reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Witflits
Witflits

Red & Meth dus,

10 april in Melkweg,
35 euro.

veel knaken, maar ik ga dr wel heen denk ik. Redman 1 keer gezien, method man nog niet en gezien diens livereputatie wil die 2 samen wel es zien.

9 Jan ’08 – 17:55
Rik
Rik

IK BEN DAAR!

9 Jan ’08 – 18:05
Christov
Christov

Red & Meth dus,10 april in Melkweg,35 euro.veel knaken, maar ik ga dr wel heen denk ik. Redman 1 keer gezien, method man nog niet en gezien diens livereputatie wil die 2 samen wel es zien.

ik wil wel mee flits, zei het d at ik totaal zwerver ben

ik doe mijn best

9 Jan ’08 – 18:15
Yid
Yid

Dit had 2 jaar geleden al moeten gebeuren damn yo.. nee eerst moesten ze steeds afzonderlijk van elkaar komen (3 x Redman in 1 jaar geloof ik) om de hiphopfan leeg te roven. De hiphopfan wordt weer flink in de zeik genomen want de tourschema’s kwamen zogenaamd niet overeen bla bla maar goed

9 Jan ’08 – 18:19
bleek
bleek

Je hebt gelijk Yid maar . . . dit moet ik zien!

9 Jan ’08 – 18:37
Yid
Yid

Je hebt gelijk Yid maar . . . dit moet ik zien!

Ik moet dit ook zien, maar eigenljk is gewoon fokking schandalig!

9 Jan ’08 – 18:41
LastDisciple
LastDisciple

ik wil hier op zich ook wel erg graag bij zijn

9 Jan ’08 – 19:22
9 Jan ’08 – 19:44
Derico
Derico

35 euro ?–kiss mi hairy applebag !

9 Jan ’08 – 19:51
Cyclus
Cyclus

Ik ga d’r over nadenken en kijken wie mee willen uit deze omgeving. 35 is vrij veel tho, maar de artiesten hebben een reputatie die veelbelovend is ofc.

9 Jan ’08 – 20:30
NovaChe
NovaChe

Ik ga ook trachten er heen te gaan…

10 Jan ’08 – 00:31
Jurian
Jurian

Ik ga d’r over nadenken en kijken wie mee willen uit deze omgeving. 35 is vrij veel tho, maar de artiesten hebben een reputatie die veelbelovend is ofc.

Gast, we hebben ze nu al meerdere malen gemist, we gaan gewoon.

10 Jan ’08 – 00:56
Bora
Bora

Dit had 2 jaar geleden al moeten gebeuren damn yo.. nee eerst moesten ze steeds afzonderlijk van elkaar komen (3 x Redman in 1 jaar geloof ik) om de hiphopfan leeg te roven. De hiphopfan wordt weer flink in de zeik genomen want de tourschema’s kwamen zogenaamd niet overeen bla bla maar goed

helemaal waar.

35 euro+lidmaatschap… plus paar biertjes… je zit rond de 50 euro…

ik dacht niet.

managers denken dat we allemaal in luxembourg wonen en werken en de weekends in amsterdam doorbrengen…

10 Jan ’08 – 11:51
ODB
ODB

ik wil ze wel een keer samen op 1 stage zien

10 Jan ’08 – 12:52
Yid
Yid

ik wil ze wel een keer samen op 1 stage zien

ik denk dat iedereen dat wel wil.. dat is het punt ook niet

10 Jan ’08 – 13:05
ODB
ODB

replyde ik op jou dan?

ik weet gewoon dat de gasten die ik dope vind minimaal 25 eu kosten dus ik ga niet lopen bitchen als een bitch

10 Jan ’08 – 13:15
ODB
ODB

elk jaar is iedereen 35 eu…en ja als je vorige keer bij method man was lap je fluitend 50 euro

10 Jan ’08 – 13:15
ODB
ODB

en voor hijs krijg je vast wel een perskaart/g-lijst dus waar HEBBEN we het over

10 Jan ’08 – 13:21
Yid
Yid

en voor hijs krijg je vast wel een perskaart/g-lijst dus waar HEBBEN we het over

het gaat ook niet om mij of om HIJS. Ik sta er gewoon van te kijken dat mensen deze belachelijke bedragen blijven neerleggen maar als een artiest een album uitbrengt en die kost 10 euro dan wordt het niet gekocht.. hiphopfans houden deze prijzen zelf in stand als die zalen uitverkocht blijven bij dit soort prijzen maar goed.. ga maar lekker lappen dan

10 Jan ’08 – 13:25
ODB
ODB

ligt aan de artiest…reggy en cyph liggen hier hoor!

