Bora, Brigadier, Christov, DenzelW, elastiekje, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Genkster, Heaps, Jakanus, JST, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Raynor, Rik, Ruys, sonar, UrbanSound, Waldie, Yid
The Rhythm, The Rebel is een hiphop/lifestyle festival in de IJsselhallen in Zwolle met bevestigde optredens van o.a. Opgezwolle, Jawat!, Salah Edin, Typhoon, Blaxtar, Winne en U-niq, Zo Moeilijk en Kubus & BangBang, gecombineerd met skate,–breakdance- en graffitidemonstraties. Meer namen volgen nog…
The Rhythm, The Rebel
Datum: zaterdag 1 september 2007
Zaal open: 14:00
Aanvang: 15:00
Kosten: € 17,50 (excl. Servicekosten)
Kaarten zijn vanaf zaterdag 9 juni verkrijgbaar bij de 150 grote postkantoren, 100 grote Free Record Shop, 33 GWK- stationskantoren, alle Plato winkels en ticketservice (0900-300 1250 / www.ticketservice.nl).
benieuwd naar de rest want als het alleen topnotch is dan gaat het niet boeien
Ik ga zowiezo niet zolang het steeds een topnotch feest blijkt te wezen
dat mensen niet moe worden van steeds dezeflde line up met de zelfde koppen begrijp ik niet !
er is meer in het leven dan Kees, sticks en al die andere bartjes
iedereen komt toch voor opgezwolle daar ga je geen 17.50 voor betalen lijkt me
Ook bevestigd zijn graffiti-legendes Part1-TDS (NYC), Ree2-MTA (NYC) en Can2-SUK (DUI)… Topnotch gaat een mixtape uitbrengen van open mic-sessies op het festival. Dries Bijlsma (beatmaker Typhoon) gaat live beats maken.
nou nou Extince is de laatste act die toegevoegd is.. wat een voorspelbare line up is dit zeg pffff
schijnt dat de lokale heads tientallen kaarten in een keer kopen dus het zal wel druk worden maar om dit nou HET hiphop event te noemen nah.. dat is een joke
“Topnotch gaat een mixtape uitbrengen van open mic-sessies op het festival”
dit zou interesant kunnen zijn maar noem mij 1 rapper die onstage staat die het Freestyle ook machtig is ? buiten de eeuwige geschreven lijntjes
sticks en rico en dan heb je het gehad
dus toch een topnotch feestje…ok plus nog een paar graff gasten, tis dat daar geen geld aan te verdienen valt anders zouden die ook wel bij topnotch zitten.
erg jammer dit.
shit lijkt wel verdacht veel op een bijna kopie van dvd
alleen dat was GÉÉN topnotch feest
idd een beetje jammer
shit lijkt wel verdacht veel op een bijna kopie van dvd alleen dat was GÉÉN topnotch feesti dd een beetje jammer
ik vraag me af of ze zowiezo aan het geluid van 013 kunnen tippen in die ijshal, en trouwens DVD is volledig nederlandstalig dus die vergelijking gaat in dit geval niet op aangezien BangBang engels spitt
dus dat
interessant, van de partij denk ik wel ![]()
zoiezo is dit dope, want ik wou veel van die artiesten al een keer gaan checken (nog niet van gekomen), en alles op 1 avond is dan toch wel het dopest. tijd voor een feestje lijkt me
ben benieuwd!
“Topnotch gaat een mixtape uitbrengen van open mic-sessies op het festival” dit zou interesant kunnen zijn maar noem mij 1 rapper die onstage staat die het Freestyle ook machtig is ? buiten de eeuwige geschreven lijntjes sticks en rico en dan heb je het gehad
u-niq schijnt het ook verdienstelijk te kunnen. daarnaast denk ik niet dat je kan zeggen dat je al deze cats hebt horen freestylen dus don’t even go there. je zit nu gewoon te haten omdat het een zogenaamd ‘topnotch feestje’ is.
Wat ik jammer vindt is dat ik veel mensen negatief zie reageren op deze forum!
Er staat 1 niet TopNotch act, en dat is ZoMoeilijk (Nosa&Rosco) uit Nijmegen en die kennen de meesten van jullie hier ook wel……jammer dat dat bijna niet opgemerkt wordt…..btw. ’t is een Event georganiseerd door Hedon Zwolle niet door TopNotch.
ik denk dat deze line-up ongeevenaard is wat betreft NL talige hiphop…En ja Extince is misschien voor de hand liggend, maar doch zeker n DOPE danwel legendarische rapper…die al rapte toen wij nog knikkerden…en sommige zelfs nog niet eens geboren waren.
qoute van geel-zwart :
dit zou interesant kunnen zijn maar noem mij 1 rapper die onstage staat die het Freestyle ook machtig is ? buiten de eeuwige geschreven lijntjes
ik denk dat je t vrijestijl rappen van de heren niet moet onderschatten, ik zie al aan je comment dat je de mensen niet persoonlijk kent, daarintegen, ik ken n hoop freestyle rapperts die dat fantastisch kunnen maar zet ze in n studio met n pen en stuk papier en dan komt r niet veel soeps uit. En dan nog, is t belangrijk om te KUNNEN freestylen? En anders kom JIJ toch gewoon langs om n demonstratie te geven!
