ik luister nou al een tijdje meer dubstep als hiphop en vroeg me af hoe dat nou kwam. Nou weet ik et
het is spanning
dubstep is echt een beetje spannende muziek; nieuwe dingetjes, wachten op een basslijn die er dan ook komt maar dan wel weer heel verassend enzo. Je kan een half uur luisteren zonder dat er al teveel wilds gebeurt, maar je chillt em hard dan gaat t ineens helemaak para los op een hele rustige manier. Dag erna zet je gelijk die losse tracks op; zijn ze ineens stuk minder omdat je heel die opbouw gewoon mist.
Het is ook een andere manier van luisteren naar muziek; bij rap luister je vaak per 16 of alleen naar de beat. Er zijn weinig albums die 1 geheel zijn en als ze dat wel zijn dan komt dat meestal door het onderwerp. Wanneer is er nou voor t laatst een ‘spannende’ hiphop cd uitgekomen? Funcrusher? Cannibal Ox? Rest is gewoon degelijk; middelmatig of kut. Er zijn alleen nog erge beats, verses en tracks maar geen cd’s
Maar omdat jullie dubstep vast niet allemaal kennen ben ik ff zo kk flex geweest om ff wat op te zoeken
Dubstep is soort langzame drum’n’bass of harde reggea en dat dan weer gekruist ofzo
1e en 2e zijn extreem harde tracks; meeste tapes bouwen eerst lang op en gaan dan zo los
caspa & rusko; well’ard. Dit is wat je nou es een bassline hebt (speel dit niet op je laptop speakers en dan komen whinen over kutnummer dit dat.
where is my money TC caspa remix
meer Dubby/ ragga achtig
En om t ff af te maken; 3 linkjes naar torrents met ergste dubstep mixes so far (als je t mij vraagt)
http://thepiratebay.org/torrent/4405392/Revealo…(dubstep
http://thepiratebay.org/torrent/4337918/FabricL…
http://thepiratebay.org/torrent/4447699/Skream_…
@ deheer Derico,
grime is ook wel Ok maar beetje te druk ofzo. Had goede hoop toen t beetje opkwam maar al met al beetje vervelende muziek geworden maar als jij me kan overtuigen met wat linkjes dan ga ik t zeker nog ff goed checken ![]()
ben niet echt bekend met underground grime shits nml
zeker mee eens! c heck volgende keer OI! in de Paradiso…shit is aan!
Caspa & Rusko–Africa
Caspa & Rusko–Cockney Thug
Rusko–Hammertime
Ik vind die eerste 2 wel lache sonar. Is gewoon Dizzee Rascal, maar dan zonder Dizzee Rascal.
Is The Bug ook dubstep? Vind London Zoo namelijk echt een koningplaat
The Bug is Dub, dat vind ik nog wel tof. Met Dubstep heb ik niet zoveel, het klinkt op zich wel aardig maar het kan me niet erg lang boeien. Het schijnt dat mensen er echt knetterhard uit hun plaat op kunnen gaan, maar ik kan daar niet in komen.
Ik ga hard op dubstep! Ik vind trouwens dat het juist heeft wat dnb mist
dit ook idd
drum’n’bass is beetje te para geworden; te extreem hard en snel vaak. Na uurtje wordt t gewoon irritant als je niet strak staat; dubstep is altijd goed.
af en toe wat anders dan hiphop is gruwelijk… dit moet ik persoonlijk niet te lang horen maar dat OI! feestje in paradiso de eerstvolgende keer schijn ik echt bij te moeten zijn.
hehehe ja pcies jpk dat dacht ik dus ook al. niet alles is hiphop of heeft hiphopaspiraties!
maar dat OI! feestje in paradiso de eerstvolgende keer schijn ik echt bij te moeten zijn.
laat het ff weten dan als je komt! gaan we ff hangen
Ik ga hard op dubstep! Ik vind trouwens dat het juist heeft wat dnb mistdit ook idddrum’n’bass is beetje te para geworden; te extreem hard en snel vaak. Na uurtje wordt t gewoon irritant als je niet strak staat; dubstep is altijd goed.
hangt r ook maar vanaf, jungle blijft de shit
idddrum’n’bass is beetje te para geworden; te extreem hard en snel vaak.
zo hoord het! keer feest meegemaakt……. man man man , snoei .. maar dan ook snoeihard .
( ed rush live on the decks) was echt kicke.
Jaaaa..heerlijke muziek om los op te gaan.
ga sowieso amper nog naar hiphoppartys…zijn zoveeel leukere feestjes
van hiphop tot tekno ik kan overal los op gaan met of zonder drugs, hoogstens een paar biertjes om de spieren een beetje los te krijgen