reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Yid
Yid

Speakers presenteert: Echte Boter in je Smoel!

Op vrijdag 29 februari organiseren Rundfunk en Hiphop In Je Smoel i.s.m. de Zuid-Hollandse Popunie: Echte Boter in je Smoel! Die avond hoor je in Speakers te Delft klassieke hiphopkrakers samen met gesamplede soul- en funkorinigelen. Nog nooit was een geschiedenisles zo dansbaar.

Zonder funk en soul geen hiphop. Eind jaren 70 vonden djs in New York de hiphop uit door de meest dansbare stukjes uit funknummers achter elkaar te plakken. En nog altijd lenen producers als Kanye West, Just Blaze en Dr. Dre uitgebreid uit de zwarte muziekgeschiedenis.

Op Echte Boter in je Smoel! komen al deze muziekstromingen weer bij elkaar. Dj Mista Sweet draait het beste uit 30 jaar hiphop. De Rundfunk djs leggen die platen op de draaitafels met een hoog waar-ken-ik-die-toch-van gehalte. Verwacht een dansbare mix van legendarische hiphop, klassieke soul en dampende funk en latin. Het resultaat is het vetste feest van Delft, tevens de afterparty van de Highschool Music Compitition dat zich in de vooravond afspeelt.

Echte Boter In Je Smoel! is een samenwerking tussen Rundfunk en Hiphop In Je Smoel. De Rundfunk djs promoten al ruim twee jaar oude en nieuwe zwarte muziek. Zo zijn ze regelmatig te horen op hun eigen Echte Boter feesten en voor concerten van bands die zich laten inspireren door funk, soul en jazz. Op hun website rundfunk.nl volgen ze met cd-recensies, mixen en concertaankondigingen de zwarte muziek, die nog altijd springlevend is.

Datum 29-02-2008
Aanvang 24:00
Entree € 5,–

31 Jan ’08 – 23:05
Rauf
Rauf

goed bezig!

1 Feb ’08 – 00:24
bathmutz
Badmuts

Cool, misschien kom ik dan wel even kijken.

1 Feb ’08 – 01:05
Maximus
Maximus

Aanvang 24:00

Wat is er daarvoor?

3 Feb ’08 – 19:55
Yid
Yid

bq. Aanvang 24:00 Wat is er daarvoor?

Highschool Music Competition categorie hiphop. Een competitie voor jongeren die op de middelbare school zitten en bezig zijn met muziek best lachen

4 Feb ’08 – 08:29
Lepricon
Lepricon

Dope!

4 Feb ’08 – 13:34
bleek
bleek

Highschool Music Competition categorie hiphop. Een competitie voor jongeren die op de middelbare school zitten en bezig zijn met muziek best lachen

gehost door Bleek, hehehe–en ik blijf lekker hangen dus!

10 Feb ’08 – 11:46
Yid
Yid

Komende vrijdag dus

25 Feb ’08 – 13:14
Neoray
Neoray

gehost door Bleek, hehehe–en ik blijf lekker hangen dus!

jaa een kleine maat van mij doet daar aan mee! Er is een bus vanuit Breda geregeld dus we gaan met een kleine 50 man die kant op om te supporten :D verklaard wel gelijk waarom de bus op tijd terug gaat, omdat het dus ook op tijd afgelopen is hehehe

27 Feb ’08 – 09:54
Yid
Yid

Die bus moet je gewoon lekker tegenhouden en later vertrekken

Breda in de huis dus ik heb werkelijk nog geen idee wie er precies meedoen die avond

27 Feb ’08 – 10:30
ricktorious
rtorious

wel jammer zit in mayrhofen oostenrijk (naja das nie jammer hahahah), had hier wel heen willen gaan.

27 Feb ’08 – 12:53
bleek
bleek

line-up van de HIGH SCHOOL MUSIC COMPETITION volgens hiphopagenda.nl

Infinity, De Dikke Vandalen, Fotosynthese, Siroc, Zo Ziek & THiMa

vrijdag 29 februari, Speakers, Delft

aanvang 20.00 uur

entree 5 euro

27 Feb ’08 – 13:14
Neoray
Neoray

wij komen dus Fotosynthese supporten

27 Feb ’08 – 18:41
Swike
Swike

Inderdaad, en flink ook :D

27 Feb ’08 – 18:59
Yid
Yid

hopelijk is die shit puur

27 Feb ’08 – 19:06
Lepricon
Lepricon

Haha, als ze bij deze competitie aan de hand van een dB-meter bepalen wie de winnaar is…

27 Feb ’08 – 19:07
Yid
Yid

Haha, als ze bij deze competitie aan de hand van een dB-meter bepalen wie de winnaar is…

gelukkig gebeurd dat niet hehe

27 Feb ’08 – 19:31
bleek
bleek

website?

