nou dan zijn er toch zeker al een dikke 800 stuks verkocht
serieus? liggen de feiten er tegenwoordig zo voor in de industrie?
je bedoelt die van mij zit steevast al 3 weken in mijn cd speler…kankerrapper met zijn kankergoeie album!!
verkoop cijfers bepalen tegenwoordig toch of iemand een goeie rapper is?
Gelukkig kom ik uit een tijd dat het nog om skills draaide…
Gelukkig kom ik uit een tijd dat het nog om skills draaide…Kut, ik niet. Ik stop per direct met hiphop.
nou dan zijn er toch zeker al een dikke 800 stuks verkochtserieus? liggen de feiten er tegenwoordig zo voor in de industrie?
Nou het zal wel iets meer zijn neem ik aan… maar voor het dramatische effect heb ik 800 geroepen
Wel is een feit dat de CD verkoop industrie op sterven na dood is…
2000 singeltjes (als je die sowieso nog ergens kan vinden) verkopen en je staat op 1 in de top 40 (en dit is geen grap).
Als je als rapartiest tegenwoordig 1500 exemplaren verkoopt dan ben je al 1 van de grotere players…
Die THC albums verkochten bijvoorbeeld rond de 3000 stuks en dat werd al als buitensporig goed ervaren.
Als U.S.A. rapper heb je natuurlijk de hele wereld als afzetmarkt dus dan verkoop je nog wel leuke cijfers… maar uiteraard niets meer vergleken bij een jaar of 10 terug.
Cd zal wel gewild zijn,alleen hebben die Kinderen geenom z`n album te kopen..
Dat zullen weer veel losse cd’tjes worden net als bij Tupac
Gelukkig kom ik uit een tijd dat het nog om skills draaide…
It ain’t where you’re from, it’s where you’re at.
verkoop cijfers bepalen tegenwoordig toch of iemand een goeie rapper is?Gelukkig kom ik uit een tijd dat het nog om skills draaide…
Vanilla Ice en MC Hammer waren echt de shit ja ![]()
Gelukkig kom ik uit een tijd dat het nog om skills draaide…It ain’t where you’re from, it’s where you’re at.
word je kan wel altijd over vroeger lullen maar er komen genoeg dope dingen uit nu.. niet dat ik daarbij doel op kempi maar goed
als iemand interesse heeft ik heb er ook nog 1 liggen
Yo Dave, ik ben in principe wel geinteresseerd.
Hij hosselt op straat. Mensen die geen huis hebben kopen op straat. Dat zijn junkies en die basen.
Waar kopen de recreatieve gebruikers ? Ken wel een paar nachtapothekers die het hadden maar wat zou jij zeggen ?