Snoop Dogg volgende week in Melkweg
Uitgegeven: 16 april 2008 13:48
AMSTERDAM–Snoop Dogg geeft dinsdag 22 april samen met Soopafly en DJ Battlecat een optreden in de Amsterdamse Melkweg. Dat maakte het poppodium woensdag bekend. Donderdag 17 april start de kaartverkoop voor dit verrassingsoptreden.
Wenn
De hiphopartiest doet Amsterdam aan ter promotie van zijn nieuwe album. Vorig jaar maart gaf de hiphopartiest ook al een verrassingsoptreden in de Melkweg.
Afgelopen maand verscheen het nieuwe album van Snoop Dogg, ‘Ego Trippin’. Hij scoorde in het verleden hits met ‘Gin And Juice’ en ‘Drop It Like It’s Hot’.
bron: http://www.nu.nl/news/1529179/2101/SnoopDoggv…
zal wel duur worden..damn, ik wil die gast echt nog eens live checken
SNOOP DOGG met Soopafly & DJ Battlecat + support
Dinsdag 22 april, Melkweg Amsterdam
Aanvang 21:30 uur
Toegang € 40,00 (ex. lidm. en servicekosten), voorverkoop start do 17 april via Melkweg, www.ticketservice.nl, Ticket Service (0900-3001250 – 45cpm), 150 grotere postkantoren, GWK stationskantoren, Free Record Shops en de bekende voorverkoopadressen.
Maximaal 2 kaarten per persoon.
Ik wil de beste man ook graag zien maar ik ga echt geen 40,–lappen
Snoop Dogg ene maal op NSJ 2007 gezien. Is echt wel de shiznit! Wat ik begreep is dat het vorig jaar in de Melkweg ook dik was dus tja . .. wel errug dope nieuws voor JPK!! nieuwe ronde nieuwe kansen.
. .. wel errug dope nieuws voor JPK!! nieuwe ronde nieuwe kansen.
Ik ga niet nog een keer die hel hossel doen.
Daar komt bij dat ik de 22e niet kan, 40 Euro belachelijk vind plus het nieuw Snoop album niet echt dope vind.
Ik vrees dat de liefde voor Snoop een beetje over is…
te duur, of het had eerder vermeld moeten worden, dan had ik het in kunnen calculeren.
my words exactly.
40 euro zou ik er in principe voor over hebben, tis iets wat ik echt nog een keer wil zien en dan is melkweg helemaal dope met deze man denk ik. maar waddup met shit pas een week van tevoren aankondigen
40e is erg veel idd, maar als je m nog nie hebt gezien zou ik het doen. Snoop is een king op het podium man.
. .. wel errug dope nieuws voor JPK!! nieuwe ronde nieuwe kansen.Ik ga niet nog een keer die hel hossel doen.Daar komt bij dat ik de 22e niet kan, 40 Euro belachelijk vind plus het nieuw Snoop album niet echt dope vind.Ik vrees dat de liefde voor Snoop een beetje over is…
Oooooooooh shit, wereldnieuws hiero!