Public Enemy with live band Chuck D / Flavor Flav / Prof. Griff
20 Year Anniversary Tour
Aanvang: 21:00 uur Open: 20:00 uur
Toegang: € 29,50 Deur: € 32,50
vvk start 7 februari
http://www.melkweg.nl/artikelpagina.jsp?artikelid=38623&disciplineid=muziek
2 jaar geleden in Paradiso was echt een geweldige show een van de weinige keren dat het geluid in Paradiso top was :god:
http://hiphopinjesmoel.com/gallery/532
al gezien in tilburg gelukkig nu ik weinig tijd cashfloooow heb, was erg dik dus mocht je nog niet gezien hebben zeker checken, aanrader!
dat was best oke toen ja, niet geweldig maar had t ook niet willen missen mee
al gezien in tilburg gelukkig nu ik weinig tijd cashfloooow heb, was erg dik dus mocht je nog niet gezien hebben zeker checken, aanrader!
dat was best oke toen ja, niet geweldig maar had t ook niet willen missen mee
Ik vond 't briljant daar!
wat Rauf zegt dus...
als ik genoeg centen in mijn klip heb zitten dan wil ik hier echt wel heen yo!!!
en waterhead dan breng jij je ass ook mee!
woeeiiiiiii dit gaat dus echt wel dope worden!!!
als ik genoeg centen in mijn klip heb zitten dan wil ik hier echt wel heen yo!!!
en waterhead dan breng jij je ass ook mee!
paars: yawwww ga je dan met de auto :blush:
vraag mij af hoe snel dit uitverkocht zal raken, kan op de gastenlijst maar als het uitverkocht raakt komt er uiteindelijk misschien geen gastenlijst
got my ticket... seeing pe live in such a small venue will be legendary (hopefully).We should hook up before the show man.
OP heb ik stiekem gewoon nog nooit live gezien, dus dat is een leuke bonus.
door een ongelofelijke vertraging van de organisatie kunnen de winnaars van de tickets het einde van de dag pas bericht verwacht. Heb je dus meegedaan hou die mailbox in de gaten!!!
Pijnlijke show was dit. Op sommige punten echt geweldig en op een aantal momenten dieptriest.
t hoogtepunt was toen die liveband ff van de stage verdween, en de nummers zonder overbodig geplingel en getrommel te horen waren. de rest van de tijd deed het bijna pijn…....
Beter hadden ze een goede dj een set van 2 uur laten spinnen met hun albums…..zonder poespas,
zonder “show” (als dat een liveband inhoud, laat dan die show maar mooi zitten, of was de slaapverwekkende
drumsolo van flavar flav nou dat “show”ding?)
als ik gitaren wil horen ga ik wel naar een rockshow toe, die hoor ik persoonlijk dan liever niet door elke PE klassieker heen.
de terugweg in de trein was toffer in elk geval, beter geluid, minder mensen, en bovenal, geen show!