special Bestel nu het Smoelwerk boek met CD/DVD!
Noem het een uniek collectors-item, een stuk geschiedenis of een 400 pagina's dik moordwapen: het maakt eigenlijk niet uit. Iedere hiphopliefhebber moet dit boek in zijn of haar kast hebben staan. Bestel 'em nu voor 30,- inclusief de gratis DVD met documentaire en de CD.
cool..is ook leuk om in te lijsten voor aan je muur JPK!
Nah… Smoelwerk is me nieuwe blackbook.
Heb gisteren de DVD bekeken, erg mooi gedaan mannen. Sommige dingen iets te veel belicht of iets te weinig maar dat blijf je houden. Mijn complimenten. Overigens mooi einde met die maffe steen hehehe
ben nou op de helft en ben al paar dingen tegen gekomen waar ik met mn hoofd niet helemaal bijkan…grootste ding wat ik niet snap: waarom wel MOD zonder album en Ciph met cd uit niet in dat boek? niet dat MOD eruit moet, zeker niet, maar Ciph heeft zn plaats ook wel verdient in dat boek
yeah die discussie kan je ook nog over andere artiesten voeren. we hebben gekeken naar het totale plaatje van impact, releases, live optredens en dergelijke. Ciph mag dan geen artiestenprofiel hebben hij komt wel naar voren in het boek zo moet je het ook bekijken.
Voor de mensen die hem nog graag willen bestellen stuur ons een mailtje op info[at]hiphopinjesmoel.com dat is voor nu de beste en snelste manier om aan het pakket te komen.
yo yid, tot wanneer ongeveer kan je dat nog bestellen bij jullie?
Ik weet moeilijke vraag, maar je kent me he hahahaha.
Ik heb wel interesse…
On/offtopic: Staat Zombi Squad uit Leeuwarden ook vermeld in het boek? Vroeg ik me af, ze worden vrijwel nooit genoemd in
histories van Nederlandse hiphop terwijl het een vette groep was.
yo yid, tot wanneer ongeveer kan je dat nog bestellen bij jullie?Ik weet moeilijke vraag, maar je kent me he hahahaha.Ik heb wel interesse… On/offtopic: Staat Zombi Squad uit Leeuwarden ook vermeld in het boek? Vroeg ik me af, ze worden vrijwel nooit genoemd inhistories van Nederlandse hiphop terwijl het een vette groep was.
Je kan gewoon mailen Shelter, op=op en ik kan je niet melden wanneer het op is geen idee ![]()
Zombi Squad komen uit Groningen
staan erin ja.
o ja fuck it groningen was het, ik denk steeds Leeuwarden want daar heb ik ze eerste keer live gezien (Frozenland, waar Run DMC toen ook was joepie!)…my bad.
Ok dan ga ik even mijn spaarpotje open breken… de limiet is dus gewoon wanneer op is ok.
o ja fuck it groningen was het, ik denk steeds Leeuwarden want daar heb ik ze eerste keer live gezien (Frozenland, waar Run DMC toen ook was joepie!)…my bad.Ok dan ga ik even mijn spaarpotje open breken… de limiet is dus gewoon wanneer op is ok.
yeah op=op oplage is 2000 en we krijgen nog steeds dagelijks bestellingen binnen ![]()
Op = Op dan mag ik wel is ff opschieten
Om het boek + DvD te bestellen.
O,Ja is het misschien een idee ?
Om Hiphopinjesmoel ook als maand blad uit te gaan brengen?
Volgens mij zou dat namelijk wel is kunnen gaan lopen.
bijvoorbeeld net zo iets als het duitse hiphopblad backspin.
Op = Op dan mag ik wel is ff opschietenOm het boek + DvD te bestellen.O,Ja is het misschien een idee ?Om Hiphopinjesmoel ook als maand blad uit te gaan brengen?Volgens mij zou dat namelijk wel is kunnen gaan lopen.bijvoorbeeld net zo iets als het duitse hiphopblad backspin.
