Hiphopfestival in Tropenmuseum
Op zondag 16 september van 13:00-17:00 organiseert het Tropenmuseum met Stedelijk jongerenwerk Amsterdam Hiphop Essentials. Dit evenement belicht verschillende kanten van de Hiphop cultuur en levensstijl die daaruit zijn voortgekomen. Er zijn optredens van onder andere rapgroep Slum Village en rapartiest Phat Kat uit Amerika. Van eigen bodem zijn hiphopartiesten zoals GMB, Jiggy Djé en Fata morgana vertegenwoordigd.
Iedereen die in het bezit is van bijzondere voorwerpen die deel uitmaken van de hiphopcultuur, wordt gevraagd contact op te nemen met Hiphop Essentials. Uit de inzendingen zal een selectie worden gemaakt die in de expositie wordt opgenomen. Gelieve een foto plus korte omschrijving te mailen naar info@hiphopessentials.nl. Deadline voor inzending is vrijdag 3 augustus.
Meer info: http://www.hiphopessentials.nl/
ik vind het wel een dope principe..hopen dat er wat leuke artifacts in de expo terecht komen ![]()
slum villaaaaage!
Best wel fucked dat ik bij Mickey Mouse in Parijs ben, terwijl er een HIJS party om de hoek is…. ![]()
HAVE FUN EN LAAT DIE TENT POMPEN! ![]()
Alleen jij of komen er nog meer?
Vind het namelijk een beetje vreemd dat niemand reageert, aangezien het een dope dag is
én…
Phat Kat & Slum Village…DAMN yo! Wat wil je meer?
Misschien zie ik jou daar ali baba
Yo dude…
Ik zie je zondag mate…Wat verwacht jij er eigenlijk van?
Umh, ik ben echt benieuwd naar Fata…heb ze al lang niet meer live gezien!
Misschien dat we daar nog ff over kunnen socializen…
Tot zondag!
Enjoy your day today…It seems like a good day!
tis 2 minuten lopen dus het zou wel lame zijn als ik niet kom. Tenzij ik in Haarlem blijf na de grote prijs…
niet dat ik jullie verder ken dus wat boeit het.
I’m there! Erg cheap voor zo een line-up.
Tijdschema:
13:00 Mo beatz
13:15 GMB ft Concrete
13:40 Tim
14:05 Fata Morgana
14:30 Winne
14:55 Salah edin
15:20 Jiggy Djẻ
15:45 Slum Village/ Phat kat
(tijden onder voorbehoud)
Woot!
![]()
Sow…
Ik wil niet te hard klappen! Maar…
Shit zeg, dit betekent gewoon 25 minuten per show! Hoeveel tracks kunnen we dan verwachten/
Hoop niet dat het af en aan gaat met de shows, want anders zal ik verdrinken!
Is er nog een HIJS hoekop of wat?
Latur!
Weet iemand of ik die kaartjes daar gewoon nog aan de deur kan kopen als ik daar rond tienen ben? of zijn ze opperdepop?
Weet iemand of ik die kaartjes daar gewoon nog aan de deur kan kopen als ik daar rond tienen ben? of zijn ze opperdepop?
Heb lang geen hiphop-concert van dit soort meer gezien dat uitverkocht was.
Was erg vet dit! Slum Village was echt heel tof, Phat Kat ook meesterlijk, dope om Cold Steel live te zien. Winne was van de Nederlandse acts het best, vette middag en dat voor die prijs!