reviews interviews galleries videos forum members login signup
333 bezoekers en 1 lid online.
Macronizm
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Rusp
Rusp
Jajajaja,

Mars Ill staat komende zomer in Nederland op een podium. En wel op het Flevo Festival, dat van 11-14 augustus wordt gehouden in Liempde (Noord-Brabant)

Ik ga toch proberen daar bij te zijn!

Check: www.flevofestival.nl/2005/ voor meer info.

Dope of niet?

25 Apr ’05 – 00:47
warhead
warhead
Niet dope. Hoewel Mars Ill dope is is het precies hetzelfde als vorig jaar met LA Symph. Ik ga geen festivalticket kopen en de hele dag kijken naar Christelijke bandjes waar ik geen ene fuck om geef en ooit zal geven om Mars Ill te zien, fuck dat. Beter boekt iemand ze nog ff in een zaal ergens.
Mijn god, ticketprijs voor 3 dagen is 92 euro! Ik betaal 30 euro minder voor Dour en dan heb ik een dag meer muziek. Dagprijs zal dan wel 30 euro worden ofzo? Geen enkele act is 30 euro waard.

25 Apr ’05 – 06:51
Dja
Dja
ik ken hem niet :)

25 Apr ’05 – 10:21
Yid
Yid
woordje @ War..

ik heb dat festival een keer op tv gezien.. wel veel chicks dus pimps opgelet.. hehe 8)

25 Apr ’05 – 11:34
warhead
warhead
Christelijke chicks he Yid, dat is zelfs te hoog gegrepen voor Illsyce en Bufo :P

25 Apr ’05 – 11:48
Tosshiba
Tosshiba
hehe of de master pimps van hijs gaan in jezus outft

25 Apr ’05 – 12:13
Loud_One
Loud_One
Niet dope. Hoewel Mars Ill dope is is het precies hetzelfde als vorig jaar met LA Symph.

L.A. Symphony zijn in Nederland geweest? Wow, shit!

25 Apr ’05 – 12:23
warhead
warhead
Ja, maar dus ook op Flevo.

25 Apr ’05 – 12:29
Rusp
Rusp
30 euro is inderdaad teveel ja! Ga ik het ook niet voor doen denk ik.

25 Apr ’05 – 14:00
fritz bomb
fritz bomb
Christelijke chicks he Yid, dat is zelfs te hoog gegrepen voor Illsyce en Bufo :P

dat zijn juist die echte sletjes yo, de bukakke queens :P

25 Apr ’05 – 15:09
Yid
Yid
precies Fritz jij snapt die steez.. 8)

maar uh zouden deze gasten niet zoiezo nog voor losse shows naar NL komen daar was Leeuwenzoon ofzo toch mee bezig?

25 Apr ’05 – 15:17
illsyce
illsyce

dat zijn juist die echte sletjes yo, de bukakke queens :P

duhhhhh :lol:

25 Apr ’05 – 15:35
Rusp
Rusp

maar uh zouden deze gasten niet zoiezo nog voor losse shows naar NL komen daar was Leeuwenzoon ofzo toch mee bezig?
Haha Yid,

dit is ook het werk van Leeuwenzoon! ;)

25 Apr ’05 – 16:26
Yid
Yid
ah op die fiets Rusp.. jammer dat ze dan niet voor een solo show komen.. ik ben er op zich wel benieuwd naar..

25 Apr ’05 – 16:44
deleeuwezoon
Renger

haha, ik nee...
maar wel gaste uit m'n fam... :)

Peace LZ!

26 Apr ’05 – 13:31
captain retard
captain retard
woordje @ War..

ik heb dat festival een keer op tv gezien.. wel veel chicks dus pimps opgelet.. hehe 8)

ik vertrouw het zaakje niet helemaal, ik bedoel...een flevofestival dat in brabant gehouden wordt :???:

26 Apr ’05 – 13:57
Rusp
Rusp
Hmmm, het was dus niet DeLeeuweZoon,

maar Henk a.ka. Tijdgeest.

