reviews interviews galleries videos forum members login signup
347 bezoekers en 2 leden online.
geniuz, Yo-Riz
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

« SUBTLE & C-MON EN KIPSKY in ARNHEM

Dit topic is gesloten…

jorrit goudvis
jorrit goudvis
C-MON & KYPSKI
Het nieuwste album van C-mon & Kypski heet 'Where the wild things are' en is opgenomen in Marokko. De single 'Bumpy Road' is letterlijk vernoemd naar de omstandigheden waaronder de plaat in Marokko tot stand kwam. Volgens de mannen uit Utrecht is 'Bumpy Road'verreweg de vrolijkste C-mon & Kypski single ooit. Zoals we gewend zijn van C-mon & Kypski laat ook hun nieuwste album zich niet in een muzikaal hokje proppen. Crossing borders, van electro naar hiphop met een vleugje Britpop-vrolijkheid. Een ding is zeker; het rockt, funkt en swingt.

SUBTLE
Vanavond hebben we wel wat heel speciaals op het podium staan namelijk SUBTLE. Een soort van underground avant-garde indie rock hiphop super groep met DOSE ONE die ook onderdeel uitmaakt van verschillende ANTICON projecten zoals THEMSELVES 13&GOD en cLOUDEAD. Ook een sleutel figuur in Subtle is JEL die al een aantal keer door Europa tourde als solo act. Hij verleende onlangs zijn medewerking aan het nieuwe project van MIKE PATTON genaamd PEEPING TOM. Wat Jel live doet met drum computers is vooralsnog niet benaderd. Kom deze fantastische live band zien en vertel over een paar jaar je vrienden dat je er toen in het begin in de goudvishal bij was! Dit is NEXT LEVEL!

DJ BOURANdraait alles aan elkaar en gooit aan het eind er nog een paar dikke party klappers tegenaan.

Line up:
20:00 - 21:00 DJ Bouran
21:00 - 21:55 Subtle
22:15 - 23:10 C-Mon & Kypski
23:10 - 01:00 DJ Bouran

www.c-monandkypski.nl
www.subtle6.com

MEER INFO CHECK WWW.GOUDVISHAL.NL

23 Oct ’06 – 14:32
Ruys
Ruys
Hier wil ik ook al bij zijn! Godver, moet ik een tankstation gaan overvallen voor geld voor de trein, entree en zuipsel!

Ik hoop dat ik dit mag meemaken!

23 Oct ’06 – 16:22
jorrit goudvis
jorrit goudvis
hehe ik hoop dat het met minder moeite te regelen is dan een overval.

24 Oct ’06 – 19:50
futile
futile
yo jorrit, sommige mensen kunnen hier ook wel de andere kant van de flyer waarderen.....dus pleur het "not your monkey, not your robot" feeske er ook maar op :o

leuk om je hier ook te zien....
zie je snel.....iig 10 november......
groetjes,
de rukhand van mr.kingpin ( nu weet je denk ik wel wie ik bun waj)

25 Oct ’06 – 08:50

« SUBTLE & C-MON EN KIPSKY in ARNHEM

Dit topic is gesloten…