Deja-Beats, Godsson, listig, lucasw, Malino, MistaSweet, Paars, pavlove, qup-of-T, Rik, Rusp, sickah, Stone A Pig, Waldie, Zorgvlied-Zuid
Baggervet met Cilvaringz, Support Last Crewsaders
+ dj’s Mistasweet & DBS
Deuren open: 21.00 uur. Begin: 21.00 uur. Eind: 03.00 uur.
Entree €10
Het lijkt erop dat heel Delft en Leiden naar Nijmegen gaat voor de laaste Back On Track.
Maar hopelijk komen er toch nog wat peeps hun stad representen!
shit was AAN
hij deed triumph en aint nuttin ta fuck with nog.
was wel rustig tho, en veel mensen stonden een beetje naar achteren. 0181 represente die shit vooraan tho! prrrr po po po
en damn wat is de nachtbus eigenlijk een dope spot voor een afterparty. drunken hot giiiihiiirls
ja shit was wel aan hoor…beetje zelfde verhaal als in tilburg vorige week: dope acts, weinig peoples.
nog dikke props aan de harde kern die na de shows tot het eind nog de dansvloer gerockt hebben van ondergetekende en dbs.
ps. ik vind die karaoke achtige stilo het enige minider dope aan zijn show. voor de rest strakke shit.
Leuk om LC weer eens te zien. Ik was erg aangenaam verrast door Cilvaringz. Hele dikke beats. Jammer van de lage opkomst. HIJS clan in da front ![]()
Yep HIJS rockt zeker… Next stop: DVD12
Met DVD heeft HIJS geen bemoeienis. Ik doelde op Back on Track (oost) en Baggervet (west), waar HIJS wel bij betrokken is qua organisatie enzo.
ooo bedoelde je dat… ik meer op dat er veel mensen van hijs naar die party’s gaan…
foutje in de miscomunicatie.
ik krijg zeker een ban als ik NLHD erbij zet hehe
HIJS prrrrr po po popo. Ik vond het vooral dope dat de hele show gewoon echt in die dikke wu sfeer hing.