reviews interviews galleries videos forum members login signup
170 bezoekers en 7 leden online.
D-vide, livio, Nielsonwheels, Stone A Pig, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Cyrus
Cyrus

Het verbod op de verkoop van paddo’s gaat 1 december in. Een ingewijde bevestigde vandaag een bericht van die strekking van de NOS.

Zowel de teelt als de verkoop van verse paddo’s wordt taboe, voor de gedroogde variant van de hallucinerende paddestoelen was dit al het geval.

De Tweede Kamer drong aan op een verbod na de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de paddestoelen van een brug in Amsterdam sprong.

neppe shit…

11 Nov ’08 – 10:45
KaRelax
Carlos

jaman echt klote krijg je met al die gristelijke kut partijen. echt klote dat zij hun levensstijl opdringen aan mensen die zulke dingen wel willen. nu blij rusp en adnere cda stemmers enzo

11 Nov ’08 – 10:52
Brigadier
Brigadier

Ik maak me niet snel kwaad, maar als ik dat zo hoor dat ze zelf het gedoogbeleid aan banden willen leggen (wiet), gaan mij de haren overeind staan. SChande weg met die CU en CDA gasten! helemaal het CU die dingen gaat opperen uit het oogpunt van hun normen en waarden (een heel kleine groep in Nederland), kan ik me best kwaad over maken.

11 Nov ’08 – 11:46
Cope2
Doezoe swagger

als dat gebeurd ga ik auto’s in de fik steken

11 Nov ’08 – 11:48
KaRelax
Carlos

als dat gebeurd ga ik auto’s in de fik steken

11 Nov ’08 – 11:57
pavlove
pavlove

Las trouwens een krantenkop in de trein (de krant zelf lees ik niet zoveel meer, sorry) dat er ook weer gebitch was over het willen verbieden van coffeeshops. Is ’t kabinet ook bezig met een verbod op coffeeshops dan?

11 Nov ’08 – 12:47
ZiekeSais
ZiekeSais

cu en cda willen gedoogbeleid altijd al afschaffen… eens in de zoveel tijd proberen ze t weer… was gister nog mooi stukkie op tv over dit. terneuzen hebben ze de shops dichtgegooid en meteen meer criminalteit op straat. ook krijg je dan sneller HD aangeboden en je betaald te veel. goed bezig bezig dus cda sgp en cu! opflikkeren met dat christentuig dat hun idealen willen opdringen aan heel NL

11 Nov ’08 – 12:53
Paars
Paars

ja,die willen ze ook sluiten.
ik word hier echt te link om.
paddo’s moet je gewoon op een relaxte manier doen, hoeveel fransen ik wel niet in de shop krijg die net paddos gehaald hebben en dan nog flink wat wiet in slaan, of trippende fransen. verbied hun gewoon (oke daalt onze omzet wel maartoch)
argh wat kan ik er slecht tegen als iemand anders shit gaat verbieden waar ik gewoon normaal mee om kan gaan en een hoop andere mensen ook.
ik doe mee met auto’s verbranden. gooien we ook meteen molotovcocktails richting denhaag?

11 Nov ’08 – 12:54
KaRelax
Carlos

nee ik las laatst dat ze molotovs willen verbieden

11 Nov ’08 – 13:14
Paars
Paars

ohja omdat er een fransman er perongeluk een in zn kont had gestopt en was ontploft zeker

11 Nov ’08 – 13:15
Lepricon
Lepricon

Nee, omdat Lep ook in Den Haag woont

11 Nov ’08 – 13:25
KaRelax
Carlos

cu en cda willen gedoogbeleid altijd al afschaffen… eens in de zoveel tijd proberen ze t weer… was gister nog mooi stukkie op tv over dit. terneuzen hebben ze de shops dichtgegooid en meteen meer criminalteit op straat. ook krijg je dan sneller HD aangeboden en je betaald te veel. goed bezig bezig dus cda sgp en cu! opflikkeren met dat christentuig dat hun idealen willen opdringen aan heel NL

ja ze zeggen gewoon altijd dat ze het willen omdat die gereformeerde mensen die niets te doen hebben die op hun stemmen dan weer blij zijn. Het hele land is in rep en roer als de coffeeshops sluiten

11 Nov ’08 – 13:26
Cope2
Doezoe swagger

auto’s in de fik steken

11 Nov ’08 – 14:27
pavlove
pavlove

argh wat kan ik er slecht tegen als iemand anders shit gaat verbieden waar ik gewoon normaal mee om kan gaan en een hoop andere mensen ook.

