Guilty Simpson, Percee P, DJ House Shoes!
27 februari
enige show in NL, in Waterfront Rotterdam.
12,50 euro
+ op dezelfde avond LITTLE BROTHER in Rotown.. dope shit in Roffa dus er komt mogelijk nog een combo kaart waarbij je naar beide shows kan
+ op dezelfde avond LITTLE BROTHER in Rotown.. dope shit in Roffa dus er komt mogelijk nog een combo kaart waarbij je naar beide shows kan
heerlijk!
na al die hopeloos gepraat over de red+meth show is deze topic gewoon hartwarmend ![]()
ik betaal wel 20-25 voor een combi ticket, no problemo.
echt een dope locatie Rotown! laatste keer Breakestra (2 jaar geleden?) was echt packed
+ op dezelfde avond LITTLE BROTHER in Rotown.. dope shit in Roffa dus er komt mogelijk nog een combo kaart waarbij je naar beide shows kanecht een dope locatie Rotown! laatste keer Breakestra (2 jaar geleden?) was echt packed
ja was echt dope.. en Rotown blijft een sfeervolle locatie met enorm goed geluid
ja was echt dope.. en Rotown blijft een sfeervolle locatie met enorm goed geluid+ op dezelfde avond LITTLE BROTHER in Rotown.. dope shit in Roffa dus er komt mogelijk nog een combo kaart waarbij je naar beide shows kanecht een dope locatie Rotown! laatste keer Breakestra (2 jaar geleden?) was echt packed
word, ik heb buck65, dj a-trak en wat andere namen in de rotown gechecked….
ik ga ook regelmatig op een normale zaterdag avond… de drank prijzen zijn niet torenhoog, en ze spelen arctic monkeys…. ![]()