10 Jan ’08 – 13:35
ZiekeSais
ZiekeSais

een show kan je niet downloaden. dus geen concurrentie van internet dus duur! fans willen hun helden toch altijd live blijven zien. 10 euro is voor veel mensen al te veel om een cd’tje te kopen. downloaden is namelijk nog goedkoper… plus je flikkert t lekker op je ipod en klaar: lekker luisteren. slimme zet van artiesten dus. wil je niet kopen… dan betaal je meer voor show

10 Jan ’08 – 13:49
Yid
Yid

een show kan je niet downloaden. dus geen concurrentie van internet dus duur! fans willen hun helden toch altijd live blijven zien. 10 euro is voor veel mensen al te veel om een cd’tje te kopen. downloaden is namelijk nog goedkoper… plus je flikkert t lekker op je ipod en klaar: lekker luisteren. slimme zet van artiesten dus. wil je niet kopen… dan betaal je meer voor show

geld kan je maar 1x uitgeven dus het is wel concurrentie.. Amerikaanse acts ligt het voor de hand ja deze strategie maar ja die vlieger gaat niet op voor NL artiesten

10 Jan ’08 – 14:20
ZiekeSais
ZiekeSais

nederland is te klein voor veel artiesten om volledig te kunnen doen wat ze willen en er een boterham mee te verdienen… jammer maar waar. als je artiest wilt worden in NL moet je gewoon kijken of je wilt doen wat je wilt en of dat met een boterham overeen komt aan het einde vd maand. of je nu geld uitgeeft aan een schijfje of aan een optreden maakt niet uit. geld is geld denk ik dan. Als mensen geen schijfjes meer willen kopen dan moeten ze maar meer gaan dokken voor een show. simpel lijkt mij. Als je als NL artiest niet geboekt wordt moet je wat anders gaan doen.

is een soort het koren van het kaf scheiden verhaal. kleine artiesten wordt de nek omgedraait als ze niet slim inspelen op de situatie. de grotere labels beginnen nu ook EINDELIJK in te zien dat ze het anders moeten gaan doen. hogere entree kaartjes is 1 ding.

10 Jan ’08 – 14:29
Bora
Bora

ik weet gewoon dat de gasten die ik dope vind minimaal 25 eu kosten dus ik ga niet lopen bitchen als een bitch

dat is niet “weten”, dat is gewoon de status quo accepteren.

heb je ooit een party georganiseerd of een act geboekt? dan zie je wat de echte kosten zijn voor een venue en een artiest, en dat is echt veel minder dan een zaal volle heads die 35 per persoon betalen. Het kan gewoon echt VEEL minder voor een kaartje… een redelijke prijs voor deze show is gewoon 20 euro, punt.

10 Jan ’08 – 15:35
Yid
Yid

dat is niet “weten”, dat is gewoon de status quo accepteren.heb je ooit een party georganiseerd of een act geboekt? dan zie je wat de echte kosten zijn voor een venue en een artiest, en dat is echt veel minder dan een zaal volle heads die 35 per persoon betalen. Het kan gewoon echt VEEL minder voor een kaartje… een redelijke prijs voor deze show is gewoon 20 euro, punt.

ja precies.

in het geval van Redman en Method Man weet ik wel dat die gasten belachelijke fee’s vragen van tienduizenden euro’s dus daar zorgen de artiesten indirect voor een te hoge prijs

10 Jan ’08 – 15:39
Rik
Rik

Ik vind dit veel geld, maar niet duur als ik hetzelfde of meer betaal voor een soloshow van die gasten. Neemt niet weg dat het idd wel hoge prijzen zijn, maar ik moet die gasten gewoon zien met zn 2en.

