Net terug uit Budapest waar ik mijn meisje langs de Donau ten huwelijk heb gevraagd, en ze heeft JAAAAAAHHHH!!!!!!!!!! gezegd.
zozo, gefeliciteerd.
hoe oud bende nou? zag je een tijdje terug met ’n meisje lopen dat zwanger was, is zij dat?
Succes
dank u allemaal, ik ben er ook heel blij mee!!
@ mafkees, net 23 en dat zal ze wel geweest zijn, ik val niet op anorectia of bolimia bitches, wij eten gewoon vlees uit bolivia ![]()
dank u allemaal, ik ben er ook heel blij mee!!@ mafkees, net 23 en dat zal ze wel geweest zijn, ik val niet op anorectia of bolimia bitches, wij eten gewoon vlees uit bolivia
Ten eerste hartelijk gefeliciteerd!
Bolivia? Any relations? of snap ik nu een uitspraak niet helemaal….
dank u allemaal, ik ben er ook heel blij mee!!@ mafkees, net 23 en dat zal ze wel geweest zijn, ik val niet op anorectia of bolimia bitches, wij eten gewoon vlees uit boliviaTen eerste hartelijk gefeliciteerd!Bolivia? Any relations? of snap ik nu een uitspraak niet helemaal….
uit een van de teksten van meneer ruys ;P
Gefeliciteerd man…
vet feest bouwen dan maar, met de trouwerij!!!
Volgend jaar ben ik alweer 5 jaar getrouwd… Gaat hard man.
gefeliciteerd. ik hoop dat het vrijgezellenfeest net zo’n feest als die van DBS gaat worden hehehehe
rauf weet!
dope om al die reacties van mensen te krijgen, we hebben pas 1 negatieve reactie gehad, van een huisgenoot: Waarom dat nou weer? Jullie zijn nog zo jong!
Hehehe, maar voor de rest is iedereen hartstikke blij voor ons![]()
Bullshit gelul met ‘jullie zijn nog zo jong’
dat kregen wij ook te horen en ook jullie zijn pas 2 jaar bij elkaar…
What the fuck maakt het uit!! Al ga je pas na 10 jaar trouwen dan kan het nog fout gaan. Sommige mensen die scheiden na 20 jaar huwelijk of wat dan ook.
Als je wilt trouwen en de liefde voelt goed, moet je het doen en of je nu 20 bent of 70 of je bent pas 1 jaar bij elkaar of 10 jaar. Don’t give a fuck, als de liefde goed zit staat er niks meer in de weg.
Ook al ken ik je niet, mijn zege heb je jongen.
AAAAA die track van Ruys is zooooooo classic, het zou verplichte kost moeten zijn. Maar gast, veel geluk en gezondheid toegewenst!
Bullshit gelul met ‘jullie zijn nog zo jong’dat kregen wij ook te horen en ook jullie zijn pas 2 jaar bij elkaar…What the fuck maakt het uit!! Al ga je pas na 10 jaar trouwen dan kan het nog fout gaan. Sommige mensen die scheiden na 20 jaar huwelijk of wat dan ook.Als je wilt trouwen en de liefde voelt goed, moet je het doen en of je nu 20 bent of 70 of je bent pas 1 jaar bij elkaar of 10 jaar. Don’t give a fuck, als de liefde goed zit staat er niks meer in de weg.Ook al ken ik je niet, mijn zege heb je jongen.
aight, zo denken wij er zelf dus ook over
gefeliciteerd
En hoe was sziget verder?
Was toch echt wel weer een gruwelijk weekje voor mij!!
zeker zeker zeker, was weer heel vet!! net als vorige keer weer opperbeste sfeer en weer. Toffe bands gezien, veel gedronken en lekker gegeten.
die o,6 liter bekers zijn echt ongezond groot he![]()
zeker zeker zeker, was weer heel vet!! net als vorige keer weer opperbeste sfeer en weer. Toffe bands gezien, veel gedronken en lekker gegeten.die o,6 liter bekers zijn echt ongezond groot he
hehe idd…en absinth echt zo ongezond sterk…heb mn lever weer wat harder naar de tyfus geholpen daarzo.