Bij Battlejuice deel 2 worden ditmaal de producers aan de tand gevoeld. CB, NoSense, Rogero en Desmond Dekker zullen het tegen elkaar opnemen op deze avond! De winnaar zal een track opnemen met mc Hightower (winnaar van de eerste editie). Hun verrichtingen zullen worden gejureerd door: Hightower, Nikes en vaste man Nosa. Uiteraard hebben we een bijzondere optreden van een hiphop formatie afkomstig uit Rotterdam en Zwolle, genaamd Audio Elixer. Kastro de Kraai, Dave de Das en Rein de Vos (laatst genoemde was voorheen lid van DuvelDuvel), hebben onlangs hun nieuwe album gedropt genaamd “Zwarte Parels”. Een revolutionaire sound met gastbijdrages van niemand minder dan Rico en Stikz.
Het horen van deze muziek zorgt al voor een effect om in hogere sferen te komen.
DJ Mass hebben we natuurlijk al bij de vorige editie in actie gezien. Hij bezorgde een hit met het nummer “Kut Marrokanen” met Raymzter en werkte recentelijk aan het album van Appa. Vanavond mag Merleyn van hem gaan genieten! Kortom een avond waar je bij moet zijn. Jullie Host is wederom Ra (Zo Moeilijk) en de Expo is van Opium…Lets get ready to rumble!
Vrijdag 9 mei 2008
Merleyn, Nijmegen
Entree: 6 eurie
cool! jammer dan ben ik bij looptroop dus t gaat um weer niet worden voor mij..volgende keer beter dan maar
http://www.defill.com/
heeft ook site van typhoon en fakkelteit gedaan en nog een shitload aan andere dingen.
hopelijk kan ik nou wel keertje komen, vrijdagavond in nijmegen is altijd lastig voor me..beatbattle is idd erg vet initiatief!
ik ben anders ook wel down om te gaan chris, maar ge zit zeker weer met je werk op zaterdag?
precies flits…en tegenwoordig moet ik nog eerder beginnen, maar we kunnen kijken. desnoods gaan we, crashen we voor paar uur en pakken dan eerste trein terug ofzo
vette flyahvorigge keer gemist deze keer wou ik er zeker bij zijn
jammer dan want mn geld is op ,veel plezier vanavond voor mensen die wel gaan +kusje voor rauf