bleek, de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, RIOT, pee, Scraffitio
aanvang:
21:00 uur
open:
20:30 uur
toegang:
€ 15,00 + lidm
Ik zat alleen te kijken en de 29ste is een zondag?
scheelt weer dat ze op hiphopkemp staan…daar heb je voor het dubbele bedrag een 3 daags festival met the roots, emc en nog een hele zooi acts…de keuze is weer heel makkelijk zo ![]()
weet iemand of ze toevallig ook nog langs komen in Berlin? je zou denken van wel maar ik kan er nog niks over vinden.
erg jammer dat t in amsterdam is en nog jammerderder dat ze in de melkweg staan ,weet iemand of ze ook nog een anderre zaal aandoen hier ?
erg jammer dat t in amsterdam is en nog jammerderder dat ze in de melkweg staan ,weet iemand of ze ook nog een anderre zaal aandoen hier ?
woensdag 2 juli in Tivoli
erg jammer dat t in amsterdam is en nog jammerderder dat ze in de melkweg staan ,weet iemand of ze ook nog een anderre zaal aandoen hier ?woensdag 2 juli in Tivoli
whoot kijk nu praten we , listig ik crash bij jou !
hehe ik zei toch ze komen ook wel in Utrecht
is cool als ik niet in berlijn zit anders moet je ff sleutel hosselen of ik kom je halen en neem je mee naar Berlijn en geef je weg aan Nathan als ik genoeg van je heb!
t kan allemaal.
Ben ik standaard bij. Was 2 jaar geleden in Ekko errug gezellig.
Wat wa sik toen naar de klote. Warheads weten.
EMMOOOOOOOO
zou graag ff gaan kijken maar op zondag naar amsterdam in mijn uppie dat ga ik niet doen
EMMOOOOOOOO zou graag ff gaan kijken maar op zondag naar amsterdam in mijn uppie dat ga ik niet doen
utrecht !
Ben ik standaard bij. Was 2 jaar geleden in Ekko errug gezellig.Wat wa sik toen naar de klote. Warheads weten.
hehehe dat was leuk ja.
waldie zullen we samen bij listig gaan slapen 
Ben ik standaard bij. Was 2 jaar geleden in Ekko errug gezellig.Wat wa sik toen naar de klote. Warheads weten.hehehe dat was leuk ja.waldie zullen we samen bij listig gaan slapen
vraag maar aan listig
Jammer, ben ik nog op vakantie. 2 juli stap ik net het vliegtuig uit, met waarschijnlijk een jetlag. Laat deze maar schieten.
fok! en dan 200+ km naar huis reizen… maar kan brother ali toch niet missen eigenlijk. Doe maar antwerpen dan, Kool Keith ook nog bij!