Deja-Beats, Godsson, listig, lucasw, Paars, pavlove, qup-of-T, Rize, Rusp, sickah, Stone A Pig, UrbanSound, Waldie, Zorgvlied-Zuid
Nederhop Special: nieuws vanuit de oude school
Optredens van de lokale hiphop-helden Stereotypes, Ossi (met zangeressen), Jason, Roodbaard, Casto en Nico Noot. De heren treden in random volgorde op. Ze trappen af met oude tracks, en werken toe naar het ten gehore brengen van het nieuwste materiaal. Special Guest op deze avond is Def P. van Osdorp Posse. DJ Jurjen Gofers draait platen en old-skool hiphop is zijn specialiteit. Drie uur non-stop hiphop entertainment.
5 januari P60 Amstelveen
Zaal open 21:00
Aanvang 21:30
Prijs aan de deur € 5
Voorverkoop €4
www.p60.nl en www.ossi.nl voor meer informatie.
vind het dope dat p60 steeds maar hiphop shit aan het organiseren is, lekker dichtbij. Nu moeten er alleen nog acts komen die de moeite waard zijn.
vind het dope dat p60 steeds maar hiphop shit aan het organiseren is, lekker dichtbij. Nu moeten er alleen nog acts komen die de moeite waard zijn.
voor 4 euro ken je geen buil vallen tog? homies mee, dan is ut altijd lachuh.
Dat is zeer zeker waar! Maar wat, voor mij, interessante optredens zou zeg maar nog meer meegenomen zijn.. Desalniettemin moeten ze hiermee doorgaan!
P60 doet het wel redelijk goed elk jaar… de grotere NL acts komen daar ieder jaar langs, Opgezwolle, Typhoon, Kubus & BB, Cilvaringz, Duvel, Jawat, DAC, Tim, enz.
Ik ken die acts voor deze avond niet maar voor 5 euro ga ik wel ff buurten.