reviews interviews galleries videos forum members login signup
367 bezoekers en 5 leden online.
de koe is dik en wit, MistaSweet, Nappie, RIOT, pee
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Fizzle
Fizzle

Ik heb wel zin hoor.

8 May ’08 – 13:02
bleek
bleek

deup!!! zie ik je bij de Beatnuts :D

8 May ’08 – 13:43
Christov
Christov

Ik ga op de gastenlijst van de andere Don met de bierpens, Nick Namelijk, mee naar dn Beatnuts! zin in denk…

13 May ’08 – 13:13
bleek
bleek

Ik ga op de gastenlijst van de andere Don met de bierpens, Nick Namelijk, mee naar dn Beatnuts! zin in denk…

hehehe, deup! Zie ik je tweemaal bij een gig deze week.

13 May ’08 – 20:14
Christov
Christov

haha ja normaal ist 2 keer int jaar ofzo

overigens neem ik heir geen vlag mee naartoe bleek hehehe

13 May ’08 – 20:16
Bora
Bora

zeer leuk avond met een mooie suprise.

de details:

1. opening acts waren slecht.. ik heb bijna niks gezien, maar meneer-de altijd vriendlijke-ik vind bora zo een top vent-CHRISTOV vertelde me dat ik niks gemist had omdat het gewoon slecht was… het waren sluwe vos en iemand anders… dope weer om de christov te zien.. hij wist niet eens wie ik was :D

2. de beatnuts kunnen een dope live show geven… en de geluid in de waterfront is beter dan in amsterdam.

3. tijdens de beatnuts set zag ik een vent rond hangen (naast de dj)… het leek wel Sweet van GTA San Andreas met zijn groene pet… het was gewoon JERU DA DAMAJA… hij spitte 1 verse en deed wat beatboxen, en dat was het… hij was wel altijd onstage met een mic… het was dope.

4. heerlijk om weer na een show naar huis te kunnen LOPEN.

en al die shit voor maar 10 euro… bedankt redrum squad!

zaterdag = black sheep

15 May ’08 – 00:37
Yid
Yid

Was het druk?

15 May ’08 – 00:38
Bora
Bora

1/3de gevuld.. dus nee.

15 May ’08 – 00:42
Fizzle
Fizzle

Ik was er niet, helaas… Nu pas klaar met werken; altijd leuk, deadlines…
Maar zaterdag bij Black Sheep zeker van de partij!

15 May ’08 – 00:48
Yid
Yid

1/3de gevuld.. dus nee.

15 May ’08 – 01:19
Godsson
Godsson

iemand die weet of de kaarten aan de deur ook 12 euro zijn bij black sheep

15 May ’08 – 03:16
bleek
bleek

Was dope gisteren. ondanks het geringe aantal bezoekers zat de sfeer er goed in.

Jeru was big surprise en komisch; “Everbody say: Beatnuts is ‘dodelijk’” hahahaha en “Come on stage girl ‘alstjeblieft’”. Dan nog steeds dat terugkerende verhaal over make as much noise as if Michael Jackson…….

The Nuts vonden in het begin de zaal wel wat ‘thin’ maar vooral JuJu werd redelijk hype en gaf volop props en pounds de hele tijd. Smet op de show was de afwezigheid van joints van de eerste EP en album

Het zijn trouwens wel dwergen, die amerikanen. Stond 1 boy in het midden voor het podium en die kon die boyz zo ongeveer in de ogen kijken whahahaha.

15 May ’08 – 08:00
Christov
Christov

moest helaas eerder weg, maar heb 6 of 7 tracks gezien en die wou ik zon beetje allemaal wel horen dus ik heb in dat opzicht geslaagde avond gehad.

damn die twee voorprogramma’s. Een van de hoogtepunten van de avond

WIe is dr gekomen voor loco vocal?
zaal: eeeeeeeeeuj
Wie is dr gekomen voor sluwe voss
zaal: ….
christov: HAHAHAHAHAHAHA
Wie is dr gekomen voor beatnuts?
zaal: EEEEEEUJ

@Bora ja ik heb jou ooit es 4 jaar terug gezien hahaha, verwacht niet dat ik iedereen nog snel herken

bedankt naar nick namelijk voor de gratis entree, bedankt naar de machinist die ondanks dat ie telaat was zohard doorreed dat ik al mn aansluitingen gewoon had

15 May ’08 – 09:03