Lang leve democratie.

11 Nov ’08 – 14:35
killallhippies
killallhippies

Chistelijke mongolen, ik wordt echt pissig elke keer als er weer zo’n flapdrol met z’n idiote standpunten naar buiten komt. Hypocriete schijtlijsters.

11 Nov ’08 – 15:05
Arie_Ribbens007
alpaca

we sturen wel een pmtje als het zover is

11 Nov ’08 – 16:41
Overgewicht
Overgewicht

shit ziet er zowiezo vies uit, ga een beetj egroente naar binnen werken.
geef mij aar een delleke

11 Nov ’08 – 16:46
Arie_Ribbens007
alpaca

shit is ook vies, moet je is truffels proberen, eerst denk je hmm lijkt wel een walnoot en dan komt die nasmaak

11 Nov ’08 – 16:49
ZiekeSais
ZiekeSais

truffels en paddos zijn best ok te eten… niet te veel bij nadenken. mja ik doe die shit niet meer. bad gegaan!

11 Nov ’08 – 17:07
Lepricon
Lepricon

we sturen wel een pmtje als het zover is
Dat vind ik nou echt attentelijk van jullie

11 Nov ’08 – 17:08
Overgewicht
Overgewicht

truffels en paddos zijn best ok te eten… niet te veel bij nadenken. mja ik doe die shit niet meer. bad gegaan!

daar ga je al niet teveel bij nadenken….
dan eet ik het dus al niet

11 Nov ’08 – 17:11
ZiekeSais
ZiekeSais

nah je kan t ook door yoghurt flikkeren… dan proef je dr nauwelijks iets van… oja en die shit is best geniaal als het goed inkickt

11 Nov ’08 – 17:13
Overgewicht
Overgewicht

nah je kan t ook door yoghurt flikkeren… dan proef je dr nauwelijks iets van… oja en die shit is best geniaal als het goed inkickt

ik eet ook geen yoghurt maar, beter bemoei ik me er niet meer.

11 Nov ’08 – 17:15
Cope2
Doezoe swagger

hahaha, ik eet geen yoghurt, je lijkt eddie wel lieze frikandellehoer

11 Nov ’08 – 17:19
ZiekeSais
ZiekeSais

hihihi

11 Nov ’08 – 17:25
Paars
Paars

mn vriendinnen verklaarden me voor gek, maar ik vond die shrooms best lekker

11 Nov ’08 – 18:13
Arie_Ribbens007
alpaca

bij mij voor een aantal jaar terug ging een maatje ineens out met zn bek op een muurtje hele kop open liggen en shit, ff buiten bewust zijn geweest en shit, was nogal naar maargoed, toen een paar jaar niet gedaan van de zomer weer is een keer gedaan en het was weer vanouds lachen gieren brullen, en voor een broodje chocopasta met gedroogde paddo’s kun je me midden in de nacht wakker maken

11 Nov ’08 – 18:21
ZiekeSais
ZiekeSais

t kutte is dat je t op een lege maag moet doen… voel ik me altijd gaar bij. broodje choco is wel strak idee though… chocola versterkt

11 Nov ’08 – 19:02
Cope2
Doezoe swagger

Mijn vriendinnen zijn allemaal heel hard bij me weg gelopen, en dat heeft niets met paddos te maken

11 Nov ’08 – 19:14
smk
buurman

De Tweede Kamer drong aan op een verbod na de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de paddestoelen van een brug in Amsterdam sprong.neppe shit…
wees blij dat het een fransmeis was …. kutste volk van europa immers..
c.u moet echt oprotten (ook waardeloos kutvolk , net als,t cda)
geef J.P eens wat paddo,s… hopelijk springt die van een hoog ding af

11 Nov ’08 – 19:20