Aldus melkweg.nl
Een preciese lineup moet nog volgen, wel is bekend dat het € 37,50 excl lidmaatschap gaat kosten.
wordt zeker weer net als vorig jaar, niet alle wu gasten op de stage en een fokked up show omdat ze allemaal te lam/stoned zijn om nog een hele track te spitten… fokking duur ook weer
is op een zondag.
ik ga niet, heb ze 13 juli vorig jaar gezien en hoe dope ik de mannen op plaat vind, live is het gewoon niet waard om zoveel geld ervoor neer te tellen.
daarnaast denk ik dat iig gza dit keer wel aanwezig is. en method gaat gewoon keihard weer niet komen durf ik te wedden :’)
Zaterdag is wel eindelijk is een keertje nice tho.
Vind het achteraf wel kut dat ik Method Man heb gemist laatst, dus even kijken wie er komen bij deze show.
Denk dat ik best wil gaan als de line up nice is, hoewel 37.50 wel weer duur is.
PS: die week wel vrij veel amerikaanse acts ![]()
Zaterdag is wel eindelijk is een keertje nice tho.Vind het achteraf wel kut dat ik Method Man heb gemist laatst, dus even kijken wie er komen bij deze show.Denk dat ik best wil gaan als de line up nice is, hoewel 37.50 wel weer duur is.PS: die week wel vrij veel amerikaanse acts
zondag dus. niet zaterdag.
en ik denk niet dat method erbij gaat zijn..
ok, aangezien gza die dag in eindhoven ook een gig heeft, om dezelfde tijd, ga ik er vanuit dat ook hij er niet bij zal zijn dus.
ok, aangezien gza die dag in eindhoven ook een gig heeft, om dezelfde tijd, ga ik er vanuit dat ook hij er niet bij zal zijn dus.
geweldig gepland ook weer tjonge jonge
ik ga ook liever naar die Liquid Swords show dan naar de Wu… vond vorig jaar vies tegenvallen voor dat geld…
vorig jaar in Paradiso vond ik wel een dope show, jammer dat Meth niet was idd
ik sla over iig. 8 Diagrams kon me niet boeien
dat ook, en daarnaast ga ik geen 37,50 betalen als ik nu al zeker weet dat iig niet de HELE clan er is. idd geweldig gepland weer, commercieel ingestelde nichten ![]()
Volgens State ook in Groningen en Eindhoven de 9e en 10e van juni.
dat klopt ja
WU TANG CLAN “8 DIAGRAMS” CONCERT
1st Priority presenteert de komende maanden wederom een aantal concerten met grote namen! In juni staat de Wu-Tang Clan in maar liefst 3 zalen in Nederland en op 11 juni komt hiphop sensatie Rick Ross voor een exclusieve show naar Amsterdam.
Op 8 juni staan de heren van de Wu Tang Clan in de Melkweg in Amsterdam waarna ze op 9 juni het dak eraf zullen blazen in de Oosterpoort in Groningen. Op 10 juni staan ze in Eindhoven in de Effenaar. De uit Staten Island afkomstige groep heeft geen introductie meer nodig. Al sinds 1993 houdt de groep mening hiphop hart in leven! Onlangs brachten zij het album ‘8 Diagrams’ uit.
1st Priority presenteert Wu-Tang Clan
8 juni 2008 Melkweg, Amsterdam
9 juni 2008 Europoort, Groningen
10 juni 2008 Effenaar, Eindhoven
Tickets: €37,50 (+ lidmaatschap) Aanvang: 20.30u
Kaarten zijn verkrijgbaar bij de bekende voorverkoop adressen
———————————————————————————————————————————————————
Deze shows gaan wat ik begreep NIET door check het onderstaande:
WU-TANG CLAN TO TOUR EUROPE IN JULY 2008
Hot on the heels of their recent US tour, legendary Hip Hop collective WU TANG CLAN will tour across EUROPE this July in support of their 8 DIAGRAMS album. The group will be playing European festivals, most notably FRAUENFELD OPEN AIR in Switzerland, and headline shows from July 10 until July 25, 2008.
Band member GHOSTFACE KILLAH, addressing recent media reports of internal disagreement within the group said : “I am fully committed to participate in the Wu Tang Clan European tour this Summer, and in promotional activities supporting the 8 DIAGRAMS album.
There has been a string of falsely advertised dates in June across Europe. The WU TANG CLAN will not be performing in Europe in June 2008, as 3 major founding members, METHOD MAN, RZA and GZA are not available due to prior engagements. RZA sets the records straight: “Every year there are unauthorized agents out there selling WU shows that are not real to unsuspecting promoters, and sadly, our fans and our reputation suffers.”
Their European label Bodog fully supports the WU TANG tour in JULY and are excited about having the Clan back in the market place. Says BODOG Head of European operations JORG HACKER:
“The CLAN proved on their last tour in Summer 2007 that they are a fantastic live act, professionally and passionately commanding the stage and captivating crowds. I”ve seen numerous shows, and the crew delivered a mesmerizing, highly entertaining live performance, enthralling hip hop audiences all across Europe . The fans went crazy! We want WU TANG back, and we are looking forward to the imminent release of our high class WU TANG box set and the GENTLY WEEPS SINGLE and video.”
Upon signing the group last year, Bodog founder CALVIN AYRE, alongside the WU’s international representative EVA RIES had this to say:” This is hip hop at it’s highest, with the WU being the widely respected and revered group they are, the potential of the relationship with Bodog is unlimited. WU TANG CLAN still ain’t nuttin’ to fuck with.”
ik heb mezelf ook betrapt op het openlijk haten op wu na de nieuwsberichten en vindingen over cross dates en shit. im sorry for that.
Ga liever naar GZA en Shabazz, aangezien die Wu tour toch bijna alleen maar 8 diagram bagger gaat bevatten.
Fuck Wu in the 08.