Brasco, DaveHunter, Derico, DTNR67, Eppo, Godsson, Heaps, JPK, Jurian, Carlos, killallhippies, Krimi, LastDisciple, Lepricon, listig, Loki, Murph, nox, 013HIPHOP, Opperjager, Overgewicht, ProZak, RaRa, RebelNo1, Rik, Shameless, Shelter, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
ik denk dat ik wel ga… (ja ja jaaaa 60 euro is super voor hiphopkemp maar voor 120 euro is deze lineup helemaal niet verkeerd)
VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA
INCUBUS
FLOGGING MOLLY
ALTER BRIDGE
SAT2D
PORCUPINE TREE
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS
KAISER CHIEFS *
EDITORS
KT TUNSTALL
MOKE
*THE VERVE
NOVASTAR
BAD RELIGION
GROOVE ARMADA
JUSTICE
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE
QUEENS OF THE STONE AGE *
RACOON
GAVIN DEGRAW
FICTION PLANE
*COUNTING CROWS *
SERJ TANKIAN
*THE HIVES *
CAVALERA CONSPIRACY
THE WOMBATS
*ROISIN MURPHY
SAYBIA
PETE MURRAY
KATE NASH
PATRICK WATSON
Line up is super zeker voor Pinkpop is alleen jammer dat er zoveel nerds altijd op afkomen maar voor de rest dope dope
Line up is super zeker voor Pinkpop is alleen jammer dat er zoveel nerds altijd op afkomen maar voor de rest dope dope
ben nooit naar pinkpop geweest, maar me vrienden ergeren zich ook aan die 16 jarige kids… tsja, niks aan te doen..
Was al van plan hier heen te gaan (gratis hehe).. Ben wel verbaasd dat deze Pinkpop line-up ontzettend veel beter is dan die van Lowlands afgelopen jaar (op de rotte appels zoals racoon, moke e.d. na natuurlijk). Betekenen die sterretjes achter de namen nog iets trouwens?
pinkpop… 1 keer noooooit meer.
die mensen daar komen voor een relaxvakantie lijkt het wel, als je daar zelf een keer een muziekie op ze heb je meteen de hele camping op je nek hangen dat ze willen slapen. rot op trut het is hier geen 4 sterren relax resort ofzo
wat ik ook gaar vind is dat er maar 3 podia zijn in principe en je kan een act bijna alleen maar van mijlenver bekijken omdat iedereen bij dat podium staat ![]()
Ik haat pinkpop echt een stinkfestival met blij kutpubliek, maar ik heb een paar maanden geleden al twee gratis kaarten gewonnen dus ik gaat zeker wel daar naartoe (Justice alleen is de moeite al waard)
ik vind dat echt een gare line-up… en waarom staat Moke dikgedrukt. Die heb ik gezien en was niet bepaald onder de indruk.
Foo Fighters waren goed maar zijn flink afgetakeld, Bad Religion zelfde probleem.
Enige wat ik de moeite waard vind zijn Incubus, Saybia en Pete Murray.
En pinkpop komt inderdaad gaar publiek… ik wacht ff die line up van lowlands af. Die is meestal wat gevarieerder.
Zei die gast ook in de Spits: Ik zou graag meer zwarte muziek programmeren maar zwarte mensen komen niet naar festivals.
Zei die gast ook in de Spits: Ik zou graag meer zwarte muziek programmeren maar zwarte mensen komen niet naar festivals.
das volgens mij kip en ei dillemma
haha
pinkpop is fucking gaar, net als werchter
allemaal van die weekendhippies met hun groene haren en roze pinkpophoedjes. standaaard rock, geen hiphop en ’s avonds om 01.00 gaat iedereen pitten. Je kan niet eens behoorlijk tegen iemand zn tent aan schijten omdat ze dan gaan klagen
hahapinkpop is fucking gaar, net als werchterallemaal van die weekendhippies met hun groene haren en roze pinkpophoedjes. standaaard rock, geen hiphop en ’s avonds om 01.00 gaat iedereen pitten. Je kan niet eens behoorlijk tegen iemand zn tent aan schijten omdat ze dan gaan klagen
als je dat op lowlands bij mij zou doen, of welk ander festival dan ook, dan zou ik je ook in elkaar trappen. dus dat argument gaat niet op.
fok pinkpop, maar wel fokking rage against the machine geck.
Alsof alleen zwarte mensen naar zwarte muziek luisteren. Wake up and smell the coffee, ouwe!
Zoiets zeg je toch niet, Christov. Met dat soort opmerkingen kan je mensen heel erg kwetsen, hoor… ![]()
kaartjes voor vrijdag zijn binnen!
ik ga voor Metallica, en mn vriendin wilde al tijden naar Incubus. 1+1=3
ik ben blij dat ik toch nog Metallica ga zien, wie weet stoppen ze binnekort.. gasten zijn ook al op leeftijd
Wie was er eerder, het festival of de neger?
hahahaahhahaahahahah sjit men, lachkick gestart thank u very much
ik zou hier alleen heen gaan om pils te drinken overigens lineup doet me 0,00.. En t pils zal nog duur zijn ook + 120eu entree.
ben twee keer op pinkpop geweest, in ’96 en ’97 maar nooit meer. suf en blij publiek en het ergst zijn nog wel die gare roze hoedjes daaro. daarbij vind ik de line-up dit jaar enorm uitgekauwd en kut. staat wederom geen enkele hiphopact.
En nu maar hopen dat Lowlands dit kan verbeteren…
Maar peeps, laten we heel eerlijk zijn want de meeste bands hebben we wel eens gezien.
Shit is uitgekauwd!
Ooit met Nerd, Lenny Kravtiz, The Roots en Franz Ferdinand en dt was fokking dope! Maar wat een gaar publiek
En het festival zelf? Je loopt van podium 1 naar 2 en zo weer terug. Heel af en toe dat je de tent pakt maar ja!
PS: tja…niets voor zwarte mensen?
Umh…heeft er niemand het afgelopen jaar niet blanke mensen op Lowlands gezien?
Kwestie van programmering én…‘wat een 9r niet kent vreet ie niet’