reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
NovaChe
NovaChe

26 Januari: Paradiso–Amsterdam (met King Bee en DuvelDuvel)

02 Februari: De Meester–Almere
15 Februari: Effenaar–Eindhoven
16 Februari: Hedon–Zwolle
22 Februari: Paard van Troje–Den Haag
23 Februari: ’t Beest–Goes

01 Maart: Theater Romein–Leeuwarden
14 Maart: Mezz–Breda
15 Maart: Waterfront–Rotterdam
21 Maart: Burgerweeshuis–Deventer
22 Maart: Patronaat–Haarlem

04 April: Vera–Groningen
11 April: LVC–Leiden
19 April: Groene Engel–Oss
25 April: Doornroosje–Nijmegen
26 April: Tivoli–Utrecht
30 April: Gigant–Apeldoorn

02 Mei: Nieuwe Nor–Heerlen
03 Mei: Atak–Enschede

12 Dec ’07 – 11:10
Christov
Christov

apart dat ie niet in 013 staat.

hehehehe

12 Dec ’07 – 17:06
bathmutz
Badmuts

Haha, anders noem je je tent Nieuwe Nor.

Maar goed, ik ga denk ik ’t Beest even checken, of in t Paard misschien.

12 Dec ’07 – 17:55
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Waarschijnlijk dan maar naar Gayda, ’t is nie anders.

12 Dec ’07 – 17:57
JPK
JPK

apart dat ie niet in 013 staat.hehehehe

In het andere topic wist Miker D te vertellen dat Extince waarschijnlijk op het Fret Festival in 013 staat.

12 Dec ’07 – 18:23
Fizzle
Fizzle

apart dat ie niet in 013 staat.hehehehe

Zit daar een leuk verhaal achter dat ik niet ken?

12 Dec ’07 – 18:47
MIKE (DVD)
MIKE (DVD)

achter alles zit wel een verhaal

Het is dan ook geen geheim dat ik de muziek van “de prins extince” of hoe noemt hij zich ? niet trek

A . IK ben niet zo van de funky beats ( is niet zo raar ook als je mijn muzikale achtergrond kent)
B. IK bedoel de beste man is bijna 40 dan mag je toch hopen dat er kwa vocabulaire meer in zit inmiddels
C. IK heb regelmatig een live show van hem mogen zien, en dat was werkelijk huilen met de pet op vond ik

conclusie ik heb niets tegen de beste man! hij moet vooral doen waar ie goed in is, want voor alles is een markt + ik heb wel vaker acts of rappers in 013 gehad die niet mijn ding waren .

Wee tog

12 Dec ’07 – 19:13
NovaChe
NovaChe

Ik ga denk ik naar Burgerweeshuis.. maar net als Mike heb ik diverse live shows gezien, waar ik niet blij van werd….

Maar het is de eerste keer dat ik een album van Extince dig, dus gok ik het ook op een live show. Als ik ga.

13 Dec ’07 – 00:10
elastiekje
elastiekje

vorige keer kwam ie nog naar alkmaar toe. nu moet ik dan maar naar paradiso denk ik.

13 Dec ’07 – 00:28
JPK
JPK

De shows van Extince zijn behoorlijk basic, ja. Hij is in die zin niet zo’n entertainer (excuseer het woord, maar je snapt wat ik bedoel) als Def P. Laatstgenoemde heeft veel meer contact en interactie met z’n publiek.

13 Dec ’07 – 00:58
Yid
Yid

poeh die afschuwelijke show toen op planet rock toen het licht gewoon aanging in de zaal

13 Dec ’07 – 01:41
NovaChe
NovaChe

Word Yid.. Toen Skate ’m ging aankondigen, dacht ik, tijd om jas te halen en weer weg te gaan. Hadden nog een lange nacht voor de boeg…

13 Dec ’07 – 20:00
Yid
Yid

Word Yid.. Toen Skate ’m ging aankondigen, dacht ik, tijd om jas te halen en weer weg te gaan. Hadden nog een lange nacht voor de boeg…

was dat diezelfde avond dat jullie toen met Oscar bij het station met slaapzak en al gingen crashen bij de ptt? dat was echt ill

13 Dec ’07 – 20:21
NovaChe
NovaChe

Ja man, dat was die avond… Weet je hoe koud man.. Hahaha.. we hebben nog een kroeg opgezocht en gevraagd of we een fles Bacardi mochten kopen, maar dat deden ze niet

13 Dec ’07 – 20:52
Yid
Yid

hehe yeah dope hoor waren legendarische nachten na planet rock wat een gekke shit hebben we toen meegemaakt van de hele nacht lomp door eindhoven lopen, tot gekkigheid in de berenkuil of crashen in de lobby van holiday inn

ben toch wel benieuwd naar die live show want de vorige tour stond Klopdokter aan zijn zijde zal nu wel iemand anders zijn

13 Dec ’07 – 21:11
Nielsonwheels
Nielsonwheels

Ben wel benieuwd hoe hij live is. Ik heb ’m ooit lang geleden in Roosje gezien (iemand die daar nog bij was?) met als voorprogramma Spacekees en Terilekst, hoe vet =) maar dat was niet zo geweldig.

13 Dec ’07 – 22:15
JPK
JPK

Ben wel benieuwd hoe hij live is. Ik heb ’m ooit lang geleden in Roosje gezien (iemand die daar nog bij was?) met als voorprogramma Spacekees en Terilekst, hoe vet =) maar dat was niet zo geweldig.

