reviews interviews galleries videos forum members login signup
121 bezoekers en 10 leden online.
Carlos, listig, _LK, Loki, lucasw, Paars, Rikers, Shameless, Shelter, Yid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rauf
Rauf
BACK ON TRACK Met Live : DE NOMADEN + BASIC + FURIUZ STYLEZ en DJ’s : NEMON + DBS
Host : BORRIE (Oostfront) / BREAKDANCERS : FLOOR VILLAINS CREW / Expo : GEK

Voor 2007 zijn we weer Back On Track met een gevarieerde line- up die aan al onze goede voornemens voldoet. De avond wordt geopend door het rapduo MiC & Maximus uit Delft, samen bekend als De Nomaden. Ze zeggen geen ‘knalrijmers’ te zijn maar verhalen over universele thema’s als hoop, ambitie, liefde, inspiratie en onrecht.
In de tweede ronde van de avond staat Basic, deze Engelstalige MC uit Hengelo/Nijmegen begon ooit als lid van Legal Offence maar ging daarna solo verder. Recent bracht hij een nieuw album uit ‘After The Smoke Clears’ genaamd.
De derde ronde biedt Furiuz Stylez uit Cuijk ons een knock-out partij. Deze crew bestaat uit LGM, TanMan en DJ Savage en timmert al een hele poos hard aan de weg. Tracks als Panna Punchlines en Kepala Batu hebben een trouwe aanhang in de wacht gesleept . Tel daarbij op dat DJ Savage onder andere het DMC Championship en de ITF Benelux titel op zijn naam heeft staan en ook heeft deelgenomen aan verschillende turntable worldfinals en je weet dat we vanavond een van de gevaarlijkste mannen achter de draaitafels hebben staan die ons land rijk is.
De avond wordt gehost door Borrie, DJ NeMon en DJ DBS verzorgen de tunes, Gek verzorgt een expositie en de Floor Villains Crew zal een breakdance demonstratie geven.
Kortom: het moet niet gekker worden!

Open: 21:00
Showtime: 22.30
Entree: € 5,- / € 3,50 met studiebewijs RU / HAN

Meer info:
www.merleyn.nl
www.floor-villains.tk
www.myspace.com/denomaden
www.myspace.com/justbasics
www.furiuzstylez.com
www.247store.nl
www.myspace.com/defbeatz

23 Jan ’07 – 17:37
Rauf
Rauf
REPRESENT REPRESENT!!!

Check ook de brute backontrack myspace: http://myspace.com/backontrack024

23 Jan ’07 – 17:38
Loki
Loki
Ben daar!
Dikke flyert weer trouwens.

23 Jan ’07 – 21:14
bathmutz
Badmuts
Ziet er dope uit.

Ben ook benieuwd naar die Gek expo. :thup:

23 Jan ’07 – 22:00
Rik
Rik
Ik ben daar! :god:

23 Jan ’07 – 22:22
MistaSweet
MistaSweet
ben dur (ovb) ook

23 Jan ’07 – 22:39
listig
listig
ik ben dr ook weer bij

23 Jan ’07 – 22:41
Paars
Paars
als er weer wat valt te winnen, ben ik er ook.
en anders misschien ook :P

23 Jan ’07 – 22:48
napoleon
napoleon
hoe schandalig het ook is, maar ik heb de eerste 3 delen gemist... ik wil niet wachten tot deel 26, dus ik ga zeker proberen erbij te zijn.
kheb het zelfs in mn agenda gezet, en maak dat vanaf nu mijn goede voornemen voor 2007. alle back on tracks bijwonen :)

23 Jan ’07 – 22:55
captain retard
captain retard
ik vond alle drie de delen tot nu masterlijk dus probeer er zeker wel weer te zijn

23 Jan ’07 – 23:08
Rauf
Rauf
ik vond alle drie de delen tot nu masterlijk dus probeer er zeker wel weer te zijn

damn retard, je maakt me aan het huilen gek :cry:

