reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
spitfire
spitfire

ja toch??
13 juli staat de gehele Wutang Clan in Paradiso
in t voorprogramma MOD the Black Marvel
in de kleine zaal daarna Black Milk
DJs SP, Tom Trago & Breakbaar…

HARD

29 May ’07 – 13:05
bleek
bleek

Damn dat is wel ill. Eindelijk een goed voorprogramma en dan ook nog eens een dope naprogramma. Het begint er op te lijken dat het kaartje wel degelijk zijn geld waard is.

29 May ’07 – 15:05
Jurian
Jurian

Eigelijk wil ik hier wel heel graag heen ja, hoe duur was dat kaartje ook alweer precies?

29 May ’07 – 16:00
Yid
Yid

ik begin ook te twijfelen volgens mij 40 euro toch? blijft toch schandalig veel nog steeds

29 May ’07 – 16:04
Lepricon
Lepricon

Pfff, hou het wel bij mijn herinneringen aan de Wu-Tang concerten die ik al gezien heb…

29 May ’07 – 16:09
Mip
Mip

aanwezig

29 May ’07 – 17:48
Rauf
Rauf

wel dope dat mod daar staat, zo hoort het!

29 May ’07 – 17:49
Christov
Christov

opzich wel zin om te gaan ja

beter dat MOD dan wel een toffere show geeft als in 013 met killabeez toen

29 May ’07 – 19:21
bleek
bleek

opzich wel zin om te gaan jabeter dat MOD dan wel een toffere show geeft als in 013 met killabeez toen

hij neemt Ciph mee dus shit komt goed

29 May ’07 – 20:01
Christov
Christov

die was dr in 013 bij samen met die thun en ik vond t toen een saaie bedoeling, terwijl ik thun en ciph solo dus wel heel tof vind
maar laten we t hopen Bleekske!

29 May ’07 – 21:46
dannymolle
knowledge-

aanwezig

zat die party van black milk in het kaartje inbegrepen? Op paradiso staat dat die shit 12 euro kost…eventueel wil ik wel de hele nacht in amsterdam chillen mocht ik mn laatste trein ‘missen’, maar dan moet die party wel gratis zijn. Kaartje was al schandalig duur…

22 Jun ’07 – 09:24
spitfire
spitfire

fok die tilburg shit toen… dit gaat madness worden!
kan niet wachten op vrijdag

je kan na Wu gewoon blijven hangen Danny…

10 Jul ’07 – 10:58
Christov
Christov

oh tis uitverkocht, geen brabant lowlife dus.

helaas…

10 Jul ’07 – 11:10
onrust
RIOT

meen je niet
en dat hoor ik nu pas….. damn… naja kan tog niet sta in duitseland de dag er na op basterd beatz..

10 Jul ’07 – 11:53
spitfire
spitfire

MOD the Black Marvel in Paradiso met Wu-Tang Clan.

Voor liefhebbers van rauwe Hip Hop is aankomende vrijdag de 13e bepaald geen ongeluksdag. In Paradiso staat die avond namelijk een ijzersterke line-up: de gehele Wu-Tang Clan, Black Milk en onze eigen MOD the Black Marvel. Na het inmiddels uitverkochte optreden van de legendarische Wu-Tang generaals zal SuperCharger’s MOD the Black Marvel een exclusieve show in de kleine zaal neerzetten. De gelukkigen die een kaartje hebben kunnen bemachtigen voor Wu, kunnen na het spektakel in de grote zaal zo doorlopen naar boven. De mensen die te laat waren kunnen echter voor slechts 8 euro een kaartje kopen voor de show van MOD en alsnog iets van deze bij voorbaat historische avond meekrijgen.