10 Jan ’08 – 15:56
Bora
Bora

Ik vind dit veel geld, maar niet duur als ik hetzelfde of meer betaal voor een soloshow van die gasten.

aarrrghh!!!

dit is gewoon de punt en mentaliteit dat ome yid en ik tegen zitten te lullen… mensen accepteren de hoge solo shows, zien diet als een “goedkope” show, en klagen niet… terwijl het allemaal een grote rip-off is…. zakkenvullers gewoon, en de headszien ze zelf as “lucky” as ze “alleen” 35 euro moeten betalen…

maarja, wie ben ik om te zeggen waar je wel of niet moet gaan… als je de geld heb en niet aarzelt, enjoy the show!

10 Jan ’08 – 16:02
Yid
Yid

word @ Bora

Daar komt bij dat ik de voorgeschiedenis beide qua live shows verschrikkelijk vind. Volgens mij zaten tussen beide shows iets van een week toen ze optraden want de tourschema’s kwamen niet overeen yeah right. En toen was er nog de keer dat Redman geloof ik optrad en dat Method Man aanwezig was dus ze hadden die tent samen kunnen afbreken en toen deden ze of slechts 1 nummer of helemaal niks

en dan nu dit.. en iedereen trapt er gewoon in

10 Jan ’08 – 16:20
Rik
Rik

Ik vind dit veel geld, maar niet duur als ik hetzelfde of meer betaal voor een soloshow van die gasten.
aarrrghh!!! dit is gewoon de punt en mentaliteit dat ome yid en ik tegen zitten te lullen… mensen accepteren de hoge solo shows, zien diet als een “goedkope” show, en klagen niet… terwijl het allemaal een grote rip-off is…. zakkenvullers gewoon, en de headszien ze zelf as “lucky” as ze “alleen” 35 euro moeten betalen…maarja, wie ben ik om te zeggen waar je wel of niet moet gaan… als je de geld heb en niet aarzelt, enjoy the show!

Gozer, ik snap je echt wel hoor. Dit heeft geen fuck met mentaliteit of shit te maken. En niet duur is niet hetzelfde als goedkoop. En ik zie het ook niet als lucky. Tuurlijk zijn die prijzen te fucking hoog.

Maar goed, moet ik dan uit protest maar niet gaan terwijl ik die gasten samen fucking graag wil zien? Flikker toch op… En tuurlijk weet ik ook wel dat die gasten hierachter dat dondersgoed weten, maar wat doe je eraan?

By the way, dat geld wat ik voor Meth had neergeteld heb ik dubbel en dwars teruggekregen, ook al weet ik dat een deel in de zakken van vuile klootzakken komt.

10 Jan ’08 – 16:25
Witflits
Witflits

aarrrghh!!! dit is gewoon de punt en mentaliteit dat ome yid en ik tegen zitten te lullen… mensen accepteren de hoge solo shows, zien diet als een “goedkope” show, en klagen niet… terwijl het allemaal een grote rip-off is…. zakkenvullers gewoon, en de headszien ze zelf as “lucky” as ze “alleen” 35 euro moeten betalen…maarja, wie ben ik om te zeggen waar je wel of niet moet gaan… als je de geld heb en niet aarzelt, enjoy the show!
Gozer, ik snap je echt wel hoor. Dit heeft geen fuck met mentaliteit of shit te maken. En niet duur is niet hetzelfde als goedkoop. En ik zie het ook niet als lucky. Tuurlijk zijn die prijzen te fucking hoog.Maar goed, moet ik dan uit protest maar niet gaan terwijl ik die gasten samen fucking graag wil zien? Flikker toch op… En tuurlijk weet ik ook wel dat die gasten hierachter dat dondersgoed weten, maar wat doe je eraan?By the way, dat geld wat ik voor Meth had neergeteld heb ik dubbel en dwars teruggekregen, ook al weet ik dat een deel in de zakken van vuile klootzakken komt.

word, je wordt er ook niet blijer van als je uit protest thuis blijft volgens mij. Ik lap die bijna 40 euro, ga daar genieten en denk hopelijk terug aan een mooie show ipv aan die 40 euro.
en dat is geen kwestie van erin trappen, iedereen weet dat die dingen smerig in elkaar zitten, maar zijn ergere dingen in het leven.

10 Jan ’08 – 17:52