reviews interviews galleries videos forum members login signup
403 bezoekers en 3 leden online.
Ejis, Nerbiz, nox
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Scraffitio
Scraffitio

Net terug uit Budapest waar ik mijn meisje langs de Donau ten huwelijk heb gevraagd, en ze heeft JAAAAAAHHHH!!!!!!!!!! gezegd.

22 Aug ’08 – 17:49
Kutjong
Kutjong

Proficiat

22 Aug ’08 – 17:56
rara
RaRa

Alcohol made you do it?

congrats

22 Aug ’08 – 18:05
mafkees
mafkees

zozo, gefeliciteerd.
hoe oud bende nou? zag je een tijdje terug met ’n meisje lopen dat zwanger was, is zij dat?
Succes

22 Aug ’08 – 18:19
killallhippies
killallhippies

Sterkte!

22 Aug ’08 – 19:04
Dvide
D-vide

whoa vet!

gefeli

22 Aug ’08 – 19:16
Rusp
Rusp

Gefeliciteeeeeerd maannnnnnnn!

22 Aug ’08 – 19:22
Scraffitio
Scraffitio

dank u allemaal, ik ben er ook heel blij mee!!

@ mafkees, net 23 en dat zal ze wel geweest zijn, ik val niet op anorectia of bolimia bitches, wij eten gewoon vlees uit bolivia

22 Aug ’08 – 20:45
Mypoz
Mypoz

dank u allemaal, ik ben er ook heel blij mee!!@ mafkees, net 23 en dat zal ze wel geweest zijn, ik val niet op anorectia of bolimia bitches, wij eten gewoon vlees uit bolivia

Ten eerste hartelijk gefeliciteerd!
Bolivia? Any relations? of snap ik nu een uitspraak niet helemaal….

22 Aug ’08 – 20:59
Waldie
Waldie

gefeliciteerd gozer !
verlovingsjam ?

22 Aug ’08 – 23:58
JPK
JPK

Congratz, ouwe!

23 Aug ’08 – 02:33
Rauf
Rauf

dank u allemaal, ik ben er ook heel blij mee!!@ mafkees, net 23 en dat zal ze wel geweest zijn, ik val niet op anorectia of bolimia bitches, wij eten gewoon vlees uit bolivia
Ten eerste hartelijk gefeliciteerd!Bolivia? Any relations? of snap ik nu een uitspraak niet helemaal….

uit een van de teksten van meneer ruys ;P

23 Aug ’08 – 10:09
NovaChe
NovaChe

Gefeliciteerd man…

vet feest bouwen dan maar, met de trouwerij!!!

Volgend jaar ben ik alweer 5 jaar getrouwd… Gaat hard man.

23 Aug ’08 – 10:41
bleek
bleek

gefeliciteerd. ik hoop dat het vrijgezellenfeest net zo’n feest als die van DBS gaat worden hehehehe

23 Aug ’08 – 11:12
Scraffitio
Scraffitio

rauf weet!

dope om al die reacties van mensen te krijgen, we hebben pas 1 negatieve reactie gehad, van een huisgenoot: Waarom dat nou weer? Jullie zijn nog zo jong!
Hehehe, maar voor de rest is iedereen hartstikke blij voor ons

23 Aug ’08 – 11:12
NovaChe
NovaChe

Bullshit gelul met ‘jullie zijn nog zo jong’

dat kregen wij ook te horen en ook jullie zijn pas 2 jaar bij elkaar…

What the fuck maakt het uit!! Al ga je pas na 10 jaar trouwen dan kan het nog fout gaan. Sommige mensen die scheiden na 20 jaar huwelijk of wat dan ook.

Als je wilt trouwen en de liefde voelt goed, moet je het doen en of je nu 20 bent of 70 of je bent pas 1 jaar bij elkaar of 10 jaar. Don’t give a fuck, als de liefde goed zit staat er niks meer in de weg.

Ook al ken ik je niet, mijn zege heb je jongen.

23 Aug ’08 – 13:30
Dja
Dja

AAAAA die track van Ruys is zooooooo classic, het zou verplichte kost moeten zijn. Maar gast, veel geluk en gezondheid toegewenst!

23 Aug ’08 – 13:40
Scraffitio
Scraffitio

Bullshit gelul met ‘jullie zijn nog zo jong’dat kregen wij ook te horen en ook jullie zijn pas 2 jaar bij elkaar…What the fuck maakt het uit!! Al ga je pas na 10 jaar trouwen dan kan het nog fout gaan. Sommige mensen die scheiden na 20 jaar huwelijk of wat dan ook.Als je wilt trouwen en de liefde voelt goed, moet je het doen en of je nu 20 bent of 70 of je bent pas 1 jaar bij elkaar of 10 jaar. Don’t give a fuck, als de liefde goed zit staat er niks meer in de weg.Ook al ken ik je niet, mijn zege heb je jongen.

aight, zo denken wij er zelf dus ook over we zijn overigens bijna 3 jaar bij elkaar, waarvan we er 1 samenwonen

23 Aug ’08 – 13:47
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

trouwen is vet

23 Aug ’08 – 15:33
Opperjager
Opperjager

gefeliciteerd
En hoe was sziget verder?
Was toch echt wel weer een gruwelijk weekje voor mij!!

23 Aug ’08 – 15:55
Scraffitio
Scraffitio

zeker zeker zeker, was weer heel vet!! net als vorige keer weer opperbeste sfeer en weer. Toffe bands gezien, veel gedronken en lekker gegeten.
die o,6 liter bekers zijn echt ongezond groot he

23 Aug ’08 – 17:32
Loki
Loki

Eejs, tof man!
Geflisiedingest!

23 Aug ’08 – 17:57
perpetuumm
Perpet

Goed gedaan man,
gefeliciteerd en alvast all the best!

24 Aug ’08 – 21:36
Opperjager
Opperjager

zeker zeker zeker, was weer heel vet!! net als vorige keer weer opperbeste sfeer en weer. Toffe bands gezien, veel gedronken en lekker gegeten.die o,6 liter bekers zijn echt ongezond groot he

hehe idd…en absinth echt zo ongezond sterk…heb mn lever weer wat harder naar de tyfus geholpen daarzo.

25 Aug ’08 – 00:24