reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

special Skin Deep: Manu

22 Oct ’08 – 08:29 - Pics: Ron van Rutten - 53 reactie(s)

Een nieuwe aflevering van Skin Deep waarbij de tats van mensen uit de hiphopscene centraal staan. Deze keer Manu aan het woord over zijn tats en daar horen natuurlijk ook mooie plaatjes bij.

TRACK01
TRACK01

die 7 en 6 zijn kutlelijk

22 Oct ’08 – 11:47
JPK
JPK

Die 6 is idd niet mooi.

Heb vannacht gedroomd over Manu, maar da’s een heel ander verhaal.

22 Oct ’08 – 12:55
Overgewicht
Overgewicht

Ik heb een F van frikandel boven m’n navel.
zit te denken aan een Mmm.. van mora maar weet nog niet welke kant ik moet pakken.

22 Oct ’08 – 13:02
JPK
JPK

In je snikkel laten brandmerken natuurlijk…

22 Oct ’08 – 13:19
Eppo
Eppo

hihihi jpk droomt over manu
geil :D

vind die cijfers ook niet egt dope

22 Oct ’08 – 14:11
Christov
Christov

ik vind die cijfers gewoon zwaar lelijk. de rest is wel nice

22 Oct ’08 – 15:34
DrFellatio
dr. fellatio

“Rechts onder: Het getal ‘6’ (eigen onwerp). Dit symboliseert de vrouw, van Eva, tot Maria, van Jeanne d’Arc tot mijn moeder, van Aaliyah tot mijn vriendin.
De eenvoudige omtelsom van 6 en 7 leert ons het priemgetal ‘13’, een getal dat vaak verward wordt met ongeluk, maar in wezen een getal is dat staat voor een nieuw leven, een volbrenging van een cyclus. Het getal is daarnaast veelvoorkomend in de astrologie (de maan maakt 13 cylcussen om de aarde in één jaar) en de hermetica (Jezus en zijn 12 descipelen).”

sorry hoor maar dan ben je echt wel een beetje een aansteller, een fucking lelijk cijfer knalgroot op je buik en dan zo’n totaal nutteloos overdreven verhaal eraan vastplakken, wat is dit voor een rare man

ik ga denk ik een 2 op mijn buik tattoeren, want de 2 staat voor het aantal ouders dat ik heb en is tevens het aantal lettergrepen dat mijn naam heeft, ik heb ook 2 neusgaten , als je 2 deelt door 2 krijg je 1, dat staat weer symbool voor het aantal levens dat ik heb, ik heb ook 1 hoofd en 1 stem, samen is dat weer 2. 2 symboliseert de hemel en de hel, man en vrouw, ying en yang, donker en licht, bla bla

22 Oct ’08 – 15:53
KaRelax
Carlos

hij spaced hard

22 Oct ’08 – 15:54
DrFellatio
dr. fellatio

neem dan zoiets:

22 Oct ’08 – 15:59
Tystar
Tystar

haha word @ dr fellatio

22 Oct ’08 – 16:02
bleek
bleek

Dope dat Manu nu aan het woord is. Wilde al langer weten wat de achtergrond van die dikke strepen op zijn borst zijn.

die 6 en die 7?, ach is weer wat eens dan Thug Life op je buik

toch weer een dope stukje om te lezen. de mooiste foto is echter weer eens van Fellatio, daaaaaamn wat een mess-up!!!

22 Oct ’08 – 16:31
livio
livio

Een abonnementje op de sportschool is ook niet overbodig.

22 Oct ’08 – 16:32
bleek
bleek

kansloze gay opmerking dit

22 Oct ’08 – 16:33
livio
livio

Nee praten over iemands tattoo’s is het ultieme testosteronmoment van de dag.

Waar maak je je druk om.

22 Oct ’08 – 16:40
Kutjong
Kutjong

Tattoo’s zijn sowieso triest..

22 Oct ’08 – 16:51
Dja
Dja

hehe word, en iets meer eten.

22 Oct ’08 – 17:07
DaveHunter
DaveHunter

Ach laat iedereen toch lekkerd doen wat hij mooi vind voor welke reden dan ook. Manu is een relaxte kerel voor zover ik hem ken en inderdaad fellatio kilt em hard met zijn plaatje!

22 Oct ’08 – 17:08
killallhippies
killallhippies

Geen fan van de tattoostijl, wel leuke verhaaltjes. Over wie gaat de volgende skin deep?

22 Oct ’08 – 17:37
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Ik vind het maar kuttattoo’s. Maar goed, als hij ze mooi vindt. Die cijfers zijn echt lelijker dan m’n anjer.

22 Oct ’08 – 17:52
Larixk
Larixk

(de maan maakt 13 cylcussen om de aarde in één jaar)

umh, nee
12,368… maancycli per zonnejaar. De maancyclus is niet afhankelijk van de zonnecyclus.

