Deja-Beats, DenzelW, geniuz, Godsson, listig, El Matador, lucasw, Malino, MistaSweet, Paars, pavlove, Rik, Rusp, Stone A Pig, UrbanSound, Waldie
welk?
ik heb dr godverdomme goed zin in, reggy live is altijd vet en in 013 is dat rielness + rielness dus men vatten ze nie
waarom post ie die nou 2 keer, nou ja, caroline tensen blijft geil dus mokt men nie uit
Ik verwacht ZZ hier wel idd.
en ik ben er sowieso. Vind itt tot velen Blaxtar wel tof (zeker live), Manu erg benieuwd naar t nieuwe werk en Reggy is sowieso king. Die andere act ken ik niet.
Ik heb blaxtar nu 1 x gezien (op parkpop, was waarschijnlijk niet zn beste gig maargoed) en ik vond het echt drie keer fokking niets. dus deze laat ik schieten
komen jullie voor 1 artieste ofzo?
het is een totale avond van hiphopacts dus als je er eentje minder vind dan blijf je daarom toch niet thuis?
Ik kan een goeie wip krijgen dan dus ik weet niet of ik ga…
en ik vind Blaxtar een flapdrol
Ik kan een goeie wip krijgen dan dus ik weet niet of ik ga…en ik vind Blaxtar een flapdrol
ik weet dan niet waarom jij nog twijfelt om te gaan–ik prefereer een goed wip boven welke show dan ook
Wie weet kom ik ook. Al deed ik er de laatste keer dat ik naar 013 ging dankzij een kut-file 2 en een half uur over, dus beter zit het verkeer deze keer wel mee, anders ben ik chagrijnig.
Wie weet kom ik ook. Al deed ik er de laatste keer dat ik naar 013 ging dankzij een kut-file 2 en een half uur over, dus beter zit het verkeer deze keer wel mee, anders ben ik chagrijnig.
weet niet waar je vandaan komt, maar Tilburg zit ook op nachtnet van NS sinds paar maanden.
Wie weet kom ik ook. Al deed ik er de laatste keer dat ik naar 013 ging dankzij een kut-file 2 en een half uur over, dus beter zit het verkeer deze keer wel mee, anders ben ik chagrijnig.weet niet waar je vandaan komt, maar Tilburg zit ook op nachtnet van NS sinds paar maanden.
Vanuit Rotterdam, dus moet normaal in een uurtje te doen zijn. Wel goed nieuws dat Tilburg ook op het nachtnet zit tegenwoordig. Wist ik nog niet.
hmm als ik niks heb die avond en de chef tickets regelt zou het wel eens kunne zijn dat we uitdaging aangaan…alleen dan mag ik hopen dat er nu een dope dj staat, want die van de afgelopen keren, met alle respect, die was nie goe
hmm als ik niks heb die avond en de chef tickets regelt zou het wel eens kunne zijn dat we uitdaging aangaan…alleen dan mag ik hopen dat er nu een dope dj staat, want die van de afgelopen keren, met alle respect, die was nie goe
ja klopt die editie had ie zijn zaken niet op orde enne blowen en zuipen werkt dan ook echt niet mee dat heeft heeft hij geweten ook haha
hmm als ik niks heb die avond en de chef tickets regelt zou het wel eens kunne zijn dat we uitdaging aangaan…alleen dan mag ik hopen dat er nu een dope dj staat, want die van de afgelopen keren, met alle respect, die was nie goeja klopt die editie had ie zijn zaken niet op orde enne blowen en zuipen werkt dan ook echt niet mee dat heeft heeft hij geweten ook haha
en bij mic check zelfde geval? ![]()
reggy live met een zatte christov op ’t podium is altijd vet
hahahaha,
misschien neem ik de vlag wel mee
als ik nou onderhand mn rijbewijs haal krijg ik een tilburgse vlag
das beter dan die psv vlag van jou