Don Desperado de Dan@ Madness
Overtref
Van Kwaad Tot Erger
The boss
Dj + Open Mic
hoeveel vaste hiphopavonden zijn er nou eigenlijk 013 en vallen die allemaal onder de orga van Mike?
hoeveel vaste hiphopavonden zijn er nou eigenlijk 013 en vallen die allemaal onder de orga van Mike?
-3: DVD, Onopvallend Vet, Mic Check
-ja
hoeveel vaste hiphopavonden zijn er nou eigenlijk 013 en vallen die allemaal onder de orga van Mike?-3: DVD, Onopvallend Vet, Mic Check–ja
was het verschil tussen dvd en onopvallend vet dan? is beide NL-parties toch?
ja maar onopvallend vet is meer gericht op nog wat onbekendere, aankomende acts. Is dan ook in de batcave en niet in de kleine zaal.
was het verschil tussen dvd en onopvallend vet dan? is beide NL-parties toch?hoeveel vaste hiphopavonden zijn er nou eigenlijk 013 en vallen die allemaal onder de orga van Mike?-3: DVD, Onopvallend Vet, Mic Check–ja
@ bleek
OOV is mijn kweekvijvertje voor opkomend talent, wat dan tevens perfect voor mij is om te scouten wat door kan stromen naar DVD bijv …. en idd een NL party, Open mic shizz ect
+ MIC-CHECK = puur engelstalig
onopvallend vet vind ik altijd meer cafe avond ofzo, maar dat kan ook mijn idee zijn hehe
gewoon beetje chillen en showtje kijken
ja was weer goed gezellig, veel bekende weer
vkte was live wel nice, had ze nog nooit gezien. Overtref was ook nice. Don desperado niet helemaal afgezien, maar wat ik zag klonk nice (mn vaste bierdrinkcollega was ernstig aan wat te eten toe). Maar de verrassing van de avond was voor mij toch wel The Boss, niks gehoord en toch wel positief verrast
leuke avond gehad dus
hahahahahaah de slechtste pit die ik ooit gezien heb, en daar hou ik unnen zeren errum aan over
Was gezellig ja, Overtref vond ik echt heel goed. Die nieuwe tracks klonken ook prima. Had hem meer publiek gegund. Beetje jammer dat heel die aanhang uit Boxtel na het optreden van hun vrienden/familie/kinderen naar huis gingen en er een matig gevulde bat cave overbleef.
prima avondje kweekvijver HipHop, alle 4 de acts goede shows
die pit bij Don Desperado de Dan + Click was erg hard en komisch haha
en wat betreft de aanhang van The Boss…..jammer maar doe je niets aan, niets ten nadele van de act zelf, toffe boys !
Na de zomer volgende editie van OnopvallendVET
16 Mei : DVD 14
Blaxtar
Manu (cd release)
Reggy lines
M.O & Brakko
die pit bij Don Desperado de Dan + Click was erg hard en komisch haha
je stond niet echt stevig op je benen mike haha
hahaha tjaaaa
kan gebeure eej mike
het was egt verdomd warm daarzo de tyfus
maar wek een goie avond gehad