DRES
Prince Paul
Hometown performers:
KD
De Hobbyisten ft Keegan
DJ VINDICTIV
25 euro (excl servicekosten)
Baskensburg Vlissingen[/img]
:god:
Respect!!!!
Ik ben iig present!! Rrrrring my bell bbaaby!
Vlissingen
V V V / A N W B Vlissingen
Oude Markt 3
4381 ER Vlissingen
open :
maandag 13:00 - 17:00
dinsdag t/m zaterdag 10:00-17:00 uur
€ 25.00 excl service kosten
Middelburg
TouristShop
markt 65C
4331 LK Middelburg
open :
dinsdag t/m zaterdag 09:30-17:00 uur
Terneuzen
V V V Terneuzen
Markt 11 - 13
4531EP Terneuzen
open :
maandag t/m vrijdag 09.30 - 17.30 uur
zaterdag 10:00-17:00 uur
Goes
V V V Goes
Singelstraat 13
4461 HZ Goes
open :
maandag 12:30 - 17:00 uur
dinsdag t/m vrijdag 09.30 - 17.00 uur
zaterdag 10:00-16:00 uur
Bergen op Zoom
Toerisme Bergen op Zoom
Grote Markt 1
4611 NR Bergen op Zoom
open :
dinsdag t/m zaterdag 10:00-17:00 uur
Wie hebben er al kaarten?
Damn it, waar is die zoekfunctie gebleven in dit forum?
Ik heb dus kaarten! Gebeurt zelden tot nooit dat er zulke grote namen in Vlissingen optreden dus kan deze
echt niet missen. En yo, De La is 1 v/d pilaren geweest in hiphop en staan nog steeds!! Voor die kids hier:
dit wordt de doopste geschiedenisles dit jaar!
bedankt voor de hiphoples JST
nu kan ik weer verder.. ben er trouwens niet bij. te ver weg
Het was wel vet, niet top want vooral in het begin leek ’t nogal moeilijk om de mics goed af te stellen. KD kwam met Vinnie en special g. Neger R., paar chokes werden goed gemaakt door wat acapellas maar ’t geheel was niet echt overtuigend. Misschien nog iets te vroeg?
Daarna De Hobbyisten, band is echt wel goed…wel ff wennen, had ze voor het eerst live gezien. Soms matchte de vocals/raps wel en soms weer helemaal niet (vond ik). Show was wel goed opgebouwd!
Geen Prince Paul dus…maar ook geen Dres
Klein promootje nog door Ill Pro/Vindictiv. Daarna De La. Ondanks dat de zaal misschien max. voor de helft gevuld was, was ‘t publiek (in de front) superenthousiast. Een mix van oude en nieuwe tracks deden ze. Af en toe kakte ’t wat in (vooral nadat die chickies op het podium mochten). De La bleef wel fanatiek, ruim 1,5 uur (!), was de moeite waard maar ik zou er niet voor naar A’dam zijn gegaan ![]()
Na afloop was Pos zo relaxt om met mensen op de foto te gaan en handtekeningen uit te delen. Big up!
Volgende keer in ’n iets kleinere zaal (Arsenaal?) waardoor ’t wat gezelliger zou zijn geweest met alle respect voor de organisatie, was perfect verder!
ayt, hoeveel man waren er denk je?
maar prince paul en dres komen helemaal niet mee ofwat?
een gymzaal is ook gewoon geen dope plek. heb zin in zondag, groene engel is wel een toffe locatie me dunkt. ![]()