Sowieso is numerologie een nogal zinloze bezigheid. Als je wil zie je tussen alle getallen wel patronen en betekenis. http://en.wikipedia.org/wiki/23_Enigma

22 Oct ’08 – 17:54
22 Oct ’08 – 18:03
killallhippies
killallhippies

bq.(de maan maakt 13 cylcussen om de aarde in één jaar) umh, nee12,368… maancycli per zonnejaar. De maancyclus is niet afhankelijk van de zonnecyclus.Sowieso is het verbeteren van artikelen aan de hand van wikipedia een nogal zinloze bezigheid en nog veel triester dan de vergezochte betekenis uit het eigenlijke artikel . Als je wil zie je tussen alle getallen wel patronen en betekenis. http://en.wikipedia.org/wiki/23_Enigma

Mee eens..

22 Oct ’08 – 18:28
NovaChe
NovaChe

Dingo that’s my man. 6 December mag hij mij weer prikken. Al mijn tattoos komen van die man af. 3 tattoos van mij zijn ook ontworpen door Dennis L’ami.

22 Oct ’08 – 21:21
ProZak
ProZak

bq.(de maan maakt 13 cylcussen om de aarde in één jaar) umh, nee12,368… maancycli per zonnejaar. De maancyclus is niet afhankelijk van de zonnecyclus.Sowieso is numerologie een nogal zinloze bezigheid. Als je wil zie je tussen alle getallen wel patronen en betekenis. http://en.wikipedia.org/wiki/23_Enigma

nee man je moet gewoon de waarheid ontstijgen….

22 Oct ’08 – 21:26
JPK
JPK

bq.(de maan maakt 13 cylcussen om de aarde in één jaar) umh, nee12,368… maancycli per zonnejaar. De maancyclus is niet afhankelijk van de zonnecyclus.Sowieso is numerologie een nogal zinloze bezigheid. Als je wil zie je tussen alle getallen wel patronen en betekenis. http://en.wikipedia.org/wiki/23_Enigma

Dus 12,368 per 365,24 dagen?
Als je volgens de numerologie dan 1 + 2 + 3 + 6 + 8 = 20 doet en ook 3 + 6 + 5 + 2 + 4 = 20 doet, dan is 2 + 0 = 2 wel weer magic en profetisch in de denklijn van Fellatio. Ik zou die 2 wel kenkergroot rond je navel laten krullen dan.

Maar wel in de Mother of all Typefaces: Helvetica!

22 Oct ’08 – 21:46
JPK
JPK

hihihi jpk droomt over manu
geil :D

Ik vind het wel weer van een toevalligheid dat ik uitgerekend vannacht dit droom. Vanmorgen dit artikel online zie komen. En dat ik zondag Manu weer ’ns live ga zien. Zou dat komen door al die Hyves-spam van ’m?

In het kort ff die droom:

Ik kreeg via de post een ansichtkaart binnen met op de voorkant een door Murph gefotografeerd portret van Manu. Achter op de kaart stond dat ik een lampje aan moest doen. In de brievenbus zat ook een paketje uit Gouda met daarin zo’n spotje dat je ergens aan vast kunt klemmen. Dat heb ik toen naast m’n computer opgehangen en aan gedaan.

Even later in die droom sta ik bij een lift te wachten en daar stappen 2 gasten uit met lange dreadlocks. En die ene zegt: “Ey JPK, alles goed?” Ik zeg: “Ja, man”, terwijl ik geen idee heb wie die 2 gasten zijn. Dus ik vroeg aan Christov, die naast me stond, wie die gasten waren. Zegt Chris: “Neo en Manu”.

:

En dan vanmorgen dit Skindeep-artikel op HIJS… veel gekker moet ‘t nie worden. Christov in je dromen is wel de fakkin’ limit.

22 Oct ’08 – 22:08
Christov
Christov

Christov in je dromen is een bewijs dat je teveel zuipt volgens mij hahaha

@Kutjong inderdaad ja, kwam laatst nog zo’n josti tegen met een 1896 tattoo

22 Oct ’08 – 22:25
JPK
JPK

Een kale Britney Spears op je lijf laten prikken is ook best kansloos:

22 Oct ’08 – 22:42
Christov
Christov

net pim fortuyn die keihard in zn reet word genaait (althans zo stel ik me dan die kop voor, niet dat ik t ooit gezien heb–gelukkig)

22 Oct ’08 – 22:45
Paars
Paars

volgens mijn zelfbedachte dromenboek, zal de muziek van neo en manu, danwel het optreden van aszondag, je doen verheven in een status van verlichting, jpk.

ben niet kapot van dat 67 ontwerp, de andere vier vind ik wel heel erg mooi.

22 Oct ’08 – 22:58