Ja ja, eindelijk kunnen we een Nederland een brainfreeze/product placement show zien, met die ouwe, vieze vette funk 7"
Slechts 7 shows in de wereld en dan houden de mannen er op de manier mee op…
Dus daar moet ik bij zijn… Wie volgt??
vergeet niet te vermelden dat Dizzee Rascal ook nog langskomt. Maar ik ga niet, gister al een dagje van 5 days off gepakt en anders wordt t me te duur. Als ik geld had gehad had ik wel een passepartout gekocht…
Dizzee rascal gemist(kan me ook niet boeien eigenlijk), maar dit was ook wel muziekshow op een higher level, wat die gasten weten te presteren met 8 (!!!!) draaitafels… anders dan verwacht, dat moet ik toegeven, de show was minder funk/hip-hop georienteerd, maar echt muziek in de breedste zin van het woord…
hoe langer ik er over nadenk, hoe meer je het idee krijgt dat je echt gruwlijk exclusieve shit hebt gezien
Ik ben uiteindelijk toch nog gegaan…Dizzee vond ik echt vet, goede energieke show, goed opgebouwde. Enig minpuntje was het na elk nummer “make some noise”
Shadow & Chemist was idd ook vet, meer een voorstelling dan echt een vet optreden. Was niet geheel vlekkeloos, maar wel echt geboeid staan kijken. Af en toe wat nummers herkennen en ontdekken wat enorm veel ze eraan gesleuteld hebben. Ook vettwe visuals, hoewel het dopeste de 7 verschillende cameras op de draaitafels waren….