Daar hebben we het best vaak over gehad. Een papieren magazine kan alleen maar bestaan met voldoende adverteerders. En als er iets moeilijk is, dan is dat wel het binden van adverteerders aan een blad voor zo’n specifieke kleine groep. Duitsland is een groter land dan Nederland en daardoor kan zo’n blad daar wel bestaan. Ik zou wel willen, Seep.
Het ook weinig gescheeld of het was er gekomen een paar jaar terug, maar de problemen zijn altijd van financiële aard in dat geval wat JPK aangeeft. Je weet het natuurlijk nooit maar moeilijk is het.
Begin dan een website zou ik zeggengoed ideeeffe een goede naam bedenken
Hiphopopjepoffertje.nl
als het maar niet het woord hiphop bevat dat is zo cornywat zeg ik nou!
Smoelwerkopjepoffertje.nl
heb alles doorgenomen wat ik tof vond–alles behalve breakdancen, lees ik binnenkort
vond t een helder overzicht werk, toffe artikels, met name dat producerding (is t geen idee om die vragenlijst rond te mailen naar andere gasten?)
…maar dat artikel over Supreme Court staat wel vol met onvolledigheden en foutjes, erg jammer!
Dope om te horen Chris.
…maar dat artikel over Supreme Court staat wel vol met onvolledigheden en foutjes, erg jammer!
vertel?
Dope om te horen Chris.bq. …maar dat artikel over Supreme Court staat wel vol met onvolledigheden en foutjes, erg jammer!vertel?
Ik ben heel benieuwd!
–De line-up in t blauwe kader klopt niet met de line-up die in de cdcover staat, ik mis o.a. Headliners, staan meer in t boekje die niet in t kader staan
–In dat zelfde kader over Lingwistikz staan niet de actuele namen–oostblok joe (staat er als joe banz) en cipher synister is volgens mij al jaren ciph barker. Opzich geen ramp, maar als je bij een persoon wel een huidige naam zet die al niet meer klopt en die andere nieteens nieuwe naam dropt is beetje jammer, zeker als ie onder die naam gewoon een cd heeft uitgebracht
–Hierdoor komt het beetje lomp over als later in t artikel ciph barker en reggy lines genoemd worden, zonder dat ze (duidelijk) in dat blauwe kader staan. Reggy staat notabene nog op de foto bij t artikel
ik doe geschiedenis, dus wij worden geleerd om fouten op te sporen, dus misschien dat ik wat kritischer ben, maar ik vind dit wel heel lompe fouten eerlijk gezegt…zeker aangezien t overtikken van de inhoud van een cdboekje gewoon ongeschoold werk is waar geen research aan te pas komt
@ ChristovJoe Banz en Cipher Synister waren destijds de artiestennamen van de Lingwistikz
ja dat weet ik, maar bij bleek staat bijvoorbeeld wel de huidige naam en de naam uit de supreme court cd booklet…dat bedoelde ik meer, tis niet echt consistent
en dan is die line-up nogsteeds involledig verder, vond dat ‘erger’ als die namen persoonlijk
is gewoon jammer die fouten, blijft verder een mooi boek, maar vond wel even dat t gemeld moest worden
@ ChristovJoe Banz en Cipher Synister waren destijds de artiestennamen van de Lingwistikzja dat weet ik, maar bij bleek staat bijvoorbeeld wel de huidige naam en de naam uit de supreme court cd booklet…dat bedoelde ik meer, tis niet echt consistenten dan is die line-up nogsteeds involledig verder, vond dat ‘erger’ als die namen persoonlijkis gewoon jammer die fouten, blijft verder een mooi boek, maar vond wel even dat t gemeld moest worden
dat klopt inderdaad daar zijn we niet consistent geweest.

welk tijdschrift is dat Yid
zag t boek vandaag ook nog bij de Waaghals in Nijmegen liggen, goed geregeld jongens!