de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, RIOT, pee, Scraffitio
Busta Rhymes
status vvk: 05-03
zaal The Max
genre hiphop / r ’n b / soul
aanvang:
21:00 uur
open:
20:30 uur
toegang:
€ 35,00 + lidm
Heb ‘m ook al gezien in Duitsland, zo’n 8 jaar terug denk ik. Hoop voor de mensen die gaan dat ie nog steeds zo’n energieke show neerzet!
Ik ben niet echt in de positie om mezelf method man/redman én busta te permiteren. Dan toch liever die eerste, al vind ik het wel jammer.
een van de vetste liveshows die ik heb gezien, in HMH, maar denk niet dat ik er nogmaals 40e voor betaal.
in de HMH was inderdaad erg dope, kan in een kleine zaal eigenlijk alleen maar toffer zijn. waarschijnlijk komt ie weer met Spllif Star ook, grappige kleine dude. Echt een act die twee.
in de HMH was inderdaad erg dope, kan in een kleine zaal eigenlijk alleen maar toffer zijn. waarschijnlijk komt ie weer met Spllif Star ook, grappige kleine dude. Echt een act die twee.
nah, die 2 rollen sinds een half jaartje ofzo niet meer met elkaar ![]()
jammer dat het zo duur is, wil nog steeds eens een show van deze man meepakken en mn nek breken.
Je hebt zeker gelijk klein en gezellig altijd erg dope