23 Jan ’07 – 23:29
Krimi
Krimi
word...en wederom een dope vliegert....nimco represent

24 Jan ’07 – 00:52
Waldie
Waldie
yo rauf heb je mischien de poster van 1&2 voor me ? 3 heb ik al wil ze eigenlijk alle drie wel als je nog hebt

24 Jan ’07 – 01:01
Christov
Christov
ik weet nog niet of ik dit ga halen, carnaval komt er ook nog aan en eerlijk gezegt trekt deze line up me minder als de vorigen, doch doe ik mijn best

24 Jan ’07 – 01:02
Paars
Paars
yo rauf wil ze eigenlijk alle drie wel als je nog hebt

:blush:

24 Jan ’07 – 01:05
Rauf
Rauf
sorry waldie en paars heb geen meer in voorraad :(

wel is er deze backontrack nog een verrassing in petto, dus ben aanwezig voor die knikfactor!

@christov doe je best, iemand moet toch die bl representen op bot dacht ik zo, plus die verrassing die er komt kun jij zeker wel waarderen :duck:

24 Jan ’07 – 09:10
Christov
Christov
sorry waldie en paars heb geen meer in voorraad :(

wel is er deze backontrack nog een verrassing in petto, dus ben aanwezig voor die knikfactor!

@christov doe je best, iemand moet toch die bl representen op bot dacht ik zo, plus die verrassing die er komt kun jij zeker wel waarderen :duck:

oeh verassingen, beter :)

24 Jan ’07 – 11:48
Paars
Paars
wodka? of bier? of uh even denken wat chris nog meer zou waarderen..tetten?
ik ben dr wel bij denk dan :o

24 Jan ’07 – 15:00
Ruys
Ruys

Ik wil niks verklappen maar het begint met een G en het eindigt op ´erard joling´

25 Jan ’07 – 01:24
MIKE (DVD)
MIKE (DVD)
dope goed bezig weer rauf 8)

25 Jan ’07 – 02:26
napoleon
napoleon
kheb op de nieuws pagina van graffiti.nl even een promotioneel bericht gedropt...
na 1,5 jaar eindelijk een update, and your in it ;)

25 Jan ’07 – 04:30
Brand
Brand
Ik ben er misschien ook weer bij, ligt eraan hoe laat de raplessen die ik moet geven voor mijn stage zijn afgelopen

peace

25 Jan ’07 – 23:57
Rusp
Rusp
Ik ben daar! :god:

26 Jan ’07 – 00:01
Rauf
Rauf
@brand, check je inbox voor pm.

26 Jan ’07 – 09:16
Rauf
Rauf
kheb op de nieuws pagina van graffiti.nl even een promotioneel bericht gedropt...
na 1,5 jaar eindelijk een update, and your in it ;)

thx son! its aprecciated!

1

26 Jan ’07 – 09:16
Rik
Rik
check die clip van furiuz stylez http://www.youtube.com/watch?v=jswNBUUbGi0

gruwelijke shit

ik zie nordin wooter en kiki musampa ook voorbij vliegen in de clip

26 Jan ’07 – 22:33
Maximus
Maximus
Dayum, heb er echt zin in mensen. Ben ook benieuwd naar Basic.
Wel grappig: Furious Styles = Maluku, De Nomaden = Indo

Zo zie je maar weer, hiphop verbroedert :hijs:

26 Jan ’07 – 22:43
Rauf
Rauf
tis furiuz max ;)

en idd alle broeders en zusters in de tent! :hijs:

trouwens was lachen bij die clipopname, die hond werd soms helemaal leip toen zag je echt de hele posse uitelkaar gaan om niet gebeten te worden hahaha.

27 Jan ’07 – 01:44
captain retard
captain retard
ik heb vernomen dat die sexy boys aanwezig zijn hiero....damn die tent gaat ontpoloffen met al dat testosteron

27 Jan ’07 – 05:36
MistaSweet
MistaSweet
Wel grappig: Furious Styles = Maluku, De Nomaden = Indo

dat wordt RELLE!

27 Jan ’07 – 12:14