26 Apr ’05 – 14:13
Waldie
Waldie
woordje @ War..

ik vertrouw het zaakje niet helemaal, ik bedoel...een flevofestival dat in brabant gehouden wordt :???:

27 Apr ’05 – 02:43
Cyrus
Cyrus
:hijs:

29 Apr ’05 – 12:24
Cyrus
Cyrus
gewoon die shit met z'n allen bumrushen. Alle rowdy hardcore gasten met bier, joints , bussen en markers die kant op.

29 Apr ’05 – 12:36
Rusp
Rusp
Doubleer je altijd hetgeen je zegt?

29 Apr ’05 – 12:38
Cyrus
Cyrus
hahahaha ik wist niet meer of ik nou wel of niet op ok had gedrukt. Was alweer met 5 andere dingen bezig...

29 Apr ’05 – 12:44
Rusp
Rusp
okay dan!

29 Apr ’05 – 12:46
Madd#C
Madd#C
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Braille (Shades Of Grey, Missing Children ft. Cunninlynguists) ook mee gaat komen. Hetzelfde geldt voor Deepspace 5 (crew waar Dust en ManChild van Mars Ill deel van uitmaken) Dit bericht is mij wel over de streep aan het trekken, misschien toch maar ff een dagkaartje halen temeer omdat er ook nog een metalband en wat andere rockbandjes komen die ik nog wel wil checken.

Overigens doet Braille ook nog een Europese tour, weet iemand of ie ook verder nog in NL on stage staat?

9 Aug ’05 – 19:48
Hpax
Hpax
woordje @ War..

twas eerst op het lowlands terrein....

9 Aug ’05 – 22:17
Hpax
Hpax
ik was vorig jaar uitgenodigd om een dagje daar langs te gaan en dat heb ik toen geweigerd. eigenlijk om ongegronde redenen. nu zit ik die website te checke en ik denk dat ik dit jaar maar weer niet heen zal gaan.... Jezus staat me toch iets te centraal ben ik bang. Ligt dr iets te dik bovenop...

9 Aug ’05 – 22:24
Rusp
Rusp
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Braille (Shades Of Grey, Missing Children ft. Cunninlynguists) ook mee gaat komen. Hetzelfde geldt voor Deepspace 5 (crew waar Dust en ManChild van Mars Ill deel van uitmaken) Dit bericht is mij wel over de streep aan het trekken, misschien toch maar ff een dagkaartje halen temeer omdat er ook nog een metalband en wat andere rockbandjes komen die ik nog wel wil checken.

Overigens doet Braille ook nog een Europese tour, weet iemand of ie ook verder nog in NL on stage staat?
Ik las ook net dat Braille komt, oei lekker!

Braille komt overigens op vrijdag en Mars-Ill op zaterdag, een dagkaartje wordt dus moeilijk, aangezien dit dus op 2 verschillende dagen is.

Braille is zaterdag in Amsterdam, waar is volgens zijn site (http://www.braillehiphop.com) nog niet bekend. Donderdag staat hij in Duitsland, in Braunschweig.

10 Aug ’05 – 02:13
plato
plato
cunninlynguist :butt: op een christelijk festival :god:
wist niet dat ze wel vis mochten eten voor het huwelijk

jesus eats pussy t-shirts en virgin mary beflapjes mee en op naar braboland

10 Aug ’05 – 02:22
Madd#C
Madd#C

Learn to read

Edit @ Rusp> Nee Mars Ill staat vrijdag op mainstage en Braille zaterdag in een kleinere tent en dan evt. zondag een optreden ergens in Amsterdam, dus ik hoop (en heb ergens gelezen) dat Braille ook nog meedoet met die show van Mars Ill.

10 Aug ’05 – 12:00
Rusp
Rusp

Learn to read

Edit @ Rusp> Nee Mars Ill staat vrijdag op mainstage en Braille zaterdag in een kleinere tent en dan evt. zondag een optreden ergens in Amsterdam, dus ik hoop (en heb ergens gelezen) dat Braille ook nog meedoet met die show van Mars Ill.
Ow, dan heb ik het omgedraaid ja. Als Braille meedoet met de MarsIll gaat het wel deup worden. Maargoed, 35 eurootjes he, en ook nog vervoer. Ik ga daar denk ik niet zijn.

10 Aug ’05 – 15:27