Vandaag was de eerste uitzendingn van State TV(Statemagazine).
Waarom hebben ze Rotjoch en die enne kip daar weg gezet? Hun halen heel statemagazine omlaag als je het mij vraagt.
wat een slechte show, die 2 weten echt niet wat ze doen.
Show ging nergens over vind ik, Jiggy was rustig, negative zat goed druk te doen met rotjoch…
zo’n spuiten & slikken publiek erbij….
Jiggy voelde zich niet echt thuis daar denk.
pfff beter gooien ze state tv van de buis of zet er 2 andere achter die tafel dan rotjoch en dat meisje…
Ja okay, dat is waar maar dat kan ook zonder rotjoch toch.
Maar State TV is wat anders dan 101 barz.
ja true true… ik bedoelde meer in de zin van niet overal waar Rotjoch opduikt is het kut.
State TV moet ik nog ff checken…maar na je review weet ik niet zeker of het een goed idee is.
Overigens Jiggy had gewoon niet moeten gaan…wat verwacht je nog van BNN, nadat ze dat Urban programma al op de buis hadden gedonderd. UrBNN of zoiets… gaarheid in het kwadraat.
Ja precies hij had beter op z’n ark kunnen blijven.
Aan het einde kwam de homegrown talent van de week ofzo..
opzich wel okay maar dan laten ze nog geen eens de helft ervan horen gaan ze erdoor zitten lullen…
nja…
laat het gaan….
beter gooien ze state tv van de buis of zet er 2 andere achter die tafel dan rotjoch en dat meisje…
Mista Yid!
en Nox erbij.
…wat verwacht je nog van BNN, nadat ze dat Urban programma al op de buis hadden gedonderd. UrBNN of zoiets… .
UrBNN = State TV
wat een wacke show zeg
het was echt totale chaos qua presentatie en 0,0 inhoud. Ze kunnen van Rotjoch beter een reality soap maken wat vind die gast zichzelf belangrijk zeg.
wekenlang oproep of hiphop peeps naar de studio willen komen via state en dan zitten er 0 hiphop heads ![]()
Negativ sloeg wel de spijker op zijn kop qua Kempi
alleen maar reacties vragen uit zijn kring, lekker objectief inderdaad.
Na het zien van de uizending van gisteren ben ik echt heel blij dat state tv niet naar de HIJS marathon is gekomen, damn.
Het was echt een dramatisch programma idd. Veels te veel opgepropt in een te korte zendtijd, Jiggy heeft misschien 2 zinnen kunnen zeggen in totaal.
beter gooien ze state tv van de buis of zet er 2 andere achter die tafel dan rotjoch en dat meisje…Mista Yid!en Nox erbij.
k denk dat Zorgvlied en Dun helemaal een goeie combo zou zijn
k denk dat Zorgvlied en Dun helemaal een goeie combo zou zijnbeter gooien ze state tv van de buis of zet er 2 andere achter die tafel dan rotjoch en dat meisje…Mista Yid!en Nox erbij.
ik denk dat alles een betere combo zou zijn ![]()
Vond het ook erg opgepropt en vond Nega erg irritant, maar maakte inderdaad een goed punt wat betreft Kempi.
Sowieso, vind ik dat meisje er helemaal niet tussen passen, bij dat hele BNN gebeuren. Ze doet zo nu en dan ook wat voor dat Spuiten und Slikken, maar ze kan beter weg blijven.
Rotjoch = Rotjoch, tja… Soms knap irritant, maar heeft ook z’n humor.
Jiggy had het geloof ik al helemaal gezien, nog voordat hij aanschoof hahaha…
Die talen van de week ding: Laat ze inderdaad een nummer doen, fatsoenlijk en ga niet asociaal lopen doen en er door heen kwekken, slaat totaal nergens op. Sta je daar als artiest en dan heb je nog niks.
Toch zal ik volgende week weer kijken en hopen dat het wat beter word. Misschien lezen ze dit allemaal wel en gaan ze er wat aan doen.
word @ dat Talent van de Week die gasten kregen 30 sec. diep en diep triest. Ik ga niet meer kijken in ieder geval ze zijn nou al 3 x van format verandert en het is nog steeds gaar dus dat wordt echt niks meer.
Heel slecht die shit… Ik voelde me echt oud toen ik het aan het kijken was.
Misschien moest ik zelf maar een programma gaan doen voor 30+ers…
Niet gezien. Wist trouwens ook niet dat het erop was.
Wie kan mij vertellen: Wat voor talenten Rotjoch heeft?
EUUUU! roepenWie kan mij vertellen: Wat voor talenten Rotjoch heeft?Chicks regelen.
Beeldscherm op je Rotjoch. EUUUU!
Valt nog behoorlijk tegen allemaal. Dat publiek is te blij en de hele setting is nu veel te chaotisch. Beter zetten ze er iemand anders neer dan Rotjoch, gast heeft 0,0 inhoud en voegt niks toe.
En wat is die Negativ toch een enorme clown, die gast mist elke vorm van zelfkritiek en lult overal doorheen. Jiggy houdt wijs zijn mond want die heeft zich vast afgevraagd wat-ie daar aan het doen was. Die items van Lee Stuart en over syrup vond ik wel ok en informatief, de rest kan nog een hele hoop verbetering gebruiken.
hahah die bnn gasten hadden een maat van me nog gemaild of ze syrup konden kopen van em.
ik heb verder dat programma niet gezien.
ja 101barz vind ik ook echt wel vermakelijk…afhankelijk van wie er staat natuurlijk. Yes-R moet echtheel snel stoppen ![]()
Nou eerlijk gezegd vind ik Rotjoch af en toe maar irritant. Al is het maar omdat hij bij iedere freestyle staat te springen alsof hij het allemaal super “dope” vindt…
beetje fake
Die clubtest blijft wel king…
hahah die bnn gasten hadden een maat van me nog gemaild of ze syrup konden kopen van em. ik heb verder dat programma niet gezien.
![]()