Bijgestaan door de Supercharger familie zal MOD uiteraard een aantal van zijn klassiekers ten gehore brengen, maar ook veel van zijn nieuwer materiaal doen. Tijdens zijn show zal voor het eerst zijn langverwachte videoclip voor ‘Tell me’ getoond worden. Deze video was al een tijdje in de maak, maar zal nu eindelijk zijn premiere beleven in Paradiso. Daarnaast zullen er een aantal nummers afkomstig van aankomende albums van Wu-Tang familieleden Killah Priest, Hell Razah en Shabazz the Disciple worden gedraaid. Deze exclusieve tracks zijn allen geproduceerd door Godz Wrath, het productieteam van SuperCharger Records waar MOD ook deel van uit maakt. Zij produceerden eerder ook al tracks voor artiesten als Tragedy Khadafi, Ras Kass, M1 van Dead Prez, Immortal Technique en Timbo King. Genoeg reden om dit optreden niet te missen dus.

Het is geen toeval dat MOD the Black Marvel samen met de Wu-Tang Clan in Paradiso staat. Al jaren is er een goed contact tussen de Nederlandse rapper en afgevaardigden van de Wu fam. De sound van beiden kampen sluit dan ook goed op elkaar aan. Het langverwachte album van the Black Marvel zal later dit jaar definitief verschijnen en zal vanzelfsprekend een aantal Wu-tang features bevatten. Meer info over deze show, het album van MOD the Black Marvel en andere SuperCharger releases is te vinden op www.superchargerrecords.com en op de volgende myspaces: www.myspace.com/superchargerrecords, www.myspace.com/godzwrath en www.myspace.com/modbm.

11 Jul ’07 – 17:51
Christov
Christov

state niet loop te homo’en (en mij dus die kaartjes laat winnen) ben ik dr dus ook mergen

12 Jul ’07 – 14:09
Christov
Christov

Het langverwachte album van the Black Marvel zal later dit jaar definitief verschijnen

die hebben we vaker gehoord spitfire

12 Jul ’07 – 14:11
JPK
JPK

Deup! Wordt dikke party morgen.

Of, om met Chris te spreken: ‘Zin in denk!’

12 Jul ’07 – 16:20
Witflits
Witflits

hopelijk win ik die prijsvraag. anders nu al zonde dat ik geen ticket heb gekocht.

12 Jul ’07 – 16:42
Christov
Christov

ja flits als ik win meugde gij mee. ken verder niemand die dat leuk vind, ja glenn maar die moet altijd werken dusjeh

12 Jul ’07 – 19:23
THICE
THICE

is klote man, compleet uitverkocht ? ik had er eigenlijk wel graag heen gewilt.. ik wou in 1997 gaan in de melkweg.. ook spijt van gehad, en nu mis ik dit weer.. jammer

13 Jul ’07 – 00:09
warhead
warhead

Shit was wack gisteren op Dour. Alleen Ghostface wist het geheel te redden. Meth kwam alleen aan het begin (half uur te laat overigens) met een camera het podium op en liet zich verder niet meer zien, waardoor Raekwon aan het einde METHOD MAN mocht verneuken. Er zaten goede momenten bij maar over het algemeen een dikke tegenvaller.

13 Jul ’07 – 12:09
The Biz
The Biz

Deze broke ass heeft net geld om huur te betalen, laat staan 40 Euri’s voor Wu Tang.

Ik ben gebroken van binnen.

13 Jul ’07 – 15:37
Christov
Christov

iemand is dr hier op zn hipbesneakerde teentjes betrapt bij Dour

nog geen mail van State binnen dan

13 Jul ’07 – 16:04
Witflits
Witflits

hopelijk voor jullie is t een beetje zoals 3 jaar terug en niet zoals op Dour dan hehe.

13 Jul ’07 – 17:10
warhead
warhead

iemand is dr hier op zn hipbesneakerde teentjes betrapt bij Dour nog geen mail van State binnen dan

Hehe, je zou mn sneakers nu eens moeten zien. De gast waarvan ik dacht dat het Meth was bleek een een of andere roadie te zijn, Meth zit in de States, mag het land niet uit ofzo.

13 Jul ’07 – 22:13
JPK
JPK

ja toch??13 juli staat de gehele Wutang Clan in Paradisoin t voorprogramma MOD the Black Marvelin de kleine zaal daarna Black Milk DJs SP, Tom Trago & Breakbaar…HARD

ZEKERS HARD!

