D-vide, livio, Nielsonwheels, Proche, Rik, SpoorlooZ, Stone A Pig, Vinnie, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Hier moet ik even mijn frustraties kwijt! Ik speel in een hip hop band, genaamd Zowiezo.. Nu zat een maat van me dat op google op te zoeken en kwam hij op deze site uit. www.boomr.nl/zowiezo
Ze gebruiken een oud logootje van ons en precies dezelfde naam. Nu gaat er bij mij wel een lichtje branden.. beetje raar dit.
Sorry mensen, moest er even uit!
tja dat is ieders mening
bedoel je daarmee dat je zelf dacht van “damn wat een originele naam” toen je daarop kwam
Heb zoiets een jaar of 5 geleden ook gehad. Ik plakte toen stickertjes met MERKLOOS en later zag ik een t-shirt shop in R’dam die die naam gebruikte. En ook het logo geript had. Poep gebeurt. Als je zelf maar weet wie de originator is.
ik had laatst een logo voor een sportkledingmerk bedacht, heeft nike het gejat en noemen ze het hun ‘swoosh’
gasten hebben het logo al weggehaald en ze heten niet Zowiezo, maar ze rappen onder ZoWieZo Records. haha al die heisa om niks.
tuurlijk wel het uberhaupt gebruiken van dat logo jonge, je laat over je heen lopen ik zeg het je