93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, El Matador, Paars, Rauf, Xwisit
correct my if i’m wrong maar volgens mij is hier nog geen topic over en ik heb er fokking veel zin in!
Effenaar, Eindhoven, wo 9 april, Zaal open: 20:30 uur, Aanvang: 21:00 uur, Entree 32 euro (oeps!)
Shiiiit man, 32euro… nee dagg doei…
Maar misschien gaat ik toch wel..Hoppa weer 32euro naar de klote + de rest.
Die 32 euro valt wel mee vinnik…daarvoor krijg je wel gegarandeerde kwaliteit (dit zijn wel één van de weinige grote MC’s uit de US die standaart een dikke show neerzetten!
Dees week maar ff een kaartje halen.
ik heb laatst 35 euro betaald voor een megadeth concert maar voor deze twee rakkers heb ik dat niet over.
Damn wel dope, mja 32 eu, twijfel twijfel… kan je als jarige niet gratis binnenkomen ofzo 
Damn wel dope, mja 32 eu, twijfel twijfel… kan je als jarige niet gratis binnenkomen ofzo
je ken van mij een biertje krijgen, als je me kan vinden dan he ![]()
vanavond is het aan!!!!!!!!!!
jammer alleen dat die brabo lowlife click naar a’dam gaat
???? WTF
vanavond is het aan!!!!!!!!!!jammer alleen dat die brabo lowlife click naar a’dam gaat???? WTF
ja christov what up? ik dacht dat je de melkweg super wack vond qua beleid enzo
ben benieuwd of die shit uitverkocht gaat zijn vanavond
vanavond is het aan!!!!!!!!!!jammer alleen dat die brabo lowlife click naar a’dam gaatja christov what up? ik dacht dat je de melkweg super wack vond qua beleid enzo???? WTF
da komt omdat ik al een kaartje voor melkweg had voor dat de show in eindhoven bij ons bekend was + mocht het evt. uitlopen dan kunnen we morgen nog terug met nachtnet en vanavond is dat niet.
+ ik vind Melkweg meestal veel toffer, veel losser gaan ook dan de effenaar, maar da is meer m’n persoonlijke voorkeur.
ja ik vind effenaar leuker als melkweg, maar vanavond is geen nachtnet+flits had al kaartje voor amsterdam en dan ben ik wel solidair ofzo
zie liever de gig af in amsterdam dan in eindhoven de helft moeten missen, zeker voor dit bedrag
ja jammer maar begrijpelijk gaat wel ten koste van de puurheid in Eindhoven
me nieuwe durag gaat veel goedmaken whut! hehe
En morgen gratis naar La Melodia bij tonen van kaartje red n mef! Afgelopen vrijdag in Heerlen gezien, shit is dope!!
En morgen gratis naar La Melodia bij tonen van kaartje red n mef! Afgelopen vrijdag in Heerlen gezien, shit is dope!!
okay, wie mijn kaartje na de show van mef en red wil hebben; BIJ DEZE!
zware jongens in het voorprogramma
Heinekn en Excellent ook?
het is niet uitverkocht he in Eindhoven?
was niet normaal he die drukte damn son.
Ik vond het niet zo legendarisch wat het voor mij had moeten worden ![]()
Even een analyse ![]()
–rij bij de effenaar
–geluid
-voorprogramma dat te lang doorrockt
-opkomst van Method Man en Redman (totaal niet hype)
-continue promotie van Busta Rhymes (Damn son ik ben bij Method Man en Redman)
-de visuals die bij een tribute van ODB het volgende spelt O D P
-het publiek in de effenaar
-het einde van de show wat meer verplicht de tijd vullen was
+freestlye van Excellent
+het feit dat Met en Red samen op 1 podium stonden
+het enthousiasme van Met en Red
+stagediven van Met
+Met die de zaal inspringt en op de bar terecht komt
+uiteindelijk wel een goede show
Ik denk dat de Melkweg een stuk vetter gaat zijn persoonlijk
gelukkig maar want daar ben ik aanwezig. ben zwaar benieuwd, maar ik vind het al goed genoeg als ik ze allebei op 1 podium mag aanschouwen. heb er zin innnnnnnn yoooooooo!
hadden ze iets van merchandise bij yid??
zie andere topic maar uh t-shirts van red en meth zijn er in ieder geval

redman cd-r al zo goed als af