WU HEEFT EEN BEZOEKER AFGEROST. ALS IN: BLOED OVER DIE DUDE Z’N FACE, SHIRT EN BROEK.

NA AFLOOP VAN DE SHOW 15 MAN POLITIE VOOR PARADISO EN LATER DE AMBULANCE.

IEMAND GEZIEN WAT DIE DUDE NOU ZAT TE DOEN? IK WAS TE DRUK BEZIG MET UIT M’ N PLAAT GAAN.

ANTWOORD VAN PARADISO BEVEILIGING: GEEN COMMENTAAR.

ANDWOORD VAN AMBULANCEBROEDER: PAAR HECHTINKJES NODIG.

Wat een toffe avond. Mad bananuh! Meteen toen WU startte hebben we een pit aangestoken, die meteen tot over de helft van de zaal ging! Bij het begin van de ODB tribute heb ik m’n cap de zaal in gesmeten, m’n shirt uit getrokken en compleet – ik bedoel compleet – los gegaan. Damn! Ik word te oud voor die shit. Of ik moet wat aan m’n conditie gaan doen ofzo.

Het einde heb ik niet gehaald. De sfeer was zo omgeslagen en toen WU ook nog wacke opmerkingen ging maken ben ik gegaan. Die dikke (Raekwon) stond een partij te stoken, dat ik ‘m een hele dikke middelvinger heb gegeven. Mawfakker! Ik ben pissed de zaal uit gegaan. Leipo’s om zo’n toffe avond zelf zo te verkutten. Maar wel riel, om mar ’s mee Chris te speken.

14 Jul ’07 – 02:30
SpoorlooZ
SpoorlooZ

Die gast zat heel de tijd dingen te gooien geloof ik…. Maar shit was zekers dope… toen ik vanmiddag in Amsterdam aankwam, liep net 10 minuten richting het centrum, kwam ik daar opeens Redman tegen.. maar ik was te verbaasd om met hem te gaan lullen ofzo,. nog geen 5 minuten later komen we Ghost, U-god, Deck en Masta Killa tegen, ik met hun een foto gemaakt ( met me telefoon), heb ik ’m niet opgeslagen KUTZOOI.

Maar voor de rest een geslaagde avond, lekker wat klassiekers gehoord en wat nieuwe shit jammer dat Meth en Gza er niet waren maar fok it heb de Wu eindelijk een x live gezien!!!!

14 Jul ’07 – 03:25
nrampaart
RemcoTorken

Triest dat Wu Tang niet zulke grote jongens zijn dat ze boven zo´n loser kunnen staan. Nee, hoor, het moet weer gepaard gaan met veel machtsvertoon: met zn vieren dr op en iedereen juichen. Nou heel stoer hoor. Ik had die Erika Badhu look-alike of U-God weleens alleen willen zien tegen zo´n kerel, kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
Verder vind ik het weer tekenend dat Meth er niet bij was. Het is wel toevallig dat degene waarvoor de meerderheid komt afwezig is wegens “persoonlijke omstandigheden”. Staat me steeds meer tegen hoe die “grote” Amerikaanse gasten het publiek minachtend. Och het is toch uitverkocht, ze betalen toch wel. Ja, klopt, als ik speciaal 2 uur in de trein zit wil ik inderdaad wel eens wat zien. Maar geen ongeinspireerd zootje die onder een show opvoeren verstaan iemand uit het publiek in mekaar timmeren.
Ik ga volgende keer weer lekker naar Opgezwolle/Typhoon/DuvelDuvel/Uniq, enz. ben je voor 12,50 klaar en krijg je tenminste anderhalf uur show van mannen die er voor ons zijn, ipv andersom.

14 Jul ’07 – 12:42
Christov
Christov

waarom was die kerel in elkaar getimmert?

achja wij hadden een avondje dvds met rellen en hooliganshit bij Flits en Zorgvlied. Ook riel JPK.

14 Jul ’07 – 12:47