reviews interviews galleries videos forum members login signup
476 bezoekers en 2 leden online.
dichter, Hengel
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
9 Sep ’08 – 23:39
Rusp
Rusp

Buh!

Beter gaat ie knalhard af ja.

10 Sep ’08 – 00:08
NULDERTIENHIPHOP
013HIPHOP

Astana heeft veel geld, effe zakkenvullen dus en gelijk heeft ie, denk dat ie best nog wel een aardig potje kan mee fietsen in de tour

10 Sep ’08 – 00:17
YoRiz
Yo-Riz

Voor een aardig potje meefietsen doet ie t niet…Hij gaat voor de winst en anders niet. Leipheimer en COntador die voor hem knechten?

10 Sep ’08 – 01:46
Kutjong
Kutjong

Hoop dat ie het ravijn in fietst

10 Sep ’08 – 07:28
Yid
Yid

hehe

10 Sep ’08 – 08:02
Cyclus
Cyclus

Ik denk niet dat ze het kunnen maken tegenover Contador (die de Giro ook al heeft gewonnen) om Armstrong gelijk kopman te maken.
Ik denk dat Contador de 1e kopman wordt, en dat Armstrong gewoon gaat doen wat hij kan en als hij goed mee kan dat hij gewoon een medekopman word en dat dan gewoon de beste de voorkeur krijgt.

Ik zie het zo voor me dat hij gewoon de 1e proloog pakt en dan rustig meerijdt en daarna de koninginnerit ook nog pakt en gewoon weer de gele trui pakt. Ik zou het koning vinden.

10 Sep ’08 – 08:29
Christov
Christov

is dat die vent die ook maar iets hoeft te doen en dat je dan al een voiceover hoort zeggen dat ie kanker overwonnen heeft?

10 Sep ’08 – 08:48
Rik
Rik

is dat die vent die ook maar iets hoeft te doen en dat je dan al een voiceover hoort zeggen dat ie kanker overwonnen heeft?

Ja, en nu is het een beunhaas die veel te blij doet met ze veel te blije gele trui. Was er maar een zwarte trui he Chris.

10 Sep ’08 – 09:30
Brigadier
Brigadier

Fok armstrong, grootste nare persoon die rond loopt.

10 Sep ’08 – 09:31
Shelter
Shelter

hoe groot is die dan?

10 Sep ’08 – 12:21
Brigadier
Brigadier

ruim 1,70

10 Sep ’08 – 12:41
Christov
Christov

Ja, en nu is het een beunhaas die veel te blij doet met ze veel te blije gele trui. Was er maar een zwarte trui he Chris.

gele trui is wel baas, denk alleen dat ik dr t postuur niet voor heb

10 Sep ’08 – 12:50
Shelter
Shelter

ruim 1,70

jij hebt een heel mooi leven dan, ik ken tig mensen die langer dan 1,70 zijn die ook heel naar zijn

10 Sep ’08 – 13:51
Brigadier
Brigadier

maar onder de 1.50 en boven de 2 meter zie je ze niet meer.

10 Sep ’08 – 13:59
Shelter
Shelter

daar heb je wel een punt

10 Sep ’08 – 14:50
Kutjong
Kutjong

hehe

in mn broek

10 Sep ’08 – 16:58
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

was net blij dat die zak niet meer meedeed, komt ie weer aanzetten mee zun fiets

10 Sep ’08 – 17:34
JPK
JPK

Armstrong wordt de Jay-Z van de wielersport, qua stoppen en terug komen.

10 Sep ’08 – 17:44
Yid
Yid

Armstrong wordt de Jay-Z van de wielersport, qua stoppen en terug komen.

hehe

10 Sep ’08 – 17:46
ViciousOne
Vicious One

Gast is zwaar de man. Gewoon terug naar dat kutland Frankrijk om die Fransen nog eens goed te naaien aldaar. Verder kun je lullig gaan doen over z’n inzet voor de bestrijding van kanker, maar feit is wel dat meneer met z’n projecten meer cash heeft opgehaald dan wie ook en vele mensen hem zien als een absoluut rolmodel.

Voor de sport wielrennen is dit gewoon een heel goede zaak. Dit jaar een vrij kleurloze Tour zonder uitblinkers of vedettes. Volgend jaar keert, zoals Cyclus al aangaf, Contador sowieso terug… Armstrong zou er een mooi spektakel van kunnen maken. En wie weet gaat ie wel helemaal niet aan de slag bij Astana, maar kiest ie voor Bjarne Riis en CSC… zeker nu Sastre daar weg is. Gebroeders Schleck samen met Armstrong tegen het blok van Astana… wie weet.

Typisch Amerikaans zo’n comeback… maar als ‘t ’m lukt is het wel sporthistorie ten top. Hij is iig nog super in conditie getuige z’n prestaties in het mountainbiken en in de marathon van New York.

10 Sep ’08 – 19:50
Christov
Christov

wat is dr in godsnaam kut aan frankrijk behalve de politie daar en Sarkozy en Le Pen?

10 Sep ’08 – 19:52
ViciousOne
Vicious One

Tour kijk je dus duidelijk niet. Als je ziet hoe met name buitenlandse wielrenners daar behandeld worden door pers, publiek en politie weet je wel beter. Lager dan honden…

10 Sep ’08 – 19:55
Brigadier
Brigadier

Ik kijk altijd de tour en erger me altijd aan Armstrong, mag van mij thuis blijven.

10 Sep ’08 – 20:10
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Fransen zijn kut en Armstrong is kut. Dus wat dat betreft past z’n comeback wel.

10 Sep ’08 – 20:15
Christov
Christov

Tour kijk je dus duidelijk niet. Als je ziet hoe met name buitenlandse wielrenners daar behandeld worden door pers, publiek en politie weet je wel beter. Lager dan honden…

zal mij een sportwedstrijd verrekken, het is een mooi land met een mooie cultuur, toffe muziek, goeie keuken. Om het af te zeiken om een reden dat een paar kerels die alleen maar kunnen fietsen als stront worden behandeld voor 3 weken int jaar is niet genoeg reden voor mij om een land kut te vinden

10 Sep ’08 – 20:33
Rik
Rik

wat is dr in godsnaam kut aan frankrijk behalve de politie daar en Sarkozy en Le Pen?

Het chauvinisme.

10 Sep ’08 – 20:35
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Chris, fransen zijn gay, dus kut.

10 Sep ’08 – 21:23
JPK
JPK

Het chauvinisme.

Begint hiero ook steeds meer te komen. Nederlanders beginnen Nederlandse hiphop bijvoorbeeld ook steeds meer te diggen.

Ennuh…. Christov is chauvinistische Brabant Lowlife.

10 Sep ’08 – 22:37
Brigadier
Brigadier

Inderdaad, die brabo’s ook:p

zijn hier trouwens al zelfmoord meldingen gekomen bij dit nieuwtje?

10 Sep ’08 – 22:39