We zijn op zoek naar de grootste talenten uit de provincie in vier verschillende categorieën: Bands, R&B/HipHop, Singer/Songwriter en Dance. Treed in de voetsporen van de succesvolle winnaars van de GPZH '04 (Blo.torch, Wreckitnize, Anderson en Firefly) en win een onweerstaanbaar prijzenpakket, o.a. geldprijs, workshops, studiotijd, fotosessie, een plek in de Regiofiale van de Grote Prijs van Nederland en optredens op o.a. Wantijpop en Bevrijdingsfestival Zuid-Holland (totale waarde: € 14.000,-).
Inschrijven kan door vóór 19 november een inschrijfformulier, demo(cd), een biografie en een goede promotiefoto op te sturen naar: Popunie, o.v.v. GPZH 2005, Postbus 21450, 3001 AL Rotterdam. Inschrijfformulieren kun je vinden op www.gpzh.nl.
Een professioneel juryteam beluistert alle inzendingen en maakt voor elke deelnemer een inhoudelijk juryrapport. Naar aanleiding van deze beoordeling bepaalt de jury welke groepen er doorgaan naar de voorrondes (alleen categorie Bands) en welke deelnemers direct geplaatst worden in de finale.
14 Sep ’04 – 12:18
14 Sep ’04 – 12:38
14 Sep ’04 – 15:46
14 Sep ’04 – 16:24
Zoals?
Oud deelnemers en mensen die objectief kunnen zijn en weten waarover ze praten
:idea:
Wat was er volgens jou mis dan met de jury van de voorgaande edities ?
14 Sep ’04 – 16:26
Wat was er volgens jou mis dan met de jury van de voorgaande edities ?
hehe de vorige keer zat er gewoon iemand in de jury die zich normaal met decors en dergelijke bezighoudt.. wat de fuck heeft dat met hiphop te maken ???
Ik hoorde ook van iemand die meedeed dat de jury had gezegd.. dat hij meer met films moest gaan doen :???: wat is dat nou voor commentaar.. heb het idee dat de popunie het kiezen van een jury niet serieus neemt.. :|
maybe dat de popunie een lijst van juryleden kan posten van de afgelopen jaren..?
14 Sep ’04 – 23:45
Je weet toch dat het belangrijk is om films te maken als mc. Ik heb auditie gedaan voor Cool maar ik had niet genoeg streetcredibility. Nu weet ik het niet meer verdomme. Kan het wel schudden nu. En decors zijn heel belangrijk in de hiphopscene. Kijk maar naar Extince die laat Thirza in 2 nummers meedoen en voor de rest is ze decor.
15 Sep ’04 – 10:29
Gersom Naarden (racism beat it) Lloyd Beaton (Mplex) Alexander Dalhaus (Universal Hiphop Archive) Budy Mokoginta (producer) Git Hyper, Roger Brouwn (Missin' Link Events).
We stellen zeker bepaalde eisen aan juryleden. Maar kom zelf dan 's met een lijst tips!
21 Sep ’04 – 16:23
21 Sep ’04 – 18:33
Ik heb niet het idee dat er ooit sprake is geweest van een oneerlijke uitslag bij de GPZH. Dat je het niet altijd eens bent met de uitslag is iets anders, daar heeft iedereen mee te maken. Elke mening is anders, maar je kunt niet zeggen dat de GPZH jury slechte winnaars aanwijst.
22 Sep ’04 – 14:16
Adviseerde alleen Mike Redman te nemen als jurylid. Verder vind ik de grote prijs een erg dope initiatief.
22 Sep ’04 – 17:13
23 Sep ’04 – 10:36
@ Pop je noemt nu alleen hiphopmensen op maar de vorige keer kende de deelnemers de juryleden niet eens.. een jury moet ook iets uitstralen of niet?
nog even over een ander bericht van mij:
vorige keer zat er gewoon iemand in de jury die zich normaal met decors en dergelijke bezighoudt.. wat de fuck heeft dat met hiphop te maken ???
Wat heb je daarover te zeggen?
Er zijn in het verleden genoeg gekke dingen gebeurd.. als het gaat om commentaar zo weet ik dat er tegen Coup De Villz een paar jaar geleden werd gezegd.. "jullie winnen niet maar zijn wel de beste het enige dat bij jullie ontbreekt is een platencontract" tja :shock: Dat soort dingen horen en kunnen gewoon niet.. :fail:
Wie moeten er dan in de jury zitten? : Mensen van in de 30 8) Gewoon mensen die hun sporen verdient hebben in hiphop en dat zijn er genoeg als je alleen al naar Rotterdam kijkt maar verder kijken mag ook natuurlijk.. Mike Redman vind ik een must persoonlijk..
23 Sep ’04 – 10:47
23 Sep ’04 – 16:50
Oh ja, en over dat commentaar, dat was een misplaatste opmerking, absoluut, maar wil je echt gaan mierenneuken?!
Het was niet de eerste keer een misplaatste opmerking in een jury rapport.. er werd ook b.v. gezegd tegen Maximus Prime dat hij iets met films moest gaan doen :???: Wat moet een deelnemers daarmee?
Wat was de reden trouwens dat Wreckitnize afgelopen zaterdag niet gewonnen heeft? Ben ik wel erg benieuwd naar.
29 Sep ’04 – 13:51
Sjonge, weer zo'n geval van je hebt de bel horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt... Waarom wordt er overal een probleem van gemaakt en gezocht naar iets negatiefs achter dingen.
29 Sep ’04 – 14:29
Enig idee waarom Wreckitnize afgelopen zaterdag niet heeft gewonnen?
29 Sep ’04 – 15:20
Ik kon er zelf niet bij zijn maar ik hoorde dat Wreckitnize het beste optreden had gegeven van de avond en dat het erg vreemd was dat hij niet door ging naar de finale. Helaas kan ik je hierover niet meer vertellen...
30 Sep ’04 – 12:30
Ik kon er zelf niet bij zijn maar ik hoorde dat Wreckitnize het beste optreden had gegeven van de avond en dat het erg vreemd was dat hij niet door ging naar de finale.
Dat hoorde ik dus ook :fail:
2 Oct ’04 – 17:24