaro…kenker!
Maar, het was zuur voor de boys zelf, omdat er op dat moment amper publiek was!

7 Jun ’08 – 19:07
LastDisciple
LastDisciple

Ik vond het echt FUCKING hard toen ze iedereen introduceerden. WHATUP ACE WHATUP ACE WHATUP! en zo bij iedereen met die te erge beat eronder, hehe. Normaal zou zaal te los moeten gaan maar viel dit keer echt mee toch vet

dat was zeker vet, wat ook heel vet was dat ze met de KRS ONE beat MC opkwamen … de tering dat was ook heel dope

7 Jun ’08 – 19:42
thomzi51
thomzi51

Jammer dat er zo ongelofelijk weinig mensen waren..

8 Jun ’08 – 12:47
LastDisciple
LastDisciple

ik had niet anders verwacht, vond de opkomst bij eMC nog best wel aardig!

8 Jun ’08 – 13:16
Tystar
Tystar

jawel, alleen had ik het idee dat het de vorige keer bij slum village en phat kat veel drukker was.

8 Jun ’08 – 17:52
Yid
Yid

kwam veel amsterdammers tegen bij boogie down breda dus ik denk dat iedereen daar was. voor de rest waren er ook niet echt veel redenen behalve EMC om maar essentials te komen.

8 Jun ’08 – 19:17