http://www.013web.nl/ProgrammaDetail.asp?color=…
vvk begonnen enne 5 euro inc CD +DVD is niets !
Gewitzelluf
komt zo moeilijk?? dan word t nog interessanter om te komen (niet dat ik anders niet zou komen, maartoch he)
A&C (Alex & Crimson) dat is een groep uit Rotterdam ja.
Maar dat heeft hier weer niks mee te maken.
Altijd Chill is inderdaad voornamelijk bekend als Battle Cat… maar zijn tracks die ik tot nu toe heb mogen horen mogen er zeker ook wezen!
maar ik zou zeggen kom langs… voor 5 euro krijg je 12 acts, DJ Rachi, en de SBII CD/DVD… goede deal lijkt me?
Zo Moeilijk!!!!!Jammer dat furiuz stylez er ook staat, te lauw voor deze shit.
pff
mischien dat ik hier wel heen ga ,ik voel t concept wel.
als iemand een lift heeft vanuit nijmegen (buiten de ns) zou ik zeker waarderen
oja flyer door versh ? die hoes iig wel toch ?
Zo Moeilijk!!!!!Jammer dat furiuz stylez er ook staat, te lauw voor deze shit.pffmischien dat ik hier wel heen ga ,ik voel t concept wel.als iemand een lift heeft vanuit nijmegen (buiten de ns) zou ik zeker waarderenoja flyer door versh ? die hoes iig wel toch ?
Je gaat me tog niet vertellen dat furiuz stylez kwaliteit is?
volgens mij bedoeld die gast of ene Versch de hoes en flyer gedaan heeft?
hmm… idd
jpk en yorick hebben de opzet van SB1 gedaan, daarna heeft sore de uiteindelijk uitwerking gedaan.
aangezien 2 volgens hetzelfde stramien is, is sore wederom de eindbaas
ik heb de cd/dvd al in me handen gehad en die shit is aan!
beperkte kaartjes beschikbaar dus ben er snel bij!
vvk al begonnen !
vernieuwde site is up, myspace stylo… dus alles overzichtelijk op 1 page:
check ook www.myspace.com/southbombing
volgens mij vieren mn ouders dan hun 25 jarige bruiloft dinges dus ik weet niet of ik hierbij zal zijn
volgens mij vieren mn ouders dan hun 25 jarige bruiloft dinges dus ik weet niet of ik hierbij zal zijn
Christov toch… dat kan niet… een 013 feest zonder jou is niet compleet.
Thanks! @ Bleek
ja das kut voor jullie hehe, maar een feestje van mn ouders voor hun 25 jarige huwelijk zonder de oudste zoon aanwezig is toch echt t begin van een peter r de vries aflevering ‘wie wurgde de Brabant Lowlife?’ en dat zie ik niet zo zitten
ik zal t even checken, t kan ook de 5e zijn namelijk…
pokeravondje thuis op zolder vind ik toch vele malen beter te doenes tut mir Leid
goh verrassend…..
Dope dat Sore het originele concept weer voor dit vervolg gebruikt. Shitz is Puur. Wut! ![]()
En volgens mij herken ik het handschrift van die tag…