reviews interviews galleries videos forum members login signup
314 bezoekers en 9 leden online.
D-vide, livio, Nielsonwheels, Rik, SpoorlooZ, Stone A Pig, warhead, Yid, Zorgvlied-Zuid
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Lepricon
Lepricon

Zaterdag 11 oktober van 12u t/m 17u op het Plein in Den Haag.

Met nog maar een week te gaan komt de volksopstand aardig dichtbij, goed om nog eens stil te staan bij het feit dat in de afgelopen maanden is gebleken dat veel mensen ongerust zijn over de ontwikkelingen in onze samenleving, en er de tijd voor willen nemen om samen te werken ten einde het tij te keren. En in een wereld waar ons een stortvloed van informatie ten deel valt, een aantal zaken te belichten die uiterst belangrijk zijn voor het behoud van onze burgerrechten. Vreedzaam en ludiek maar vooral informatief en leerzaam.

http://www.volksopstand2008.nl/over-volksopstan…

Ben benieuwd of dit iets teweeg gaat brengen…

6 Oct ’08 – 16:16
KaRelax
Carlos

we willen meer bier en meer stufie

6 Oct ’08 – 16:21
killallhippies
killallhippies

Waarom moeten die mensen altijd zo overdrijven..

6 Oct ’08 – 16:40
warhead
warhead

Zonder rellen geen opstand.

6 Oct ’08 – 16:48
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Kansloos gedoe.

6 Oct ’08 – 16:59
Arie_Ribbens007
alpaca

idd daar komen 2 rolstoelers en een kreupele op af.
Lekker een beetje zelfgemaakte pamfletjes met glitters en openslaande vakjes, van de handwerkclub uitdelen, en j-p die al gniffelend vanuit zn torentje foto’s zit maken, die tijdens de maandelijkse fotosoep dag weer voor een hoop vertier zullen zorgen.

6 Oct ’08 – 17:08
JPK
JPK

Precies dit soort lamme reacties als hierboven staan zorgen ervoor dat er nooit ene flikker gebeurd en dat alles blijft zoals het is.

6 Oct ’08 – 17:24
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Ik heb nergens last van hoor, dus van mij mag het zo blijven.

6 Oct ’08 – 17:37
Cope2
Doezoe swagger

Precies dit soort lamme reacties als hierboven staan zorgen ervoor dat er nooit ene flikker gebeurd en dat alles blijft zoals het is.

beta

6 Oct ’08 – 17:42
killallhippies
killallhippies

Dat ik hier lam op reageer wil niet zeggen dat het me verder niks interesseert, ik zie alleen niks in de zoveelste “ludieke protestdag”. En hou eens op met altijd die lampjes bij je semi-intelligente posts te zetten.

6 Oct ’08 – 17:54
Overgewicht
Overgewicht

stoners!

6 Oct ’08 – 18:28
JPK
JPK

Dat ik hier lam op reageer wil niet zeggen dat het me verder niks interesseert, ik zie alleen niks in de zoveelste “ludieke protestdag”. En hou eens op met altijd die lampjes bij je semi-intelligente posts te zetten.

Semi-intelligent is een stuk beter dan quasi-intelligent.

Het enige wat ik me afvraag is wanneer ‘het volk’ weer de baas wordt.

6 Oct ’08 – 18:30
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Niet JPK. Oftewel, die “opstand” is kansloos gedoe.

