reviews interviews galleries videos forum members login signup
441 bezoekers en 0 leden online.
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
E-sun
E-sun
Agenda Zaterdag 19 Februari 2005

LAST EMPEROR + MALAY SPARKS + CHIEF KAMACHI + DJ ILLEGAL (USA)
De Amerikaanse Mc's geven een exclusief eenmalig concert in Nederland. De datum is zaterdag 19 februari (2005).
De locatie is Metropool in Hengelo. Aanvang is om 22.00 uur

Deur open 21.30 uur
Entree € 11,00 VVK

LAST EMPEROR van Lyricist Lounge Rawkus, Dr. Dre's Aftermath Records, 'C.I.A.' KRS-One
MALAY SPARKS van Rapster en K7
CHIEF KAMACHI van Eastern Conference, Guru - Gangstarr

RESERVEREN KAARTEN CLICK HIER
http://80.89.232.168/site/reserveer.m?podium=metropool

*TICKETS Voorverkoop Adressen (VVK) op=op wees er snel bij:
Rhythm Import | PLATO | CD-Uitleen | Waaghals CD- & LP-Speciaalzaak | (ENSCHEDE)
POPEYE | MUSIC STORE | (HENGELO)

Route plan Metropool
Search route, click onze route plan
http://www.hiphopworld.nl/route.htm
Volg vanuit Amsterdam of Deventer de autosnelweg A1 richting Hengelo.

OPMERKING:
Heb je een ticket voor Last Emperor (Lyricist Lounge), Malay Sparks (Rapster/K7) en Chief Kamanchi (Eastern Conference)? Dan kan je korting krijgen op ticket voor Jedi Mind Tricks Concert zaterdag 26 Februari Metropool! Binnenkort meer info op de site.

"CULT STATUS TOUR " 2005
4.2 zurich/winterthur (ch) urban-itch
5.2 karlsruhe/durmersheim (ger) V8 Club
6.2 weinheim (ger) cafe central
10.2 trier (ger) ex-haus
11.2 cologne (ger) funkyflavaz
12.2 munic (ger) feierwerk
13.2 bayreuth (ger) tbc
15.2 antwerpen (bl) kronker club
18.2 brandenburg/berlin (ger) hdo club
19.2 hengelo (nl)metropool

4 Feb ’05 – 10:55
Snizza
Snizza
die komen toch ook in den haag?

4 Feb ’05 – 11:20
Flo
Flo
den haag is afgelast

4 Feb ’05 – 14:46
Yid
Yid
den haag is afgelast

WTF hoezo dat dan???

Lekker handig loop je bij Q-Unique nog te flyeren gaat dit niet door.. nah.. :|

4 Feb ’05 – 15:31
Flo
Flo
sorry man...
ik wist het pas na q-unique (q-unique heeft mij ook geld gekost), ik heb alles zoveel mogelijk
verwijderd.

4 Feb ’05 – 15:34
Snizza
Snizza
den haag is afgelast

hoezo? wegens onbespeelbaar veld? slecht weer? damn son...ik had me er wel op veheugd

4 Feb ’05 – 15:36
Bakster Stockman
Bakster Stoc...
ik ga in munchengladbach.. is de 14de.. staat nog niet tussen die lijst hierboven zie ik..

4 Feb ’05 – 16:57
Yid
Yid
Damn wat baal ik dat die shit niet in de buurt komt.. 5 uur lang treinen in totaal, 22 euro voor de trein en dan de laatste trein moeten halen om 22:45 terwijl het om half 10 begint.. nee dat wordt niks :shock: :x :cry:

11 Feb ’05 – 01:29
Flo
Flo
ik baal er ook van man....

12 Feb ’05 – 16:15
onrust
RIOT
beter was die shit in amsterdam , nou hengelo word niks :shock:

12 Feb ’05 – 16:34
dutchweed
dutchweed
mike delorean, wAt lul jij dan !! in hengel wordt niks??? .... laten we niet over den haaag beginnen.. OF HOOOFDORP...
ik heb gehoord en gelezen dat bij q-unique in den haag en hoofd dorp was geen kip !!! 25 of 30 mensen... en foto's gezien....
maar in hengelo waren meer dan 200 mensen !! dat is een groot verschil!!! dus dan moet je ook niet zeggen dat hengelo niks wordt!!
en ik was zelf daar ook in hengelo!!
dus kom naar hengelo dan piep je wel anders , in hengelo is hiphop altijd!!!! LIVE!!!!!
en none phixion was uitverkocht!!

