alexmarvel, Spa, Brigadier, Cyrus, Derico, Flinstoner, Inf, killallhippies, Kutjong, Larixk, lindenlinden, listig, Macronizm, 013HIPHOP, Onid, RIOT, buurman, Stone A Pig, takroe snater, warhead, ZiekeSais
review Black Sheep redt het op routine
Dres is een van de meest onderschatte MC's ooit. Op basis van het legendarische album 'A Wolf In Sheep's Clothing' (1992) hoort hij in het rijtje allerbeste MC's wat ondergetekende betreft. Tweede album 'Non Fiction' (1994) was een degelijk, maar minder album dan hun debuut. Daarna is Dres solo (onder de naam Black Sheep) gegaan en heeft hij vorig jaar vrij geruisloos het album '8WM/Novokane' uitgebracht. Vreemd genoeg was Dres nog niet eerder in Nederland geweest, dus was het publiek in Waterfront getuige van een primeur.
nee.. dat is gelul joh. waren genoeg jongere mensen die ook los gingen..
ik vond het een matige show..
slechte review van een slechte show… mijn belevenis van het avond was totaal anders… en kisa heeft gelijk, het was helemaal geen 30+ gathering…
“Voorprogramma Ill Productions heb ik gemist, maar ik vernam van mijn gezelschap dat de Zeeuwen een sterke show hebben neergezet.”
shit man, schrijf je voor de schoolkrant of zo iets???
fucking hell, ik ben echt te negatief de laatste dagen maar ik kan mezelf gewoon niet terug houden…. slechte muziek van ja en rusp, uberslechte reviews van onx…. ik moet gewoon op log uit drukken en niet praten maar het blijft zo moelijk… fuck ![]()
Ik heb het helaas moeten missen… maarre, Mista Lawgne niet erbij? Ik dacht dat ze weer bij elkaar waren. Waarom gaat Dres dan touren onder de naam Black Sheep, eigen naam niet bekend genoeg ofzo?? gare shit…
was het publiek zo oud dan?
Nee hoor. Er staat alleen dat de 30 plussers (inclusief ik) die aanwezig waren, los gingen bij The Choice Is Yours. Er staat verder niets vermeld over de gemiddelde leeftijd die avond.
Ik had meer verwacht van zijn show, maar ja…dat heb ik vaker met artiesten waar ik als tiener tegenop keek, maar nu op hun retour zijn. Jeugdsentiment…. Ik ben blij dat ik Dres een keer heb ontmoet. Jammer dat hij zo onder invloed was.
Ill Productions heeft me zeer aangenaam verrast. Dope beats. Ill Pro heeft een technische flow en goede articulatie. Die wil ik wel vaker op een podium zien.