27 Feb ’08 – 19:39
Neoray
Neoray

http://myspace.com/fotosynthese

hij zit in de hiphop crew Van Kwaad Tot Erger–http://myspace.com/vankwaadtoterger

:D

27 Feb ’08 – 23:07
bleek
bleek

er is ook een publieksprijs dus bring it on zou ik zeggen.

om de ekte jury te overtuigen moet je wel skillz meebrengen; Risskant, Yid en Tim geven de cijfers!

28 Feb ’08 – 19:23
Yid
Yid

uit de Pers

28 Feb ’08 – 19:50
Neoray
Neoray

er is ook een publieksprijs dus bring it on zou ik zeggen.om de ekte jury te overtuigen moet je wel skillz meebrengen; Risskant, Yid en Tim geven de cijfers!

jatoch! wordt dope avondje hehe, en ik heb alle vertrouwen in onze kleine Foto, die neemt zijn skillz overal mee heen waar hij gaat :D

28 Feb ’08 – 23:35
Yid
Yid

Ik vond het een dope avond eerst de HMC met als jurywinnaar Fotosynthese (zeer dope show!) en publiekswinnaar De Dikke Vandalen ( BANG JE HOOFD VOOR DIE SPEKNEKKEN hehe) dope shows gezien. Voor mij waren Siroc en Fotosynthese DE acts van de avond.

Daarna nog een dope afterparty ook yeah

1 Mar ’08 – 10:37
bleek
bleek

Was zeker dope. Niveau lag een paar maal hoger dan ik van tevoren had bedacht!

1 Mar ’08 – 10:56
Swike
Swike

We hebben die tent echt helemaal stuk gemaakt gisteren, haha.
Dope avond, foto was kneiterhard, dikke vandalen waren ook dope, 2 terechte winnaars.

1 Mar ’08 – 18:19
bleek
bleek

iemand nog foto’s / video van deze avond?

2 Mar ’08 – 19:37
Neoray
Neoray

ja was echt dope :D

ik heb van tijdens die High School Competition zeg maar wel heel veel foto;s gemaakt ja, maar meer van ‘onze groep’ dan van de optredens hehehe

sowieso wel het hele stuk gefilmd Bleek dat jij zeg maar de jury-prijs winnaar bekend maakt :D zal ik nog wel op Youtube zetten, die is best bruut :D

2 Mar ’08 – 19:47
bleek
bleek

ja was echt dope :D ik heb van tijdens die High School Competition zeg maar wel heel veel foto;s gemaakt ja, maar meer van ‘onze groep’ dan van de optredens hehehesowieso wel het hele stuk gefilmd Bleek dat jij zeg maar de jury-prijs winnaar bekend maakt :D zal ik nog wel op Youtube zetten, die is best bruut :D

hehehe, het ging er niet echt om om mezelf te zien hoor, hehehe.

Ik heb alleen alle shows vanaf de zijkant van het podium bekeken en wil eigenlijk wel wat vanuit de zaal zien. Van waar ik stond kon ik ook bijna geen tekst verstaan.

Mogelijk ga ik ook naar de finale in ut Paard, ff die ekte ekte hip-hop supporten tegenover die loudmusic en popvoorronde winnaars

2 Mar ’08 – 19:52
Neoray
Neoray

hehe nee oke, zou kunnen, maar wilde ook zeggen dat dat filmpje wel heel bruut is, zeg maar omdat je dan heel de Breda support als mongolen los ziet gaan :D

Maar goed, je was er bij dus dat weet je wel hehe

Ik hoop ook –maar volgens mij wordt dat wel het geval– dat er naar Den Haag ookw eer een bus wordt geregeld, dan wordt dat weer heel vet ja!

Want zijn de andere genres zeg maar, die mee doen in de finale waar ook voorrondes van geweest zijn?

3 Mar ’08 – 09:44
3 Mar ’08 – 10:17