Ja man! Supergezellige middag. Ik had de Exter toen al live gezien, maar was toen speciaal uit Amsterdam naar Nijmegen gereden, omdat ik Die Zieke Shit van Kees en Turrie net had ontdekt op het net.

Kan me nog herinneren dat er toen ook iemand een Terilekst piece op de muur van Roosje aan het zetten was en dat ik nog heb zitten ouwehoeren met iemand die rijdende frietkarren verhuurde en een club had in Arnhem (?), Café DeLuxe ofzo?

Dope om Kees en Turrie toen gezien te hebben. Lekker staan bouncen daaro. En kan me herinneren dat Ex een rood trainingspak aan had en z’n manager ook. Vaag. Of was dat de show in 013 toen?

Haha. En na de show was er een hele korte open mic en toen stond er iemand acapella een André Hazes track te doen.

Sweet memories from back in the day. 2001 ofzo?

Die show op Planet Rock was ik ook, maar kan ik me niet zo heel veel meer van herinneren. Was wel dezelfde tour toen.

13 Dec ’07 – 22:23
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Als ik die man op ’t podium zie komen val ik flauw. Wat een rijmkoning.

13 Dec ’07 – 22:26
Nielsonwheels
Nielsonwheels

… Dope om Kees en Turrie toen gezien te hebben. Lekker staan bouncen daaro. … En kan me herinneren dat Ex een rood trainingspak aan had en z’n manager ook. Vaag. ….

Ja idd, hij had dat rooie pakkie aan. Was mijn eerste hiphopconcert ooit toen, ben d’r met CKV bonnen van school heengegaan en ik vond al die graffiti videos (met die bombers erop enzo) echt supervet. Ik was ook al een half uur te vroeg, maar stond wel vooraan, Extince nog een hand gegeven toen ie opkwam haha.
En dat nummer van Spacekees en Turri vond ik wel vet, maar ik dacht waar heeft die gast het over, met z’n vage verhaal over z’n bootje enzo (“zieke shit” dus), totdat ik het nummer pas weer hoorde op hun album. Erg cool. Ja, ik denk eigelijk zelfs ’99 of misschien zelf daarvoor aangezien ik toen in de eerste (klas) zat…

13 Dec ’07 – 23:05
elastiekje
elastiekje

volgens mij was ie met de tweede jeugd tour met 1 of andere freestyle kampioen en dat vrouwtje van “ex is het echt allemaal waar wat je zegt” (voorprogramma).

14 Dec ’07 – 00:29
JPK
JPK

volgens mij was ie met de tweede jeugd tour met 1 of andere freestyle kampioen en dat vrouwtje van “ex is het echt allemaal waar wat je zegt” (voorprogramma).

Klopdokter op de back-ups en die geile chica voor de visuele voldoening. Geil.

14 Dec ’07 – 00:31
NovaChe
NovaChe

Dus dat, dat was de eerste keer dat ik Extince live zag… zeer zeer triest optreden.. Space en Turrie kwamen harder, samen met Kas…

Rauf wilde nog interviewen, maar meneer had geen tijd… Hij kwam binnen deed zijn ding en ging weer… Moet wel zeggen, dat hij een dag later opbelde voor telefonisch interview. Das dan wel weer dope.. Staat dat interview hier nog op HIJS???

Was volgens mij in 2000.. Rauf moet ook nog wel weten…

14 Dec ’07 – 12:24
mafkees
mafkees

Oke,aanwezig in Oss.misschien nog in Roosje,Kleine J en Nick rocken de zaal altijd eigenlijk wel!

14 Dec ’07 – 12:30
14 Dec ’07 – 12:30
NovaChe
NovaChe

Na een half uur was de show aan z’n einde maar ik had het gevoel dat de show al aan zijn einde was voor ie begonnen was

woord… wel weer ff dope om die review weer eens te lezen… Vanavond maar even interview lezen, moet nu zo weg.,

14 Dec ’07 – 12:38
JPK
JPK

En NovaChe is uitjes.

14 Dec ’07 – 12:40
ViciousOne
Vicious One

Wanneer zijn die kaarten te koop?

14 Dec ’07 – 14:10
livio
livio

Grappig dat die review uit 2002? eigenlijk opgaat voor al zijn optredens.

Een paar jaar geleden heb ik hem in het Paard gezien, met vsop in het voorprogramma. Ook hier waren het voorprogramma en de support act (klop) doper dan ex zelf.

Ik ben wel nieuwsgierig naar cartes en kleine jay, dus ik geef extince nog een kans als ze in den haag komen.

14 Dec ’07 – 14:15
Nielsonwheels
Nielsonwheels

Na een half uur was de show aan z’n einde maar ik had het gevoel dat de show al aan zijn einde was voor ie begonnen waswoord… wel weer ff dope om die review weer eens te lezen… Vanavond maar even interview lezen, moet nu zo weg.,

ja lache, zijn er ook nog foto’s van? ook mooi: “mensen kunnen kiezen of ze zijn ceedee kopen”

14 Dec ’07 – 14:26
NovaChe
NovaChe

Je mocht geen foto’s maken van Extince.. Ik had wel foto’s van Turrie en Kees, maar helaas is iemand zo vriendelijk geweest om alle foto’s eraf te halen van het internet zonder mij te waarschuwen.

Foto’s liggen ergens boven op zolder, maar geen zin om te scannen :D

14 Dec ’07 – 15:10