aldus NiKeS van ZoMoeilijk.
ik denk dat deze line-up ongeevenaard is wat betreft NL talige hiphop
je bent zeker niet bij dvd10 geweest?
als dit echt georganiseerd is door hedon moet ik zeggen dat ik ze niet erg creatief vind, en ze met hetzelfde geld een veeeeeeeeeeeeeeeeel dikkere line up zouden kunnen neerzetten. (tenzij het natuurlijk in samenwerking met topnotch is gedaan en ze vriendenrijsjes hebben gekregen maar dan is het weer niet helemaal een hedon ding)
nah ja, whatever, ik denk dat ik maar skip (ik kan ook niet trouwes)
DvD10 was qua bezetting echt minder! Dit lijkt allemaal erg voor de hand liggend, omdat het nou eenmaal de beste acts zijn, die Nederland momenteel heeft.
over smaak valt niet te twisten gerda !
@NIKeS hehe ik rap niet joh, voetbal is mijn passie NAC wel te verstaan!
Kaarten binnen, dus het Etnikz team is zeker van de partij
en tsja, Topnotch feestje of niet, waar maakt iedereen zich druk om, Zo Moeilijk, Salah Edin, Winne, U-niq, Typhoon, Extince en Opgezwolle, stuk voor stuk fokking dope acts, dus ik ga het zeker wel naar m’n zin hebben
je bent zeker niet bij dvd10 geweest? nee, wel bij de 11e op t podium. lol.
Mista Sweet, mag ik je erop attenderen dat de helft van de line up van DVD 10 bestond uit TopNotch acts, en waarvan ik gerust durf te zeggen dat de meestten hiervoor kwamen…..!??!?
dus eigenlijk snap k die hele TopNotch frustratie niet?!
maar evengoed,
one lobi vannuit de Keizerstad.
DvD10 was qua bezetting echt minder! Dit lijkt allemaal erg voor de hand liggend, omdat het nou eenmaal de beste acts zijn, die Nederland momenteel heeft.
DVD10 was de meest complete line up die je je kan voorstellen en gaf tevens een mooie periode van hiphop in Nederland aan waarbij niet gekeken werd naar topnotch, randstad of Zwolle.
Bij dit festival is het gewoon een topnotch labelnight plus Blax en Zo Moeilijk niet meer en niet minder.
Waar ik me dit festival aan stoor is de wijze waarop het gepresenteerd wordt als HET hiphop event van het jaar, sorry maar dat is gewoon een grap.
Wel voor mensen die niet verder kijken Yid, daarvoor is dit wel het hiphop event van het jaar.
hehe ja zo kan ik er nog wel een paar..
Wat ik jammer vindt is dat ik veel mensen negatief zie reageren op deze forum! Er staat 1 niet TopNotch act, en dat is ZoMoeilijk (Nosa&Rosco) uit Nijmegen en die kennen de meesten van jullie hier ook wel……jammer dat dat bijna niet opgemerkt wordt…..btw. ’t is een Event georganiseerd door Hedon Zwolle niet door TopNotch.ik denk dat deze line-up ongeevenaard is wat betreft NL talige hiphop…En ja Extince is misschien voor de hand liggend, maar doch zeker n DOPE danwel legendarische rapper…die al rapte toen wij nog knikkerden…en sommige zelfs nog niet eens geboren waren. qoute van geel-zwart :dit zou interesant kunnen zijn maar noem mij 1 rapper die onstage staat die het Freestyle ook machtig is ? buiten de eeuwige geschreven lijntjesik denk dat je t vrijestijl rappen van de heren niet moet onderschatten, ik zie al aan je comment dat je de mensen niet persoonlijk kent, daarintegen, ik ken n hoop freestyle rapperts die dat fantastisch kunnen maar zet ze in n studio met n pen en stuk papier en dan komt r niet veel soeps uit. En dan nog, is t belangrijk om te KUNNEN freestylen? En anders kom JIJ toch gewoon langs om n demonstratie te geven! aldus NiKeS van ZoMoeilijk.
dikke word!
ik heb net gebelt, er zijn pas 1100 kaarten verkocht dus vrijwel iedereen is zeker van kaartje met een hal van minimaal 5000 mensen
veel plezier zaterdag voor de mensen die nog wel gaan
Hihi ik ga dit debacel zaterdag met eigen ogen op uitnodiging bekijken, haha eindelijk een keer de ruimte om fatsoenlijk te pitten.
Wat loopt je lastig te doen Yid, als het je niet bevalt kom je gewoon niet en houd je er verder over op. Beter support je hiphopevents of de acts ipv 5 keer in 1 topic te vertellen hoe kut topnotch is.