6 Oct ’08 – 18:39
Arie_Ribbens007
alpaca

uhh ja nu zal ik het gedaan hebben, hoe de fuck ga je een volksopstand 2 weken van te voren afspreken en dan ook nog van 12 tot 5 een daarna weer allemaal kalmpjes naar huis mensen geen herrie meer maken, zo werkt een fucking opstand toch niet?? die moet uit het hart komen en daar moet je mee doorgaan tot je iets bereikt hebt niet op deze manier in ieder geval, dus nu zal ik best een lul wezen vanwege mn reacties maar als hier in dit land een revolutie op gang komt tegen alles wat ons land steeds verneukter maakt (huizenprijzen, benzineprijzen, hoge belastingen, schending van privacy enz enz enz) DAN STA IK VOORAAN, MAAR MET DEZE GEITENWOLLENSOKKEN ONZIN DOE IK NIET MEE!
jpk ik hoor wel hoe je “opstand” was, lekker theedrinken, met een rateltje zwaaien en daarna allemaal met de toyota prius naar huis.
wat zullen ze lachen in den haag

6 Oct ’08 – 18:44
Arie_Ribbens007
alpaca

deze reactie heb ik een half uur geleden geschreven alleen heb ff gegeten in de tussentijd dus sorry als ik ietwat beledigend uit de hoek kom jpk maar dit alles is nog een reactie op je:

6 Oct ’08 – 18:46
warhead
warhead

Het enige wat ik me afvraag is wanneer ‘het volk’ weer de baas wordt.

Dat kan het volk helemaal niet aan man.

6 Oct ’08 – 18:47
Arie_Ribbens007
alpaca

ik ga mezelf gewoon omhoog fistfucken in de bilderberg groep, ben ik in ieder geval van al het gezeik af.

6 Oct ’08 – 18:51
Derico
Derico

ik hoor wel hoe je “opstand” was, lekker theedrinken, met een rateltje zwaaien en daarna allemaal met de toyota prius naar huis

hell yeah

6 Oct ’08 – 19:00
JPK
JPK

Eens. Kansloos.

6 Oct ’08 – 19:03
Paars
Paars

volksheld

6 Oct ’08 – 20:44
Shelter
Shelter

dit helpt even veel als een stille tocht bij zinloos geweld…vul zelf maar in hoeveel dat is.

6 Oct ’08 – 20:47
Larixk
Larixk

drie?

6 Oct ’08 – 21:26
Shelter
Shelter

drie?

ik kom op 43,6 uit maar misschien heb ik me verrekend

6 Oct ’08 – 21:53
JPK
JPK

In de categorie ‘Hoe vet is dat?’

6 Oct ’08 – 22:08
Shameless
Shameless

idd daar komen 2 rolstoelers en een kreupele op af.Lekker een beetje zelfgemaakte pamfletjes met glitters en openslaande vakjes, van de handwerkclub uitdelen, en j-p die al gniffelend vanuit zn torentje foto’s zit maken, die tijdens de maandelijkse fotosoep dag weer voor een hoop vertier zullen zorgen.

hahahaha =D

6 Oct ’08 – 22:33
DrFellatio
dr. fellatio

volksopstanden zijn altiijd lachen, ik ga wel kijken

7 Oct ’08 – 01:50
JPK
JPK

Polonaise.

7 Oct ’08 – 02:05
Christov
Christov

ik wou wel gaan kijken eerlijk gezegt, de naam is kansloos maar t idee erachter is goed. Als onze oppositiepartijen allemaal lekker ja en amen zeggen tegen dit soort klets moet je zelf even je gezicht laten zien vind ik.

Dus ik laat t afhangen van t weer en mn werktijden zaterdag, als ik om 2 uur smiddags klaar ben ben ik opo zn vroegst half4 in den haag, dan ist klets om te gaan

7 Oct ’08 – 09:27
Larixk
Larixk

pfft, de debiele samenzweringsmafketels verpesten het weer eens:
http://wordpress.metro.cx/2008/10/11/volksopsta…

13 Oct ’08 – 18:08
Paars
Paars

lache, ik kom best vaak in een kraakpand in den bosch om cheapass te eten, en daar houden ze regelmatig voorlichtingsavonden die zo bizar worden geregeld, lig er regelmatig stilletjes in een deuk, hele samenzweringtheorieen worden er bedacht, sta je versteld van.

13 Oct ’08 – 18:14