14 Feb ’05 – 00:04
dutchweed
dutchweed
heb je gehoord!!! mensen , goed nieuws!!! vette actie!!!
als je een kaartje koop voor last emperor in hengelo , dan krijg je korting op jedi mind tricks concert zaterdag 26.02.2005 !!!! 2,50 euro!!! korting!!! deze actie heb je alleeen in hengelo!!!
dus weeees snel!!!

jedi mind tricks in hengelo kost= 12.50 , maar met korting kost het 10 euro!!!!

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit en in melkweg kost het 16 euro alleen als je lid bent erg duur..... man , dus mensen denk goed naaaaaaa................

14 Feb ’05 – 00:43
onrust
RIOT
jongen hengelo is te ver weg :cry:

14 Feb ’05 – 05:38
Yid
Yid
Damn wat baal ik dat die shit niet in de buurt komt.. 5 uur lang treinen in totaal, 22 euro voor de trein en dan de laatste trein moeten halen om 22:45 terwijl het om half 10 begint.. nee dat wordt niks

dat zeg ik...

14 Feb ’05 – 08:46
Booming Wally
Booming Wally
mmm morgen zouden ze naar antwerpen naar de kronker club komen maar er is helemaal gene kronker club in anwterpen

14 Feb ’05 – 14:20
Booming Wally
Booming Wally
Damn wat baal ik dat die shit niet in de buurt komt.. 5 uur lang treinen in totaal, 22 euro voor de trein en dan de laatste trein moeten halen om 22:45 terwijl het om half 10 begint.. nee dat wordt niks

dat zeg ik...

blijf tot de eerstvolgende trein van de dag nadien, zo doen wij dat altijd, komen uit antwerpen maar hebben al op bijna elk station van nederland gepit

14 Feb ’05 – 14:22
Yid
Yid
blijf tot de eerstvolgende trein van de dag nadien, zo doen wij dat altijd, komen uit antwerpen maar hebben al op bijna elk station van nederland gepit

Die tijd ben ik een beetje voorbij.. en dat heeft er ook mee te maken dat wij Nederlanders gewoon een ontzetten verwend volk zijn.. komt ook bij dat Last Emperror gelukkig al heb gezien was dat niet zo dan had ik jouw optie zeker serieus overwogen

14 Feb ’05 – 14:32
Bakster Stockman
Bakster Stoc...
damn was echt zwaaaaaar dope.. vooral last emp.. ondanks dat ie niet helemaal lekker in zn vel zat toch een rockende show.. :god:

15 Feb ’05 – 01:32
deleeuwezoon
Renger
ja dikke fuk dus... ik woon gewoon ik hengelo... vette party.. maar ik kan niet... :(
wens iedereen die gaat veel plezier toe en big-up HipHopWorld!

Peace LZ!

15 Feb ’05 – 11:41
E-sun
E-sun
damn was echt zwaaaaaar dope.. vooral last emp.. ondanks dat ie niet helemaal lekker in zn vel zat toch een rockende show.. :god:

(plaatje)

Vette foto waar was het show. ;)

18 Feb ’05 – 00:09
Lettergreep
Lettergreep
lijkt me wel dope...als ik niet zo broke was ..hengelo is eindelijk een keer vlakbij, heb ik geen cash.... :|

18 Feb ’05 – 00:18
Bakster Stockman
Bakster Stoc...

(plaatje)

Vette foto waar was het show. ;)

DE show was in munchengladbach.. eerst een kleine vierduizend wacke duitse mcs moeten aanhoren maar last emp maakte alles goed :D

18 Feb ’05 – 18:08
Yeroen
Yeroen
ik ben er zekerrrrrrrrr

19 Feb ’05 – 00:35
Yeroen
Yeroen
Is het een beetje dope tent in Hengelo?! In Haarlem was de tent verschrikkelijk, en aangezien het gaat ijzelen weet ik niet of ik kan komen :S

19 Feb ’05 – 12:01
E-sun
E-sun
Vanavond, ik heb er zin in :o

19 Feb ’05 – 14:42
Yeroen
Yeroen
no answers?!!

19 Feb ’05 – 14:55
Roby
Roby
Yeroen terug uit tjechie? ik ben vannacht trug gekome van oostenrijk gaan we nog vanavond of wat?

19 Feb ’05 – 15:28
Yeroen
Yeroen
ja ik ben er weer, kom es ff online zoon. We gaan vanavond gewoon wel. zolang t niet ijzelt. Wou jij ook nog met je auto gaan dan kennen we met nog meer gaan

19 Feb ’05 – 17:58
E-sun
E-sun
Was echt super vet :god: :god:

20 Feb ’05 – 03:43
Yid
Yid
Was echt super vet

hehe ik had ook geen andere reactie van jouw verwacht ;)

20 Feb ’05 – 10:47