-Kleine J & Cartes
-Fata
-0118 (Met KD) +Vindictiv
-Kamer van CokeHandel
-Zwarte Schapen
Hosted by Lentini
DJ + OPEN MIC (Nappie)
Op de site van 013 stond eerst dat de cd-presentatie van Manu gegeven zou worden op de 28ste, wat is daarmee gebeurd?
Op de site van 013 stond eerst dat de cd-presentatie van Manu gegeven zou worden op de 28ste, wat is daarmee gebeurd?
dat is verzet naar DVD 14
Op de site van 013 stond eerst dat de cd-presentatie van Manu gegeven zou worden op de 28ste, wat is daarmee gebeurd?dat is verzet naar DVD 14
Jawat ook?
Waar kan je die tracks beluisteren, dat is namelijk de enige act waar ik nog nooit van heb gehoord.
Kaartje is iig besteld, wordt vast dope.
Zwarte Schapen is met Kareemineel geloof ik. Weinig dingen van gehoord, maar is even checken.
zwarte schapen vond ik maar niks bij meet the streets veel geschreeuw allemaal jah wij zijn zwarte schapen blabalablaba jah leuk not! cartes natuurlijk al vaak gezien,kamer van coke ook,fata nog niet,standaard erbij he jeweet
Helaas moeten missen, Kamer van Cokehandel was heel erg dope met KGV, Fotosynthese, Escalatie Team en Skenkie. Maar Kleine Jay & Cartes waren toch wel veruit de dopeste van de avond, erg vette show gaven die weg.
Die hadden wel wat meer van Flessepost en Harde Schijf mogen doen want nu deden ze alleen Licht Uit Spot Aan en toen kwamen JR en KD ook, en dat was heel erg dope. Voor de rest deden ze alleen nieuwere dingen, wat gewoon minder is.
Bij Zwarte Schapen was de halve zaal nog leeg, maar de show zelf was wel oke.
KVCH was echt dope, vetste optreden van de avond vond ik. De gastoptredens waren wel een groot pluspunt.
0118 ben ik met Jurian eens.
Fata Morgana was slecht, de teksten werden een aantal keren vergeten en het was een redelijk matte show.
Kleine Jay & Cartes was ook dope, veel energie en gewoon dope tracks.