Dja, Hengel, StezoOnTheOne, Lepricon, Punchline, Nielsonwheels, Pablo2k1, Polti, Profound, Rik, rinus, Roodbloed, Rusp, Scraffitio

Het is inmiddels algemeen bekend dat Michael Jackson graag gesluierd door het leven gaat. Ook zijn kinderen moeten er sinds hun geboorte aan geloven… De Engelse krant The Sun meldt donderdag echter dat de 50-jarige zanger in een moskee in Los Angeles is gezien waar hij eeuwige trouw beloofde aan de koran.
Volgens de bron zocht Mikaeel, zoals hij tegenwoordig heet, hulp tegen zijn depressiviteit en werd hij door zijn vrienden David Wharnsby —een Canadese muzikant en producer Phillip Bubal, gewezen op de Islam. Ook zij lieten zich bekeren en gaan nu als Dawud Wharnsby Ali and Idris Phillips door het leven.
jij ook kutjong, want door jouw post scrollt mn browser meteen naar beneden en hoef ik zn ranzige kop niet meer gezien.
hoezo weet jij of dat ineens bekeerd is? dr staat toch niet in wanneer hij dat advies kreeg, staat alleen in dat ie donderdag in een moskee gezien is, niet dat ie de dag ervoor voor t eerst een koran in zn klauwen had. kan net zo goed zijn dat ie dr al tijdje mee bezig is
Een baard groeit meestal niet in je nek Christov.
neh maar ik zie zat moslims rondsjouwen met een baard over hun kin dus dat kan best dat ik t dan niet meer zie
En toch blijft het een held
helemaal mee eens, als muzikant kan er in mijn ogen niemand aan deze tippen (zoals hij was tijdens Thriller en Off the wall)
Een baard groeit meestal niet in je nek Christov.
ik kan een gast met een snor in z,n nek …. het kan dus wel
Een baard groeit meestal niet in je nek Christov.neh maar ik zie zat moslims rondsjouwen met een baard over hun kin dus dat kan best dat ik t dan niet meer zie
Je bedoelt niet z’n nek, maar z’n keel. Z’n Mikeel.