de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, Nappie, RIOT, pee
Jay-Z op 1 juli in Ahoy Rotterdam
Op dinsdag 1 juli staat de Amerikaanse rapper Jay-Z voor de eerste keer in Ahoy Rotterdam. In 2006 was de rapper uit New York voor het laatst in Nederland met een show in een uitverkochte Heineken Music Hall. De voorverkoop voor het concert van Jay-Z begint aanstaande zaterdag om 10.00 uur.
Wereldwijd verkocht Jay-Z, wiens echte naam Shawn Corey Carter is, meer dan 33 miljoen albums. De rapper heeft tien studioalbums op zijn naam staan en heeft vier platen uitgebracht in samenwerking met andere artiesten. Hij nam onder andere albums op met Linkin Park (Collision Course) en R. Kelly (Unfinished Business en Streets Is Watching). Vorig jaar bracht de rapper zijn laatste album ‘American Gangster’ uit naar aanleiding van de gelijknamige film.
Jay-Z is naast succesvol hiphop artiest ook producer, platenbaas van zijn eigen label Roc-A-Fella Records en in het bezit van zijn eigen kledinglijn. Zijn laatste hit in Nederland had hij vorig jaar met het nummer ‘Umbrella’ dat hij samen met Rihanna uitbracht. Begin April was de rapper, die zeven Grammy’s op zijn naam heeft staan, nog in het nieuws omdat hij in het huwelijksbootje stapte met de R&B zangeres Beyoncé. Met haar scoorde hij in het verleden onder andere de hits ‘Crazy in Love’ en ‘Deja Vu’.
Morgen, donderdag 24 april start om 17.00 uur de presale van Live Nation. Leden van de Live Nation website krijgen dan tot vrijdag 25 april 17.00 uur, dus vóór de reguliere kaartverkoop, de gelegenheid om kaarten voor het concert van Jay-Z te bestellen via www.livenation.nl/jayz.
Juize.FM presents
JAY-Z
& support act
Dinsdag 1 juli 2008
Ahoy–Rotterdam
Entree: € 31, € 35, € 39, € 43 (excl. Servicekosten)
Aanvang: 20:00 uur
ja is ook zo…. maar ja dacht laat het toch maar ff weten… zullen vast wel wat mensen geinstresseerd zijn hierzo ![]()
ja is ook zo…. maar ja dacht laat het toch maar ff weten… zullen vast wel wat mensen geinstresseerd zijn hierzo
true true ik vind het zo jammer als hiphopartiesten in ahoy staan echt sfeerloos liever hmh dan
ja man, maar ja verder heb je in Rotterdam niet echt dope zalen voor zulke grote artiesten, Waterfront, Rotown, Off-Corso zijn dope maar te klein voor dit soort optredens
HMH is dope, Ahoy is wack, is zelfs wack met een concert van K3 zomer-show…Ik kan het weten.
Wat Yid zegt: Sfeerloos.
denk wel da ik ga kijken, moet jay toch eens zien
zat ik ook te denken…alleen ga ik dat er niet voor betalen…
denk wel da ik ga kijken, moet jay toch eens zienzat ik ook te denken…alleen ga ik dat er niet voor betalen…
hehe
anders doe je toch gewoon six pack style… gewoon zeggen dat je JPK bent en je bent binnen …..
iemand die weet hoe dat zit met die verschillende prijzen voor die kaartjes in Ahoy? Goedkoopste is gewoon staanplaats neem ik aan?
hehe, witflits heeft de kaartjes, 46,90 in totaal per persoon
maar ja, kan men wa ballen