Aardappel, Borriegineel, Dja, EProductionz, Heaps, JST, Kutjong, listig, Maximus, MistaSweet, QUIET BEGGAR, Oib, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Rikers, Robin, Zorgvlied-Zuid
Na een illustere promotie actie naar diverse sites waarin geheimzinnige hints werden verstuurd is het dan nu openbaar.
The Last Crewsaders droppen hun album The Prestige.
Vrijdag 14 december in de Merleyn te Nijmegen vind de releaseparty plaats! Komt dat checken!

Tracklist ‘The Prestige’
Last Crewsaders–The Prestige
(4XM CD 006–4XM / Walboomers–2007)
01. The Prestige
02. Ready 2 Rock
03. The South
04. Rock ‘M
05. Speak No Other Languages
06. The Game Is Hijacked (If The Shoe Fits)
07. 1 Life 2 Live
08. U
09. Married 2 The Game
10. Ain’t That Sumethin’
11. From The Underground (prod. Dr. Moon)
12. Put It 2 Life
13. Let’s Go (ft. Ace) (prod. Rockwilder)
14. Test Press
15. U Ain’t No DJ
16. Spread The News (prod. Dr. Moon)
17. Wake Up
samen met hans klok uiteraard!
gaat gezellig worden de jongens hebben er zin in zowel lc als overtref!
keb er zin in en ik neem een brandblusser mee mocht de bovenposter zijn naam eer aan doen.
tot vanavond allemaal.
Gelukkig was ik vierkant daar. ![]()
Was weer gezellig om bekenden te zien in de Keizerstad.
Ik had Overtref nog niet live gezien en was wel verrast door de energie. Grappig ook dat ze eigen ‘springfans’ mee hadden. Die gastjes zagen er zo licht uit, dat ik niet tegen ze aan durfde te gaan pogo-en. ![]()
Last Crewsaders zetten weer een strakke set neer, zoals we van ze gewend zijn. Powerblasting! Na het luisteren van The Prestige (op m’n laptop, ja) dacht ik dat alleen The South een banger zou zijn, maar er staan duidelijk meer knallers op die het live goed doen. Ook de showelementen breakdance, freestyles en beatboxen deden het weer lekker. Vooral met het freestylen én beatboxen tegelijk maakt Sir Sore indruk. Mafkees. ![]()
Al met al een toffe avond gehad.
LC BRAABRAA! 
Helaas gemist, maar was wel tof dus?
Ik vond van wel, ja. Maar verder reageert er niemand blijkbaar…
Ik kwam pas binnen toen LC net begon, dus Overtref heb ik helaas gemist.
LC zette een strakke show neer en de sfeer was nice gister
peace
Mijn foto’s zijn allemaal naar de overbelichte klote, waarschijnlijk door de bad karma van Rauf. Nee, ik weet het zeker, het komt door het verotte karma van Rauf.
Hoi Lepricon!
Op naar de spermabank